Welke buren (achter of in de PC), ze had toch ooit bij haar vertrek de sleutel van Nadias'appartement opgeeist ?quote:Op maandag 31 december 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat Zdngmw haar steeds probeert te bellen maar de buren raden haar af contact met haar te hebben.
Die heeft het achter dus echt verpest......moooooooi.
zou best goed kunnen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie zijn wilde haren wel kwijt raakt. Omdat ik denk dat (speculatief ik weet het) Huub zijn vader als voorbeeld ziet die ook dezelfde ideeen over vrouwen lijkt te heben. Daarnaast denk ik dat Huub het moeilijk heeft gehad dat zijn moeder met iemand anders dan zijn vader ging. Want Huub is erg dubbel daarin. Soort van vervangende jaloezie.
Echte liefde!quote:Op maandag 31 december 2007 18:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia heeft een tattoo laten zetten met de naam van Dennis![]()
Vor wij weer een bevestiging dat Jaap weinig respect en inlevingsvermogen tov vrouwen heeft. Veel blabla maar als puntje bij paaltje komt is ie niet thuis.quote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap krijgt toestemming vAN Cora om vreemd te gaan, alleen vind ze het jammer dat ze het eventueel kan zien.
Ze hebben nu een open relatie.
De FEBO dus.quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke buren (achter of in de PC), ze had toch ooit bij haar vertrek de sleutel van Nadias'appartement opgeeist ?
Op basis van wat? Ik mag toch aannemen dat de oproepen van Natasia, Brian en Amanda toch gewoon weggelachen worden? Wat een onzin.quote:Op maandag 31 december 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FEBO dus.
Naad zegt dat Huub in de buitenwereld op moet passen, dit ivm bedreigingen.
Laat ik daar nu niks van geloven, dan zou Huub met goed fatsoen niet naar die optredens kunnen?
fokking dramaqueen..quote:Op maandag 31 december 2007 18:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat al bijna over dr NEK!
11 uur Dennix wil morgen nog Knallen !quote:Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef miesy het volgende:
[..]
fokking dramaqueen..
hoe laat moest ze ook alweer weg?
nee geen levenquote:Op maandag 31 december 2007 18:46 schreef Day het volgende:
Ik kom ook nog even een uurtje meegluren. Heb ik nou ook geen leven?
Hoezo ook?quote:Op maandag 31 december 2007 18:46 schreef Day het volgende:
Ik kom ook nog even een uurtje meegluren. Heb ik nou ook geen leven?
zo laat?quote:Op maandag 31 december 2007 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
11 uur Dennix wil morgen nog Knallen !
Ik denk dat het probleem meer is dat geldwolfJaap vind dat Talpa een te groot aandeel krijgt en het hen niet gunt.quote:Op maandag 31 december 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
\jaap kan niet vrijwillig opstappen, dan kan hij niets binnen halen met snabbels, contract is te vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |