Ze ontstijgt het programma eigenlijk gewoonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist, anderen zijn óók wel goed (Chalene, Nikki) maar zij is gewoon van een ander niveau
Klopt helemaal!!!Ze is ook een profie met hits en heeft veel gewonnen in het buitenland.Jammer voor die andere kanidaten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze ontstijgt het programma eigenlijk gewoon. Bij de rest denk je, "idolskandidaat" en bij Nathalie denk je "artiest"
.
Maar je hebt gelachen, dus was het vermakelijk. Haquote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb me dood gelachen, wat verschrikkelijk overdreven. En wat een geschreeuw ook weer.
Jammer dat ze niet om aan te zien is. Dat doet Charlene toch een stuk beterquote:Op zondag 13 januari 2008 00:35 schreef sbientje het volgende:
haar stemgeluid ben ik ook neit kapot van, maar ze zingt wel super en ze is zeker vermakelijk!
gewoon leven op de podium
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef robert2006 het volgende:
ik ben dus niet de enige die haar niet mooi vind en haar meestal vreselijik overdreven vind zingen.
toegegeven, vanavond was ze goed, maar charlene is toch een klasse apart, wat is zij goed, zonder een kermis-attractie te zijn
Dat viel me ook opquote:Op zondag 13 januari 2008 10:55 schreef nokwanda het volgende:
Ze is ook de enige die echt kan dansen en zingen tegelijk
Dat deden er wel meer hoorquote:
nou ja... stapje heen en weer met gespreide beentjes is wat iedereen doet en dat noem ik geen dansen. Als je genoeg vuur hebt om zowel te kunnen stampen, genoeg nuance hebt om te stappen en je heupen los kunt gooien op een gecontroleerde manier en in het ritme, dan kun je dansen. En Nathalie KAN dansen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dat deden er wel meer hoorCharlene bijvoorbeeld en Nigel (al was dat niet altijd zuiver) maar sowieso die eerste zong misschien wel beter tijdens het dansen!
Ik vind dat van Nathalie meer stampen dan dansen trouwens.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dat deden er wel meer hoorCharlene bijvoorbeeld en Nigel (al was dat niet altijd zuiver) maar sowieso die eerste zong misschien wel beter tijdens het dansen!
Ik vind dat van Nathalie meer stampen dan dansen trouwens.
ben ook best benieuwd naar zn reactiequote:Op zondag 13 januari 2008 05:08 schreef Perico het volgende:
Dit was een sensationeel goed optreden.
Ik heb de link met het optreden doorgestuurd naar Barry Gibb.
Eens zien of er een reactie op komt wellicht, ik denk dat het hem enorm trots maakt!
Want dit was dus echt absolute topklasse, wat een energie en power, en een toonbeeld van een legendarisch nummer je geheel eigen maken.
Bravo!
mij ook, heb het ook al een paar keer bekeken, ze is echt goed!, alleen mag dat uithalen van haar soms wel iets minder, ze lijkt soms zelf een beetje in trance als ze op dat podium staatquote:Op zondag 13 januari 2008 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
Net even het optreden van vandaag en de eerste liveshow teruggekeken. Ik moet zeggen, ze raakt me echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |