Nou, hij liep al met 9 maanden langs de tafel, en hij staat ook soms los, ook al een tijdje, ik had wel verwacht dat ie inmiddels los zou lopen idd! Maar hij loopt alleen nog maar achter zijn loopautootje, hij is een beetje gestagneerd geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef appelsap het volgende:
Vivi, herkenbaar dat met de tong. Damian doet dat ook sinds een tijdje!
Ook doet hij heel vaak zijn mond open en dan zijn tong heel snel van links naar rechts.
Ziet er inderdaad niet uit, zal wel gewoon iets nieuws zijn wat ze ontdekt hebben.
Wat leuk dat Dean kan klappen en zwaaien. Loopt hij al?
Das nog niet gebeurd, gelukkig. Maar ik denk dat ik dan iets zouden zeggen in de trant van "look but don't touch".quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef appelsap het volgende:
Vivi, ik vroeg het ook omdat hij in het begin zo snel was.
Achter zijn loopauto is al netjes vind ik. Dat doet Damian nog niet.
Davinia, wat zeg/doe je dan als je ziet dat mensen aan hem willen zitten?
dat is precies wat ik dan ook denk als ze aan mijn meisje zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef Vivi het volgende:
Ja hier ook, of mensen die hem op zijn handjes gaan kussen ofzo, lief bedoeld maar ik houd er absoluut niet van.
Maar ik denk dan altijd dat het aan mij ligt, omdat ik sociaal niet zo begaafd ben zeg maar, dus laat ik het maar gaan
Maar ben blij dat jij dat ook raar vind dus.
Nee hoor, hij roept er heel hard "Lululululullll" bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:30 schreef Popples het volgende:
vivi met dat tongetje doet madam hier ook maar dan met geluid misschien moet hij dat nog ontdekken.
Als je kindje wat ouder wordt gaan ze vanuit zichzelf ook meer contact zoeken, dus is er sneller handtastelijkheid, zeg maar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Das nog niet gebeurd, gelukkig. Maar ik denk dat ik dan iets zouden zeggen in de trant van "look but don't touch".
Soms loop ik wel wat sneller weg als ik het gevoel heb dat er mss handjes uit de mouwen te voorschijn komen. zo van "nou, ik ga weer verder met mijn boosdchappen! Prettige dag verder."
Het standaard gesprek:
onbekende: "goh, wat een lief/mooi kind" of iets in die trant
ik: dank u wel
onbekende: hoe oud is hij of zij?
ik: 4,5 mnd
onbekende: is het een hij of een zij?
ik: het is een jongetje
en als ze dan nog dieper over de wagen/maxi cosi buigen, zeg ik gedag, en loop verder. helpt dit? of zijn ze bij jou/jullie al veel sneller handtastelijk?
Ook dat nog, een bef-beweging maken en lul roepen....quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, hij roept er heel hard "Lululululullll" bij
Damian doet: Lalalalala en dan het liefst zo hard mogelijk. Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, hij roept er heel hard "Lululululullll" bij
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:53 schreef Vivi het volgende:
Ach, ik wil het kind ook niet helemaal een sociale paria maken dus ik laat het maar gaan tot een bepaalde hoogte (mits diegene er fris uitziet)..oude mensjes vinden het vaak ook prachtig, zo'n kleine smurf.
Jellyrose, als mijn man met Devin over straat loopt wordt hij ook vrijwel nooit "lastiggevallen". Hij ziet er wel fris uit hoor, maar sommige mensen vinden mannen met bakkebaarden, een sikje, veel oorbellen en tatoeages een beetje eng geloof ik. En dan kan die van mij inderdaad ook zo nors kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:21 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
het gaat vaak bij ons zo dat ze Ethan spotten, dichterbij komen met een gelukzalige blik in hun ogen ("aaaahhhh een baby!!") en dan de fout maken mij of manlief half vragend aan te kijken.. en dan besluiten ze meestal dat snel doorstiefelen de beste optie is
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef appelsap het volgende:
[..]
Damian doet: Lalalalala en dan het liefst zo hard mogelijk. Ik vind het wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |