Europesche is een verzekeringsmaatschappij. Maar T&L kenner k_man kan ongetwijfeld uitkomst bieden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:59 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel Europesche hoofdsteden zijn er op het moment eigenlijk? En zijn de 25 die je al bezocht hebt nog steeds hoofdstad?
En sinds wanneer schrijven we Europese zonder ch? Hoeveel groene boekjes heb ik overgeslagen?![]()
Ja, en dat in de komende 4 dagenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:33 schreef Fogel het volgende:
Dus je hebt er nog een stuk of 5-10 te gaan?
Naar het kasteel geweest ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag weer een TRV-verantwoorde trip naar Baarn gemaakt via Amsterdam.
Uhuh, 2 weken oftewel 10 school/werkdagen. Maar daar wordt dus niet echt aan gehoudenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:32 schreef DutchTrain het volgende:
Er bestaat toch wel een vaste maximale termijn in werkdagen waarbinnen ze je de uitslag moeten laten weten
En ze hebben een nationaal voetbalelftal dat door de FIFA erkend is! Dan ben je natuurlijk zeker een land.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:24 schreef Fogel het volgende:
Færøyene zijn 'half-zelfstandig', ze hebben een eigen regering, eigen wetten, eigen kustwacht (maar het leger is wel van Denemarken), maar horen nog wel bij Denemarken. Ze vallen niet alleen niet onder schengen, maar zijn zelfs geen deel van de EU!
Zegt de voetbalkenner onder onsquote:Op zondag 13 januari 2008 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
En ze hebben een nationaal voetbalelftal dat door de FIFA erkend is! Dan ben je natuurlijk zeker een land.
Ik woon wel praktisch naast een InHolland... maar ik heb die ellende proberen te omzeilen door naar een normale school te gaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:37 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Uhuh, 2 weken oftewel 10 school/werkdagen. Maar daar wordt dus niet echt aan gehouden
Zat Douwe niet ook op InHolland, misschien dat hij ook nog meer goeie ervaringen heeft met de cijferadministratie
Eén van de vele. niet van Doornroosjequote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
Welk kasteel?
Waarschijnlijk een van de beste keuzes in je levenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik woon wel praktisch naast een InHolland... maar ik heb die ellende proberen te omzeilen door naar een normale school te gaan
Schotland maakt in ieder geval wel hun eigen bankbiljetten, dat doen ze op de Færøyene niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zegt de voetbalkenner onder ons
en hoe zit dat dan met Wales , Noord Ierland en Schotland?
Ohnee. Ik werd daar opgehaald en vervolgens via een binnendoorweggetje richting Amersfoort en naar huis.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eén van de vele. niet van Doornroosje
En voor de PTA liefhebbers, het was blijkbaar uitverkoop in de Karel Doormanstraat... het stond er vol met Jaguars, dure Audi's en de nieuwste Mercedessen. En ook een DB9, een Lexus en een Maserati.
Macau en Hong Kong maken ook hun eigen bankbiljetten, die onderling en in delen van Mainland China ook geaccepteerd worden, maar toch zijn ze geen land en hebben ze geen eigen voetbalteamquote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Fogel het volgende:
Schotland maakt in ieder geval wel hun eigen bankbiljetten, dat doen ze op de Færøyene niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |