O hier ook (helaas) ervaring met opdringerige mensen. Soms leuk hoor dat ze gewoon even willen kijken, maar soms gaat het zover dat ze hun vinger zomaar in haar mondje willen stoppen (Dat doe ik bij hun toch ook niet

) Kan daar dan ook erg boos om worden, gewoon omdat ik het vies vind. Ook hebben we 1x iemand bij ikea meegemaakt toen ze net een paar weekjes oud was die haar bijna zomaar uit de wagen wilde halen. Gewoon een wildvreemde vrouw! Hebben we de wagen maar even subtiel weggedraait...
Jellyrose wij gebruiken ook cortizonezalf voor een eczeemplekje in Linde's nek/achterhoofdje. Vind het altijd toch een beetje naar om te smeren, maar als we het een tijdje niet doen, droogt de plek erg uit en lijkt het een beetje of de huid gaat 'scheuren'. Heel zielig, dus we smeren toch maar weer verder. Hopelijk gaat het straks beter als er een beetje haar op komt. Volgens de dokter kan het neit zoveel kwaad als je er tenminste niet telkens een dikke laag op smeert. Misschien een overbodige tip omdat je het al weet: bij de apotheek verkopen ze iets van Soya Oleum badolie. Die is zonder toevoeging van iets en erg lekker vet voor eczeemkindjes. Bovendien is het veel goedkoper dan al die speciale badolie's zoals van Neutral enzo.
Hahaha die Dean die lekker wil likken!

Linde heeft nu vaak dat ze zo heel voorzichtig met haar toch aan de rand van haar jas gaat likken

Geeft nou ook niet echt de meest intellectuele indruk moet ik zeggen

Maar ja kan haar moeilijk geen jas meer aandoen (Dan gaat ze trouwens gewoon verder met haar trui of slab)
Ah en arme Chris niet zo lekker. Gelukkig gaat het wat beter met de koorts! Wat geven jullie hem voor hoestdrankje DF? Linde begint ook zo'n vervelend kuchje te ontwikkelen en misschien maar alvast iets in huis halen voor het geval van een nacht van niet slapen door gehoest en geproest.
We gaan het weekend trouwens ook eens kijken of het bij Linde werkt om 4 flessen met iets meer inhoud te geven. Daarbij krijgt ze dan een groentehapje. Daarvan eet ze echter nog maar een heel klein beetje (maximaal een hapje of 10) Vanaf wanneer gaan die kleintjes dan echt een beetje eten? Dus echt een heel groentehapje zodat het een fles kan vervangen?
Anna probeert volgens mij in 1 x het hele gebit compleet te krijgen! Nou ja ben je wel lekker snel van de tandenpijn af Memmel!