abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55699163
Wat ik opmerkelijk vond was dat die kleine zo duidelijk niet merken dat die harde knallen toch echt niet leuk waren.

Verder hebben we het gisteren rustig gehouden, gisterenmiddag langs het ziekenhuis vanwege rare hartsprongetjes, maar dat was gelukkig snel onder controle. We krijgen zeker weten een 2008 kindje
pi_55699388
Tan, doe je voorzichtig meissie?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55699468
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Tan, je hebt de feestdagen overleeft!! Maar wel vervelend dat je je gister niet goed voelde.

Gister heb ik 's middags even op bed gelegen, we hebben lekker een filmpje gekeken en ik ben uiteindelijk om 1 uur naar bed gegaan. Gister was de kleine superactief (op het vervelende toe), dus ik was blij dat ik kon gaan slapen. Lief en Priscil zijn nog wezen kijken bij carbietschieten, die kwamen laat thuis...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55699474
quote:
Op maandag 31 december 2007 21:25 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Het ziekenhuis zal daar toch wel te klein voor zijn hier in Weert. Voorlopig maar genoegen nemen met om de paar dagen naar het ziekenhuis gaan.

BE
Even uit lurkstand:

Woon jij in de buurt van Weert? Toevallig, ik ook! Ik ken een van de gynacologen daar (mevrouw G.D), erg leuk mens inderdaad! Sterkte met de laatste loodjes.

En dat natuurlijk voor alle zwangeren die hier posten (en speciaal voor Pruik en Tan), ik lees regelmatig mee, vind het prachtig (en soms ook spannend) om jullie voortgang te volgen. Dat er maar veel gezonde kindjes mogen komen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:46:54 #30
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55700075
Inderdaad de feestdagen overleefd. Ik heb de baby streng toegesproken pas na 2 januari te komen en hij heeft zich daar tot nu toe netjes aan gehouden. Als ik al nu begin dan verwacht ik nog niet dat ik 1 januari haal, braaf kindje dus

Net de kerstboom afgetuigd, want als ik naar het ZH moet en pas na een paar dagen eruit mag dan heb ik daar vermoedelijk niet zoveel zin meer in

Maar dat vond ik al wel weer genoeg inspanning voor vandaag. * Tan zakt op de bank neer en komt daar niet meer vanaf.
pi_55700128
Net terug van het ziekenhuis, bloeddruk mooi alhoewel de onderwaarden wel ver uitelkaar lagen 85-100. CTG perfect, maar plassen was weer ellende volgende keer maar gewoon urine van thuis meenemen. Vrijdag weer controles.

@cat22, mevrouw G.D. is dan niet mijn eigen gyn maar een ontzettend aardig mens en heb haar ook al verschillende keren gehad. Vindt het heerlijk dat ze zo nuchter zijn de gyns.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:54:01 #32
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55700160
Randa, wat een gedoe, steeds op en neer. Veel succes met alles. (En het geregel!)
Tan, wat een knapperd, nu al!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:05:02 #33
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55700290
Allemaal de beste wensen!!

Be en stinkie gefeliciteerd met sasha, en fijn dat je weer thuis bent!!

Lotje gefeliciteerd en klinkt erg heftig allemaal.

Randa wel fijn dat je extra in de gaten word gehouden.

Tan voro jouw ook heel veel sucses en hoop dat alles gewoon erg goed gaat!

Hier oud en nieuw bij mijn ouders geviert, wat een verademing!! bij ons word er vanaf 10 uur s'ochtends tot 3/4 uur s'nachts geknald en dat is niet echt makkelijk met kleine kinderen. bij mijn ouders hebben we echt maar van 12 tot 1 vuurwerk gehad, heerlijk toen ik om 1 uur heerlijk in een stille kamer lag zei ik al tegen manlief volgend jaar pakken we alles in en vieren we het weer daar!

Verder ben ik ook weer op controle geweest, alles was mooi en goed, baby ligt al helemaal startklaar (verlos zegt zelfs al vast, maar ik krijg toch het idee dat ie er af en toe uit wipt)
Verder zat ik vanochtend in mijn nachthemt lekker te ontbijten word mijn t-shirt ineens wel heel erg nat, bleek/blijk ik dus echt heel erg te lekken, zodra je ook maar iets drukt komt er al melk uit.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55700579
De beste wensen allemaal

Lotje: die 3 y's vielen mij ook al op inderdaad. De namen passen ook erg mooi bij elkaar!

Bla_Bla_Bla: fijn dat de echo goed was!

Hier eigenlijk weinig bijzonders te melden. Had verwacht dat ik dit keer wat minder zou 'afwachten' wanneer alles zou beginnen omdat ik bij Tomas zo lang door liep. Maar toch ben ik weer alert bij elk krampje of pijntje
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55700737
Jeetje wat een gedoe elke keer zo op een neer Randa!
Tan groot gelijk dat je de boel al hebt afgteuigd..hoe minder je straks hebt om je druk om te maken hoe beter!

Ik heb vannacht zo stom gedroomd! Ik was weer begonnen met roken, net voor ik naar de vk moest om een groeiecho van het polsje van de baby te laten maken. Bij de vk haalden ze de baby ff snel uit m`n buik..het was een prachtig kind met een volle bs donker haar en het viel me op dat het wel mooie ronde oortjes had. Twas een kopie van jongste grote broer dus, zonder de puntoortjes
Na de echo ging de baby weer terug in de buiken mocht ik weer naar huis, verder broeden.
Saartje
pi_55700865
Maneki: die bevallingsdromen tijdens de zwangerschap kunnen soms zo vreemd zijn! (en soms zo echt lijken en goed bij blijven als je weer wakker bent). Nou ja, lekker verder broeden dan maar he?
Ik had vannacht toevallig ook weer een nacht vol bevallings/zwangerschapsdromen. Bij de ene verloor ik de slijmprop tijdens het douchen en bij de ander was ik zwaar pissig omdat de vliezen waren gebroken in bed en ik juist die avond het bed nog verschoond had. Was meer bezig met dat ik dat hele bed nu *weer* kon verschonen dan met die gebroken vliezen...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55701133
Wat een maffe droom maneki, broed ze .

Nieuw jaar, tijd voor meer beebjes LLM, succes met de laatste loodjes
Fake it till you make it...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:10:21 #38
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55701307
Randa_V, vervelend dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet, daar zou je toch ook een hoge bloeddruk van krijgen! Maar wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.
En Tan, doe maar zo rustig mogelijk aan!

Ik wens jullie allemaal het beste toe in 2008!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:19:02 #39
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55702469
niks bijgelezen.. maar wil iedereen nogmaals een spetterend 2008 toewensen
pi_55702482
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:18 schreef Ynske het volgende:
hoe spreek je t uit Lotje?
Deemiun tristen mèrrijn. maar dat staat lang niet zo mooi natuurlijk

vandaag druk bezig met de geboorte kaartjes, en dan ga ik morgen proberen te beginnen aan t bevallings verhaal.... zover ik het nog weet. k weet wel dat ik er echt de héle tijd erg bewust bij geweest ben trouwens... niks geen roes...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:02:07 #41
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55703240
Meiden, ik wens jullie ook allemaal een geweldig 2008!!!
Tan, wat fijn dat je kindje zo goed luistert!
Randa, wat een gedoe inderdaad, maar ook wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.
Maneki, ik droom me ook helemaal wild, gelukkig onthoud ik ze niet allemaal maar af en toe word ik er wel moe wakker van
Lekker douchen!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:20:56 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55703556
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:19 schreef _lotje_ het volgende:
en dan ga ik morgen proberen te beginnen aan t bevallings verhaal....
Ah, ik ben benieuwd! Vind het altijd zo ontroerend ze te lezen...

KD, ik ben ontzettend blij voor je dat je je weer beter voelt! Heel fijn! Ik hoop dat je verder heerlijk kunt genieten van deze zwangerschap.

En even een voor Tan, Sjak en Maneki.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55703883
Nou goed nieuws! Een goed begin van het nieuwe jaar
Ik heb vandaag de beeb gehoord & gevoeld met behulp van m'n stiefmoeder & de angelsound

Het duurde even, maar op het moment dat m'n stiefmoeder zei ik hoor de beeb wel bewegen, toen voelde ik de beeb ook bewegen! Alsware een beetje terugduwen op de angelsound, of eronder vandaan proberen te komen.
En vanaf dat moment lag de beeb er ook goed voor en konden we het hartje horen.
Maargoed, kennelijk heb ik een eigenzinnig kind want beeb ging op den duur volop bewegen en verplaatsen waardoor je het steeds wel weer ff hoorde en toen hups weer weg.

Wel grappig dat de paar bewegingen die ik voelde dus ook duidelijk hoorbaar waren!

M'n stiefmoeder is ook helemaal onder de indruk van de angelsound!

En een goed nieuwjaar gewenst voor iedereen met een hoop mooie babies en hopelijk makkelijke bevallingen. Ik heb vannacht dan ook met m'n familie getoost op het jaar van de beeb!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:17:11 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55704604
Wat leuk Llewella!

En die dromen van jullie, leuk om te lezen, maar wel vaag hoor!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:57:17 #45
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55706566
BE, kom jij eens heel gauw melden in het babietjestopic!

LLM, heel veel succes! Tan, het lijkt erop dat je een braaf kindje aan het produceren bent! Als dat zich nou ook nog na de geboorte doorzet... * vingers kruist *
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55707990
Nou dames, het gaat zo te lezen goed met iedereen.

Randa_V, fijn te lezen dat het allemaal de goede kant op gaat.

Pruk nog even volhouden en dan zit je zo aan de 40 weken.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:09:37 #47
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55711157
Ticootje, hoe was Parijs?

Llewella wat gaaf! Ik vind zo'n ding toch een beetje eng omdat ik zo bang zou zijn dat ik het niet kan vinden. Niet omdat ik bang ben dat er iets mis is, maar omdat ik niet zo handig ben. :$ En als ik het niet zou kunnen vinden zou ik heel heel heel erg in de stress schieten.
pi_55711381
Wat leuk Llewella!
Wij hebben ook een Angelsound te leen gekregen, erg leuk om af en toe eens te kunnen luisteren
Ook mijn vriend vind het erg leuk, maakt het voor hem toch iets echter
Merk dat het voor hem toch wat lastiger is, denk dat dat wel veranderd als hij de baby straks kan voelen bewegen en binnenkort met de 20weken echo (over 4 weekjes)

Hier gaat alles goed, nog wel heel moe elke keer, hoop dat het de komende tijd wat beter zal gaan. Het was de laatste weken wel heel erg druk op het werk, dus het is ook een combinatie van alles. Als het goed is wordt het de komende tijd toch weer wat rustiger voor mij, dus hopelijk gaat het dan beter.

Verder zijn we druk bezig met wat verbouwingsplannen in huis, het uitdenken van de babykamer en meubels en het bedenken van namen..moeilijk hoor!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:45:40 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_55713195

kan zo'n bord als je zus bijna is uitgeteld duurt nog even hoor voor ik weer oom wordt, maar dan klus ik 'm vast in elkaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:51:44 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55713349

Nou... ehm... ik weet niet of ik daar gelukkig mee geweest zou zijn!
Ergens vind ik het grappig, maar aan de andere kant... Ik weet het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')