Waarschijnlijk omdat je Brian al gewend bentquote:Op maandag 31 december 2007 18:26 schreef blomst het volgende:
Van die broer van Brian word ik nog onpasselijker als van Brian.
Hij had het er wel over dat dat pand van de Hell's Angels afgebrand was! Wenckebachweg staat er nog volgens mij..quote:Op maandag 31 december 2007 18:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoor ik Mike nou zeggen dat de Wenckebachweg in Noord is?
De gemeente zou hebben gedroomd dat het pand vd HA was afgebrand.quote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had het er wel over dat dat pand van de Hell's Angels afgebrand was! Wenckebachweg staat er nog volgens mij..
Zal wel aan de Motorkade zijn geweest of zo..
Ach er blijft vast wel wat over op Nadias bordquote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef rooie3 het volgende:
Cora en Jaap mogen wel opschieten,Kenneth vreet alles op.
Nee dat komt via een omweg in het toilet terecht, en dan van boven welteverstaanquote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach er blijft vast wel wat over op Nadias bord
Ben benieuwd of ie zijn wilde haren wel kwijt raakt. Omdat ik denk dat (speculatief ik weet het) Huub zijn vader als voorbeeld ziet die ook dezelfde ideeen over vrouwen lijkt te heben. Daarnaast denk ik dat Huub het moeilijk heeft gehad dat zijn moeder met iemand anders dan zijn vader ging. Want Huub is erg dubbel daarin. Soort van vervangende jaloezie.quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef miesy het volgende:
[..]
huub zou gewoon vrijgezel moeten blijven tot hij het overtollige wilde haar kwijt is.
degene die een relatie met hem wilt beginnen houd zichzelf voor de gek.
de feiten spreken voor zich.
Huub heeft meerdere keren laten weten dat hij het als een onmogelijke opgave ziet om trouw te zijn in een relatie dus het is ook niet iets wat hij als utopie zou ervaren en eventueel zijn best voor zou willen doen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef miesy het volgende:
[..]
huub zou gewoon vrijgezel moeten blijven tot hij het overtollige wilde haar kwijt is.
degene die een relatie met hem wilt beginnen houd zichzelf voor de gek.
de feiten spreken voor zich.
Dat heeft hij eergisteren ook al uitgesproken. Vreemde taktiek want dan zou alleen Jaap nog in de uitzending komen. Ik denk dat TV Jap de echte Jaap de nek om zal draaien. Hij is er veel te veel en te nadrukkelijk mee bezig. Eeen paar tegenslagen en hij is weer labiel.quote:Op maandag 31 december 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
Hebben we het hier toch goed gezien.Dat Jaap tv momenten van andere wil verknallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |