Wat doe ik toch spastisch als ik radiomaak. Damn zeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Domien die aftelt tot het nieuwe jaar + de eerste minuten: http://nl.youtube.com/watch?v=zhxbo8wEjlQ
Daletpc, dat is 'm inderdaad! Volgens mij werkt het nu allemaal weer goed (andere usb poort bleek de oplossing?)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
Dat zou mij in ieder geval niets verbazen, arme ding wordt vaak genoeg mishandeld als de daletpc even niet doet wat men wil
Hehe... je geheugen is echt een zeef wat afgelopen nacht betreft, of niet? Ik heb ook al wel eens knielend bij de toiletpot gezeten, maar ik weet altijd nog precies wat er tijdens een avond/nacht stappen is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vol angst download ik nu de PilesFile..
Nee, ik weet precies wat er - in grote lijnen - gebeurd is, maar ik kan me niet herinneren wat ik precies gezégd zou hebben op zender...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... je geheugen is echt een zeef wat afgelopen nacht betreft, of niet? Ik heb ook al wel eens knielend bij de toiletpot gezeten, maar ik weet altijd nog precies wat er tijdens een avond/nacht stappen is gebeurd.
Je doet best schattig met je handjesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat doe ik toch spastisch als ik radiomaak. Damn zeg.
RAARRRRR!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je doet best schattig met je handjes
De grote vraag blijft natuurlijk of het kotsen nou wel of niet heeft bijgedragen aan het ontnuchteringsprocesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik weet precies wat er - in grote lijnen - gebeurd is, maar ik kan me niet herinneren wat ik precies gezégd zou hebben op zender...
ADHDquote:
Dit was de eerste keer... De tweede keer is het wel ehm.. gelukt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:33 schreef DJKoster het volgende:
http://members.home.nl/di(...)5-0400DomienPuke.MP3
Nou ja, net nietdus
Daar staat dus ook al 0400-0600 en ben nu bezig met 2100-2200, 2200-2300, 2300-0000 en 0000-0100.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
En nog een keer het bestand via de host van Broekie: http://3fm.stimpy.nu/20080101_0205-0400.mp3
Ik hoop inderdaad dat niemand dit ooit gedaan heeft of ooit nog gaat doen... Wát een drama. Wat verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Je maakt in ieder geval legendarische radio Domien
Ah, gevonden...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer... De tweede keer is het wel ehm.. gelukt.
Ah, gevonden..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer... De tweede keer is het wel ehm.. gelukt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zet 'm af. Ik schaam me echt dood.
Echt niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
"Ik heb nog nooit, nog NOOOOOOOOOIT overgegeven"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |