In elk geval de beste uit de top 10!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb flink staan downloaden deze week
denk dat ik Child in Time van Deep Purple toch wel m'n favoriet kan noemen
Druk, druk, druk en wederzijds...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
je hebt afgelopen week maar weinig geluisterd, zie ik.... hoe kan dat??
ik heb je meteen maar als vriendje toegevoegd![]()
druk met die top2000 zekerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, druk, druk en wederzijds...
Die Twan ook altijdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
druk met die top2000 zekerIk heb er hier nog zo eentje thuis.
quote:
Je denkt toch niet aan een complot ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de nummers die het nèt niet gehaald hebben..
en er staat niet één recent door een DJ gepromoot nummer of dialectnummerke bij...hmmmmmmmmz
Denken? Ik ben nog nergens ooit zo zeker van geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet aan een complot ofzo?
Aktie, aktie, aktie!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Denken? Ik ben nog nergens ooit zo zeker van geweest
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar iedereen.
De volgende keer zal ik zeker meeluisteren en -kijken, bij deze zie ik de meesten van jullie nog een keer, in ieder geval op Tweede Kerstdag.
nee.. ben op de frontpage actiever dan op het forum, had eerder niet zoveel met fora.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een ander account dan??
Goedemorgen![]()
![]()
Het gaat me niet om het hopen.. maar om de belofte van Radio2... nadat ze hem uit de lijst hadden gezet was de melding dat hij in de subtop opgenomen zou worden....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop het niet.
Dat is wat ik vertelde, meeluisteren en -kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je de afgelopen episode dan gedaan?
Ah, ergens in je vorige posting het woordje 'weer' vergeten, als ik het zo lees...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat ik vertelde, meeluisteren en -kijken.
Dit was mijn eerste periode, een kennis heeft me getipt over de Top2000 en was op slag verkocht.
en weer een misverstandje de wereld uitquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ergens in je vorige posting het woordje 'weer' vergeten, als ik het zo lees...
Tot de volgende ronde in ieder geval...
Dat is goed mogelijk... daar zal ik ook niets over zeggen.. maar als ze iets beloven......quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef FritsFlits het volgende:
Ede Staal is leuk voor de mensen uit Groningen, maar persoonlijk vind ik er weinig aan. Zelfde geldt voor Gé Reinders voor het zuiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |