Die leeftijd heb ik nog niet bereiktquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef bendk het volgende:
het is dus een vrije keuze, geld wegbrengen of overhouden en smorgens begroet worden door de vossen en overdag jagen op de reeen of duur vlees kopen in plastic verpakking in een supermarkt.
Denemarken barst van de schitterende ongerepte natuur, daar kies ik voor...
Jeg har heldigvis overlevet den...quote:
Bij de concurrent gingen er 400 banen in de productie, ben benieuwd hoe dat bij ons gaat. Productie is wellicht overstaffed maar administratie is understaffed... Ben alleen benieuwd of het mgt zich dat realiseert.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Draz het volgende:
[..]
Jeg har heldigvis overlevet den...
Wel 350 'slachtoffers' bij Danske Bank. Flinke impact, al viel het nog mee binnen mijn afdeling.
Dat is altijd de grote vraag... ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:06 schreef Keksi het volgende:
[..]
Bij de concurrent gingen er 400 banen in de productie, ben benieuwd hoe dat bij ons gaat. Productie is wellicht overstaffed maar administratie is understaffed... Ben alleen benieuwd of het mgt zich dat realiseert.
Grijs en droog hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef TallMan het volgende:
Sneeuw
(precies als de buitenmuren metselen op de planning staat, zal deze week wel niet lukken)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef bendk het volgende:
vanmorgen 20 cm, heb een foto reportage gemaakt.
weet helaas niet hoe ik hier eea moet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |