Nou, dat dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip !!!!!!!!!!!!!!Standing in the way of control
Ik ben nog steeds blij dat de mist hier heel erg meeviel (600 meter zicht om middernacht, 300 rond 2 uur), want er was me hier in de straat en buurt toch een vuurwerkshow even na middernacht...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik kijk ff naar buiten en zie een serie vuurpijlen die LUCHT! invliegen. In een minuut tijd meer vuurwerk gezien dan vannacht. Hoefde ik het toch niet te misten... euh, missen.
http://nl.youtube.com/watch?v=zivL3ICDWU4quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog dat fragment van Plork en de Aannemers bewaard?
Staat zelfs in de OPquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog dat fragment van Plork en de Aannemers bewaard?
Bedanktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=zivL3ICDWU4
Die is toch niet nieuw meer?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk wordt Ghosts - Save the night snel op de playlist gezet.
Geen idee joh! dacht dat Save The Night de opvolger was van het geweldige ' The World is Outside ', maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw meer?
Timbaland
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
Morgen wakker worden met michiel als je op staat tussen 6 en 9
Ik dacht dat het de voorloper was. Ik heb em iig al een paar keer op de radio gehoord voordat The World is Outside uitkwam.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! dacht dat Save The Night de opvolger was van het geweldige ' The World is Outside ', maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.
Misschien dat ze de plaat nog eens opnieuw gaan uitbrengen nu ze iets bekender zijn. Ik zou het niet heel erg vinden want ik vind het best wel een aardig liedje.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat het de voorloper was. Ik heb em iig al een paar keer op de radio gehoord voordat The World is Outside uitkwam.
Als het tuseen 2:05 en 4:00 was, welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:01 schreef DJKoster het volgende:
En staat een bepaald audiofragment van Domien al ergens online?
Zie een bericht van Piles een paar reacties hierboven. Daar is het stuk te downloaden met de gebeurtenis erin.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:01 schreef DJKoster het volgende:
En staat een bepaald audiofragment van Domien al ergens online?
Misschien helpt Michiel om een FOK!-account aan te maken voor Eric, aangezien hij nu 3 avonden in de week vanuit de studio te horen zal zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Lichte pc problemen in de studio.. Goed dat Michiel nog wat langer blijft om Eric even te helpen.
Mag je van mij ook op die andere host neer zetten hoor, download misschien wat makkelijker voor iedereen.quote:
Ff downloaden, waar gebeurd het ergens?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zie een bericht van Piles een paar reacties hierboven. Daar is het stuk te downloaden met de gebeurtenis erin.
Zou wel erg vet zijn als Eric hier komt posten, maar het lijkt mij nou niet echt een type om "actief" te zijn op een forum.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
Misschien helpt Michiel om een FOK!-account aan te maken voor Eric, aangezien hij nu 3 avonden in de week vanuit de studio te horen zal zijn.
Het begint op 1:15 uur ongeveer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ff downloaden, waar gebeurd het ergens?
Ok, ga hem uploadenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mag je van mij ook op die andere host neer zetten hoor, download misschien wat makkelijker voor iedereen.
Zoveel muziek zit er toch niet in, 't was vooral een hoop erg leuk slap geouwehoer
Het was ook wel voornamelijk wishfull-thinking. Valt me trouwens al mee dat Eric gebruik maakt van Hyves.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel erg vet zijn als Eric hier komt posten, maar het lijkt mij nou niet echt een type om "actief" te zijn op een forum.Volgens mij vermoed Michiel dat de muis de boosdoener was.
Leuke nieuwe single van QOTSA !
Dat zou mij in ieder geval niets verbazen, arme ding wordt vaak genoeg mishandeld als de daletpc even niet doet wat men wilquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij vermoed Michiel dat de muis de boosdoener was.
Valt wel mee idd. btw; zelfs ' the good old ' corné klijn is actief op Hyves (had ik niet verwacht).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
Het was ook wel voornamelijk wishfull-thinking. Valt me trouwens al mee dat Eric gebruik maakt van Hyves.
Wat doe ik toch spastisch als ik radiomaak. Damn zeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Domien die aftelt tot het nieuwe jaar + de eerste minuten: http://nl.youtube.com/watch?v=zhxbo8wEjlQ
Daletpc, dat is 'm inderdaad! Volgens mij werkt het nu allemaal weer goed (andere usb poort bleek de oplossing?)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
Dat zou mij in ieder geval niets verbazen, arme ding wordt vaak genoeg mishandeld als de daletpc even niet doet wat men wil
Hehe... je geheugen is echt een zeef wat afgelopen nacht betreft, of niet? Ik heb ook al wel eens knielend bij de toiletpot gezeten, maar ik weet altijd nog precies wat er tijdens een avond/nacht stappen is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vol angst download ik nu de PilesFile..
Nee, ik weet precies wat er - in grote lijnen - gebeurd is, maar ik kan me niet herinneren wat ik precies gezégd zou hebben op zender...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... je geheugen is echt een zeef wat afgelopen nacht betreft, of niet? Ik heb ook al wel eens knielend bij de toiletpot gezeten, maar ik weet altijd nog precies wat er tijdens een avond/nacht stappen is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |