Daar heb ik ook aan gedacht maar er er zitten geen gele plekjes op.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:59 schreef Leah het volgende:
Kan krentenbaard zijn. Jeu, wat bemoei ik me overal mee. Zitten er gele plekjes op de "puistjes"?
Vierde,vijfde, zesde etc, denk ik dan. Of een ander virus met bultjes (aldus mijn HAquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef appelsap het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht maar er er zitten geen gele plekjes op.
Het lijkt een puistje zonder kop zegmaar.
Is dat door de bv heen of door kv? Als door kv voeding is kun je eerst jbpm in het water doen en daarna pas de poeder van de kv. Heeft hier wel geholpen. Als je bv geeft dan geen tipsquote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn er trouwens mensen die jbpm los gebruiken? bij ons verstopt de speen iedere keer, en krijgt eli de fles dus niet leeg. maakt niet uit hoe hard je shudt en roert van tevoren. nu peuter ik de speen maar schoon met de achterkant van een lepelje, waarna hij het laatste ook nog krijgt (voor zovre hij nog wil dan), maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling...
tips, iemand?
Door kv (quote:Op maandag 7 januari 2008 08:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Is dat door de bv heen of door kv? Als door kv voeding is kun je eerst jbpm in het water doen en daarna pas de poeder van de kv. Heeft hier wel geholpen. Als je bv geeft dan geen tips
En als je het dan eerst door een zeef gooid voordat je er de kv bij doet?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Door kv () we doen nu idd eerst jbpm door het water, dat schudden, schudden, schudden, dan 3 schepjes kv, schudden, dan nog 3 schepjes kv, schudden, en dan nog ff met een lepel er door heen, en dan NOG houd je klonters. Grrr.
ook schor en stem kwijt van het blaffen en hoesten, vond hij het wel lekker om ff te drinken. verzacht toch wel.
Das wel een slimme, ja! Die gaan we proberen! DAnk je wel!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En als je het dan eerst door een zeef gooit voordat je er de kv bij doet?
Wij gebruiken het ook, maar hier gaat het goed door eerst het flesje te maken, en dan met gewoon het jbpm er doorheen te roeren met een lepel. Het klontert soms wel wat in de speen, maar dan knijp ik de klont eruit, en kan Chris gewoon verder drinken.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Door kv () we doen nu idd eerst jbpm door het water, dat schudden, schudden, schudden, dan 3 schepjes kv, schudden, dan nog 3 schepjes kv, schudden, en dan nog ff met een lepel er door heen, en dan NOG houd je klonters. Grrr.
tnx for thinking...quote:@DF, geen tips, sorry. Mss tussendoor een klein flesje aanbieden? Of komt hij dan over zijn tax aan kv? En je had net een lekker schema... Maar toen eli zo verkouden was en daarna ook schor en stem kwijt van het blaffen en hoesten, vond hij het wel lekker om ff te drinken. verzacht toch wel.
Ooooo, wedden dat ik, (beter gezegd: zoonlief) het tegendeel kan bewijzen?quote:Geen geknoei meer met het eten of een smeerboel op de vloer!
Ik moet werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef Kersjes het volgende:
En dan doe ik hier ook nog even een oproep voor alle mama's die het (net als ik...) vaak te druk hebben om alle topics bij te kunnen houden (of het gewoon niet gezien hebben).
Op 20 januari heeft Vivi een meet georganiseerd in Zeist, en ik ga ookEr komen nog niet zo heel veel baby's zag ik (Jet, Mirte, Ilse?, Floor en Pien misschien? Dean is al geen baby meer!), en jullie "ken" ik al een beetje. Dus....als het je leuk lijkt om te komen, zie het bewuste topic voor meer details!
quote:Onderzoek naar verstandelijke ontwikkeling
Gezocht: kinderen van 12 maanden of jonger voor onderzoek naar de verstandelijke ontwikkeling bij normale kinderen, kinderen met een ontwikkelingsachterstand en hoogbegaafde kinderen.
Vanaf september 2007 zullen we de verstandelijke ontwikkeling gaan vervolgen van drie verschillende groepen kinderen: kinderen die zich normaal ontwikkelen, kinderen met een ontwikkelingsachterstand en mogelijk hoogbegaafde kinderen. Hiervoor zoeken we kinderen die vanaf 1 oktober 2007 hun eerste verjaardag zullen vieren. Het is de bedoeling dat de kinderen tussen hun 50e en 54e week voor het eerst getest zullen worden en daarna een of twee keer per jaar. De kinderen worden geobserveerd in een ‘speelkamer’ en getest met een ‘kinder-IQ’-test, in de aanwezigheid van een van de ouders. Het onderzoek is gericht op de vroegtijdige onderkenning van verstandelijke ontwikkelingsproblemen en het ontwikkelen van methoden om de problemen zo vroeg mogelijk aan te pakken. Daarnaast willen we meer inzicht krijgen in het belang van exploratiegedrag bij jonge kinderen voor de verstandelijke ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |