Correct,quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:24 schreef Mark het volgende:
Of iets van A Perfect Circle natuurlijk
Nee, Hint: Album: eMOTIVequote:Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef peaceman het volgende:
In elk geval niet het hele nummer.
Gok op Lullaby, misschien bedoelt DJkiwi die?
Ow... die coverplaat, die heb ik bewust niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:41 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Nee, Hint: Album: eMOTIVe
EDIT: Lulliby is niet volledig gefluisterd
Ik heb hem wel, en luister hem nooitquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow... die coverplaat, die heb ik bewust niet.
Maar is die gefluisterd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef peaceman het volgende:
Ik doe een gokje, want ik ken die plaat eigenlijk niet. Wel weet ik dat ze Imagine hebben gecovered. (afblijven). Die misschien?
Oh, ik heb hem wel eens geluisterd, en vervolgens besloten dat ik die tijd liever in andere platen steek. Overbodige uitgave imhoquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Luister danzal je niet echt lang kosten
Blijkbaar niet, maar was het enige nummer waarvan ik weet dat die erop staatquote:
Dat is het nummer in ieder geval niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar was het enige nummer waarvan ik weet dat die erop staat
Ja. Ik kan hem thuis wel beluisteren, maar dat duurt nog een paar uurquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:09 schreef knars het volgende:
staat counting sheep to the beat of th rhythm of the war drums (ofzo) ook niet op die plaat?
Jij mag zelf bepalen om een vraag in te trekken en een andere te stellen. Daar zit geen tijdslimiet aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef DJKiwi het volgende:
Ja heb de spelregels gelezen maar aangezien jullie deze niet echt raden kan ik een vervangende vraag bedenkenalleen weet niet hoe lang ik daar mee moet wachten.
Je mag gerust een vervangende vraag stellen, maar dat is geen must. Het tempo moet hier niet hoog zijn, dat kan en mag, maar is absoluut geen voorwaarde voor dit topic.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:15 schreef DJKiwi het volgende:
Daarom, is dat niet een beetje langdan kunnen we zegmaar niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet het solo mix album uit 1999 van Liam Howlett dat hij produceerde voor BBC Radio 1's mix programma The Breezeblock en uit welke band komt Liam Howlett.
[ Bericht 27% gewijzigd door DJKiwi op 02-01-2008 17:20:46 (Antwoord op vorige vraag bijgevoegd) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |