DeLiedje, fijn dat het inbakeren schijnt te werken. Ik heb in BV-topic mijn ervaringen met krampjes voor je opgeschreven. Misschien heb je er wat aan? Ik had gelzen dat je juist moet voorkomen dat je pasgeboren baby in je armen in slaap valt. Juist omdat het heel desorienterend kan werken: lig je eerst lekker geborgen in mama's armen, en even later op een heel andere plek, in een andere ruimte, schrikken geblazen! Dus na de eerste 2 weken ofzo probeerden we Devin zoveel mogelijk in zijn bedje te leggen zodra hij vermoeidheidssignalen ging vertonen. En dat doen we nu nog steeds: 3e gaap is naar bed, gejengel en jezelf in de weg zitten ook. Helaas werkt het niet altijd even goed, en wij vergissen ons soms ook, maar over het algemeen werkt het wel!
K_P: beterschap voor je meiden! Oma zal vast goed voor ze zorgen, net als toen jij vroeger ziek was. Pfffff, lijkt me wel zwaar, allebei tegelijk zo ziek... Maar ja, dat zullen jullie natuurwel wel gewend zijn inmiddels, ze zijn natuurlijk al vanaf het begin een onafscheidelijk duo! (eigenlijk daarvoor al, 't is maar net vanaf waar je begint met tellen

)
Anna ook al ziek en vastbesloten om het tandjesrecord te vestigen: een mond vol nog voor d'r eerste verjaardag!

Beterschap!
Haha Memmel, je dacht natuurlijk: leuk zo'n boom die nog kleiner is dan Anna! Pakte dat even anders uit
Moest er even om grinniken Eli groeit goed! Zonde dat hij zijn nieuwe kunstjes niet mocht tonen, volgende keer weer een kans en dan kan hij gelijk al wat meer showen: ze leren zoveel nieuwe dingen in zo'n korte tijd!
Bizar he? Een paar maanden terug konden ze alleen nog maar liggen en staren: nu rollen ze alle kanten op, smijten met speelgoed, proberen te kruipen etc. etc.!
BE, wat een opluchting als het dan ineens wel goed gaat he?
Enne.....op een houten stoel zitten is trouwens goed voor de genezing van daarzo
Marit, veel plezier in Parijs! Gaat Ilse mee, of wordt dit een romantisch weekend?
.... met gevoel voor drama....