Ben ik nou eigenlijk nog op zender geweest, want ik verstond er zelf niet echt heel veel vanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De uren tussen 4 en 6 staan hier: http://download.omroep.nl(...)hief/20080101-04.mp3
1-4? Nooit meer wat van gehoord
Jahoor. 0.10 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ben ik nou eigenlijk nog op zender geweest, want ik verstond er zelf niet echt heel veel van
Ja, echt heel erg lekker, hahahaha!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Lekker geslapen Domien?
En tien kilo lichter?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg lekker, hahahaha!
feli!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:00 schreef DaMook het volgende:
Zo mijn eerste berichtje via het internet in mijn appartementje. Kan niet wachten tot alles hier klaar is en ik erin kan (nog een weekje of 2)
.
Geen idee eigenlijk. Meneer Verschuuren, kan u ons hier antwoord over geven?quote:
jeetje....nog niet eens tijd voor gehad! Maar ben hier dan ook al te lang niet geweest (behalve even kort vannacht)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Maricha, wordt het trouwens niet eens tijd om je signature hier op het forum aan te passen? Of ben je alvast aan het actievoeren om Michiel volgend jaar weer in het Glazen Huis te krijgen?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat wij de MEGA eend uit het Glazen Huis hebben gekocht? Staat nu de redactie te bewaken
Er was hier en daar al een fax doorgekomen inderdaad, maar toch leuk om te horen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat wij de MEGA eend uit het Glazen Huis hebben gekocht? Staat nu de redactie te bewaken
Que?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeh, ik zat in het NOS journaal op 3FM
wat denk je!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was hier en daar al een fax doorgekomen inderdaad, maar toch leuk om te horen.
En, was Michiel nog verrast toen 'ie het ding opeens op z'n bureau zag staan?
Zo trots als een pauw.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeh, ik zat in het NOS journaal op 3FM
Ik had het al gehoord, maar die posts moesten direct verwijderd worden. Fijn om te horen dat ie een goed tehuis heeft gevonden. Mag ik em bij de volgende FOK!-MetMichiel-meeting een dikke knuffel geven? Ik heb em alleen van een afstandje gezien toen Broekie em af ging leveren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
Die beller meteen na het journaal voor de uuropener om 0.10 was ik. Ook even de FOK!kers gelukkig nieuwjaar gewenstquote:
Die had Domien natuurlijk zelf meegenomenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, ABBA (Happy New Year), kwam die niet uit de daletpc? Hij staat niet in mn 3fm-played-tracks cache
* Feivel1 denkt dat Broekie in 2009 een eigen programma heeft.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was al lichtelijk bedroeft toen ik hoorde dat ie de veiling in zou gaan, maar enorm blij toen ik een bepaald smsje kreeg van Domien
Mag ik dan nu ook deze foto hier posten?
[ link | afbeelding ]
Heb ik vannacht wat gemist ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Welnee. Het nieuwsbedje liep wat langer door en daar gaf hij z'n nieuwjaarsgroeten over door.
Kwam gewoon uit de computerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, ABBA (Happy New Year), kwam die niet uit de daletpc? Hij staat niet in mn 3fm-played-tracks cache
Ik zeg: Goed bezig herman, euh, Marichaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
Mijn eerste request is alweer gedraaid. Maar dat is niet zo raar als er meer mensen op FOK! em aanvragen.quote:
Nou, als ik nu samen met WolfRolf Remi Nicole - Rock N Roll ga aanvragen, wordt 'ie echt niet gedraaid hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn eerste request is alweer gedraaid. Maar dat is niet zo raar als er meer mensen op FOK! em aanvragen.
Leuk liedje, maar ik denk niet dat ie hier zulke reacties oproept als [3FM #419] 2007? Nooit meer wat van gehoord!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, als ik nu samen met WolfRolf Remi Nicole - Rock N Roll ga aanvragen, wordt 'ie echt niet gedraaid hoor.
volgens mij loopt de veiling daarvoor nog steeds!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer kunnen we de SR-aflevering van Lingo eigenlijk zien?
Tof!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Domien die aftelt tot het nieuwe jaar + de eerste minuten: http://nl.youtube.com/watch?v=zhxbo8wEjlQ
Ja zeker!quote:
¤460,-quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
volgens mij loopt de veiling daarvoor nog steeds!
Nou, dat dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip !!!!!!!!!!!!!!Standing in the way of control
Ik ben nog steeds blij dat de mist hier heel erg meeviel (600 meter zicht om middernacht, 300 rond 2 uur), want er was me hier in de straat en buurt toch een vuurwerkshow even na middernacht...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik kijk ff naar buiten en zie een serie vuurpijlen die LUCHT! invliegen. In een minuut tijd meer vuurwerk gezien dan vannacht. Hoefde ik het toch niet te misten... euh, missen.
http://nl.youtube.com/watch?v=zivL3ICDWU4quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog dat fragment van Plork en de Aannemers bewaard?
Staat zelfs in de OPquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog dat fragment van Plork en de Aannemers bewaard?
Bedanktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=zivL3ICDWU4
Die is toch niet nieuw meer?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk wordt Ghosts - Save the night snel op de playlist gezet.
Geen idee joh! dacht dat Save The Night de opvolger was van het geweldige ' The World is Outside ', maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw meer?
Timbaland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |