Had ik ook al gedaan met And I Am Telling You, maar dat mocht niet baten.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:32 schreef BVO het volgende:
Heb ook een mailtje gestuurd naar Perez@PerezHilton.com.
En daarmee bedoel ik niet dat ik denk dat ze een bitch is, ze lijkt me hartstikke lief. Het is meer bij wijze van spreken.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
The bitch is back!
Whehe, ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 januari 2008 05:08 schreef Perico het volgende:
Dit was een sensationeel goed optreden.
Ik heb de link met het optreden doorgestuurd naar Barry Gibb.
quote:Nathalie
"Tijdens mijn ideale stapavond ga ik met heel veel meiden uit. Eerst gaan we wat eten, en dan naar een bar. Ik drink dan natuurlijk niets, want ik drink geen alcohol. Daarna gaan we gewoon de hele nacht dansen in een vette club. Dat is mijn ideale stapavond!"
jullie zijn helemaal van de pot gerukt, tuurlijk zijn ze daar helemaal enthousiast van nathalie, en natuurljk willen de beegees een cd met haar gaan maken en dit jaar gaat ze optreden bij zowel de oscars als de grammies. David Letterman en oprah natuurlijk ook Ze hebben daar in amerika nog nooit iemand als nathalie gezien!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 13:32 schreef BVO het volgende:
Heb ook een mailtje gestuurd naar Perez@PerezHilton.com.
Dan stem ik met je mee :dquote:Op zondag 13 januari 2008 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou alleen stemmen als je daarmee minpunten zou geven.
Als zo'n chick als Esmee Denters bij Oprah Winfrey kan komen, moet Nathalie dat ook kunnen. Nathalie heeft veel meer ene persoonlijkheid, is spetterend en verrassend en is een veel betere zangeres dan Denters.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jullie zijn helemaal van de pot gerukt, tuurlijk zijn ze daar helemaal enthousiast van nathalie, en natuurljk willen de beegees een cd met haar gaan maken en dit jaar gaat ze optreden bij zowel de oscars als de grammies. David Letterman en oprah natuurlijk ook Ze hebben daar in amerika nog nooit iemand als nathalie gezien!!!
jaaaa!!! :![]()
![]()
![]()
zou als ik jou was nog eerder een clipje van tiffany naar perez hilton sturen
bij leona lewis is nog af te wachten of zij inderdaad doorbreekt in amerika of niet en die heeft echt het hele pakket stem, uiterlijk, persoonlijkheid.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Als zo'n chick als Esmee Denters bij Oprah Winfrey kan komen, moet Nathalie dat ook kunnen. Nathalie heeft veel meer ene persoonlijkheid, is spetterend en verrassend en is een veel betere zangeres dan Denters.
Ze heeft een stem, maar persoonlijkheid? Ach.... Nathalie daarentegen... Nathalie is een beest!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bij leona lewis is nog af te wachten of zij inderdaad doorbreekt in amerika of niet en die heeft echt het hele pakket stem, uiterlijk, persoonlijkheid.
Heb even op youtube naar Leona gezocht, maarquote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bij leona lewis is nog af te wachten of zij inderdaad doorbreekt in amerika of niet en die heeft echt het hele pakket stem, uiterlijk, persoonlijkheid.
amerika zit vol met zwart talent, de ene kan nog harder schreeuwen.zingen dan de ander en de kapsels zijn allemaal torenhoog, geloof me, zo bijzonder zal nathalie niet in amerika zijn.
en esmee denters heeft gewoon ook mazzel gehad. amerika zit echt helemaal vol met talent
ieder zijn eigen smaak toch, ik hou meer van een leona-type dan nathalie.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb even op youtube naar Leona gezocht, maar![]()
Wat gladjes, te perfect, verschrikkelijk.
pziez, ze spettert helemaal, doet gewoon haar eigen ding zonder wat van iemand aan te trekken, bij haar verbleken alle andere optredensquote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Het verschil met de andere kandidaten is, vind ik dan tenminste, dat ze als enige totaal geen gène heeft op het podium. Ze gaat helemaal op in het optreden en de rest doet het - nogmaals, naar mijn smaak dan - veel te 'netjes'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |