Dat zijn geen Amerikaanse staatsburgers maar terreur-verdachten uit diverse landen. Als je in Nederland betrapt wordt bij het voorbereiden van een aanslag of het maken van bommen belandt je ook in de gevangenis, maar dan ben je nog geen politieke gevangenen.quote:
dat doe ik niet... maar vergeet niet de VS is vrij voor alle landen als je er als een hondje achteraan loopt...Jeltsin was minstens zo erg als Poetin ( veel corrupter) daar werd niks van gezegd omdat hij als een hondje achter haar baasje ( achter de VS) aanhuppelde... Poetin doet het harder alle Ame. gezinden (Kasparov e.t.c_) weg en een eigen wil voor RU en wat hoor je .... Poetin is dit en dat.... er is geen dictatuur daar het is daar nu gewoon onmogelijk, de president heeft wel veel macht .... voor mensen die niet de staat tegenwerken ( dus geen oligarchen en zulk oppositie als Kasparov is er plaats.... de KPRF de LDPR e.t.c ... maar de mensen staan massaal achter Poetin het is zo... ik heb die tv en ik kan je zeggen dat wanneer er bijv pamfletten werden ingenomen dat op het nieuws kwam, dat de oppositie ook gewoon aan het woord was... dat kan je niet zeggen van verkiezingen van 1996... wat Poetin heeft gedaan is goed hij heeft alle gevaarlijke mensen die banden met de VS hadden verjaagd want zij zouden de staat alleen maar verder kapotmaken.... verder is RU vrij ... soms te vrij...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef more het volgende:
[..]
Dat zijn geen Amerikaanse staatsburgers maar terreur-verdachten uit diverse landen. Als je in Nederland betrapt wordt bij het voorbereiden van een aanslag of het maken van bommen belandt je ook in de gevangenis, maar dan ben je nog geen politieke gevangenen.
Rusland is een semi-dictatuur en China is nog steeds een echte dictatuur (geen verkiezingen) waarbij een iets andere mening je al een paar jaar strafkamp oplevert. Gewoon zielig dat er mensen zijn die China als een vrijer land dan VS zien.
Clinton en Jeltsin waren goede vrienden dat klopt, maar als Jelstin slecht was, wil nog niet zeggen dat Poetin goed is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef kos5000 het volgende:
[..]
dat doe ik niet... maar vergeet niet de VS is vrij voor alle landen als je er als een hondje achteraan loopt...Jeltsin was minstens zo erg als Poetin ( veel corrupter) daar werd niks van gezegd omdat hij als een hondje achter haar baasje ( achter de VS) aanhuppelde... Poetin doet het harder alle Ame. gezinden (Kasparov e.t.c_) weg en een eigen wil voor RU en wat hoor je .... Poetin is dit en dat.... er is geen dictatuur daar het is daar nu gewoon onmogelijk, de president heeft wel veel macht .... voor mensen die niet de staat tegenwerken ( dus geen oligarchen en zulk oppositie als Kasparov is er plaats.... de KPRF de LDPR e.t.c ... maar de mensen staan massaal achter Poetin het is zo... ik heb die tv en ik kan je zeggen dat wanneer er bijv pamfletten werden ingenomen dat op het nieuws kwam, dat de oppositie ook gewoon aan het woord was... dat kan je niet zeggen van verkiezingen van 1996... wat Poetin heeft gedaan is goed hij heeft alle gevaarlijke mensen die banden met de VS hadden verjaagd want zij zouden de staat alleen maar verder kapotmaken.... verder is RU vrij ... soms te vrij...
Zoals ik eens heb gelezen Rusland kan je niet begrijpen je moet het voelen en er een voorstelling vanmaken
?? Ik stel dat alleen Stalin erger was in de afgelopen 100 van de personen (aan het hoofd) in het Kremlin. Zo gek lijkt me die vergelijking niet. Het is vergelijkbaar met iemand die Drees aanhaalt wanneer het over Balkenende gaat. En ik heb Poetin niet vergeleken met Hitler, ik heb jouw manier van redeneren doorgetrokken, om te laten zien hoe krom je redenatie was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef kos5000 het volgende:
Dit bedoel vergelijkingen van Poetin met Stalin of Hitler
En ga je nu eens goed afvragen waarom dat zo is. Hint: in het gehele Westen, hoe goed het hier ook gaat, is overal en altijd een luidruchtige oppositie aanwezig.quote:Er is op dit moment gewoon geen oppositie
Kom nou toch. Poetin heeft alles te maken met de dood van meerdere tegenstanders van hem. Wellicht dat hij niet zelf opdracht heeft gegeven, maar dan wel iemand uit het systeem dat Poetin heeft opgezet, waarin hij de enige leider kan zijn.quote:Wie zegt dat die vrouw door Poetin is vermoord. En persvrijheid is er nu echt wel genoeg... nogmaals ik heb het met mijn eigen ogen gezien.... al deugde de verkiezingscampagne niet helemaal, wordt elk klein detail in de ned. kranten groot opgeblazen... het lijkt wel een soortpropaganda
1 waarom zou het voor niets verkopen van bedrijven de basis zijn voor de groei van vandaag?...quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:18 schreef en_door_slecht het volgende:
omdat Jeltsin helemaal niet tien keer erger was. Hij was wel, zeker in z'n laatste jaren, altijd lam en volkomen incapabel en een aanfluiting voor Rusland. Zo heeft hij voor een habbekrats veel bedrijven verkocht. Maar dat is wel de basis geweest voor de groei van vandaag, daar heeft Poetin helemaal niets voor hoeven doen. Poetin zal vast veel meer tot de verbeelding spreken van de chauvinistische Rus, maar die is tegelijk blind voor de prijs die hij betaalt: het verkwanselen van basale vrijheden, stuk voor stuk afgenomen door Poetin. Met maar één doel: hem in het zadel houden.
Vogelaar .... knettergek. Dat mens gooit willens en wetens olie op het vuur.quote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef kos5000 het volgende:
geef hier je mening over de belachelijkste domste en slechste politicus van 2007
zeg ook wat je er slecht aan vind
wereldwijd?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:23 schreef Ippon het volgende:
[..]
Vogelaar .... knettergek. Dat mens gooit willens en wetens olie op het vuur.
Het gaat om de slechtste politicus wereldwijd! Verdiep je eens in iets anders dan de grachtengordel!quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:58 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Met afstand op 1: Job Cohen
Ja, ik blijf bij Vogelaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat om de slechtste politicus wereldwijd! Verdiep je eens in iets anders dan de grachtengordel!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:18 schreef en_door_slecht het volgende:
Poetin zal vast veel meer tot de verbeelding spreken van de chauvinistische Rus, maar die is tegelijk blind voor de prijs die hij betaalt: het verkwanselen van basale vrijheden, stuk voor stuk afgenomen door Poetin. Met maar één doel: hem in het zadel houden.
jequote:Vladimir Poetin (schending van mensenrechten en smeedt duivelse plannen om na zijn mogelijke pauze van vier jaar weer president te worden. Economisch gaat het Rusland wel voor de wind, maar slechts een zeer kleine elite profiteert mee)
ik zou het wel een mop vinden als Putin als eerste eindigtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:24 schreef kos5000 het volgende:
kom op, uit je mening over de slechste politicus van 2007
de meningen worden aan het einde van de 5e pagina geteld
maakt mij het uit, dat Poetin gaat winnen....laten we maar zeggen dat onze media die propagandeert over 20 jaar niks te propaganderen heeft....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:51 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik zou het wel een mop vinden als Putin als eerste eindigt
hoe ga je dat dan oplossen ?
wat mij betreft: Chavez, Morales en Mugabe
en uiteraard Putin, al was het maar om te stangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |