Niet te diep krassen, hè ??quote:
Dat zeg je nu pasquote:
Ik heb een hekel aan Sade.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
Sade had vaker in de top 2000 gemoeten![]()
ik heb radio 2 uitgezet hoor...ik vind het alleen maar terecht dat al deze nummers de top 2000 niet gehaald hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie nu in de uurlijsten gemiddeld leukere nummers staan dan in de Top2000
quote:
Was mij ook al opgevallen, nu alleen het Radio 2 publiek nog . . .quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie nu in de uurlijsten gemiddeld leukere nummers staan dan in de Top2000
Doe je dat nu al ??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga de kerstboom maar es ff aftuigen onder het "genot" van de SubTop2000![]()
Ik denk (lees: weet zeker) dat je deze discussies altijd zal blijven hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:44 schreef het_fokschaap het volgende:
Deze Gino had ook wel in de top 2000 gemogen. Dan had er wat Marco of Guus uit mogen flikkeren
Ja, ik ben dat ding alweer spuugzat. En daarbij waren de katten al begonnen met afbrekenquote:
Veel, ik heb ze niet geteld.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel heb je erin staan MM?
Jij stoere vrouwquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat ding alweer spuugzat. En daarbij waren de katten al begonnen met afbreken![]()
En Diaan, energie heb ik er niet voor, maar ik ben een bikkel
ik heb flink staan downloaden deze weekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk (lees: weet zeker) dat je deze discussies altijd zal blijven hebben.
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren...
Ik ben nu mijn favorieten uit de Top2000 nog eens aan het langslopen via MP3 en zo heb ik mijn eigen favoriete lijstje uit de Top2000...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |