quote:Op maandag 31 december 2007 18:45 schreef Charizma het volgende:
Bali of maleisie lijkt me voor jullie de beste keus
Dan moet je ook niet alleen rond Kuta hangen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:49 schreef rebel6 het volgende:
Maleisië, Bali lijkt me te toeristisch.
Nee, ok.quote:Op maandag 31 december 2007 19:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet alleen rond Kuta hangen.
Tja, ik ben op Bali geweest met mijn ouders, maar heb er niks van gemerkt, van die oppervlakkige toeristen. Kan ook komen omdat vrienden van mijn ouders mee waren die er al veel langer heen gaan en ook contacten hebben gelegd met Balinezen. Zo kenden ze onze taxichauffeur al een jaar of 10.quote:Op maandag 31 december 2007 19:53 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nee, ok.
Maar wat ook meespeelt is het soort toeristen dat er komt.
Bali trekt veel oppervlakkige toeristen uit de VS en Australië die van zuipfeesten, goedkope sex en opgeblazen cultuur houden.
Maleisië trekt volgens mij meer de mensen die van de prachtige natuur en echtheid houden, gemiddeld ook wat jonger denk ik.
mijn 2 centen, voor wat het waard is. ik ben zelf alleen in thailand geweest.
Dat is wel leuk natuurlijk, als je wat locals kent.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Tja, ik ben op Bali geweest met mijn ouders, maar heb er niks van gemerkt, van die oppervlakkige toeristen. Kan ook komen omdat vrienden van mijn ouders mee waren die er al veel langer heen gaan en ook contacten hebben gelegd met Balinezen. Zo kenden ze onze taxichauffeur al een jaar of 10.
Dat is waar, tenzij je de rimboe ingaat natuurlijk.quote:Als je er gewoon op reis gaat, dan is het lastig om die toeristische cultuur te mijden denk ik.
Tja, op Bali kun je nooit ver reizen, of je moet even willen oversteken naar Oost- java maar daar zijjn ze niet vriendelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:08 schreef Cachoutje het volgende:
Al hartstikke leuk al die reactie's maar ben nog niet echt verder gekomen.
Thailand hebben we 2 jaar geleden gedaan. Ook rondgereisd...met de local bus en een binnenlandse vlucht.
Echt super!
Vorig jaar was het Mexico. Ook super...alleen de afstanden waren èèrrugghh lang.
En daarom ben ik een beetje "bang" om naar Maleisië te gaan.
Is het niet zo dat je daar ook uren aan een stuk mot rijden om dan iets te bezichtigen? (net als Mexico).
Of zijn de afstanden daaro minder?
En ja...we willen helemaal niet het "moderne" van Maleisië meemaken.
Véél liever de gewone mensen/dorpjes.
Meestal lopen we rond waar de meeste toeristen zelfs niet durven te komen (maar we zoeken de miserie niet op hoor!).
Duuuus???? Bali of Maleisië?
DankDankDank.
Als je in Kuala Lumpur zelf je reis naar Bali boekt, vlieg je vaak al voor rond de 25 euroquote:Op zondag 29 juni 2008 18:31 schreef mrcool het volgende:
Kuala Lumpur is dat een beetje de moeite waard om een week te blijven? Dat t er druk is maakt niet uit als er maar aan te 'ontsnappen' valt als je snapt wat ik bedoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |