Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende: Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') ! [/quote]
Zijn er hier ook met wat oldtimer brommers? Heb zelf sinds m'n zestiende, da's zo'n 7 jaar geleden alweer, verschillende Zündapp's gehad en nu heb ik een Puch M50 Racing Prachtmachine.
You have to come back with me! Back to the Future!
Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.
Overigens zijn mijn brommers eigenlijk altijd origineel geweest. Toen liepen ze sowieso altijd wel al wat harder dan 45. Als ik er al aan heb zitten sleutelen is het voor wat extra power voor hier in de heuvels.
You have to come back with me! Back to the Future!
Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef Doc.Brown het volgende: Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.
Dankje Mijne is uit 74, dus scheelt niet veel. Enige verschil zit 'm dan in de tank (ongeveer)
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
Ik heb trouwens piepende achter-schokdempers. Iemand enig idee hoe dat werkt met standaard schokdemper? De schokdemper van de achterbrug en het frame halen, simpelweg de boven en onderkant van elkaar schroeven en een beetje siliconespray? Of krijg ik de veer onmogelijk in de schokdemper teruggeplaatst met handkracht? De schokdemper op de brommer terugzetten is geen enkel probleem.