abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55856538
Lambiekje, een algemene vraag: ik heb gemerkt dat jij van mening bent dat de meeste mensen zich laten ringeloren door de leugenachtige overheid. Jij zou graag zien dat men zich tegen de overheid verzette. Is het dan niet mogelijk dat mensen als Volkert van der G., Marinus van der Lubbe, de negentien kapers zich inderdaad geroepen voelden tegen een bepaalde overheid te strijden?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:24:07 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55856865
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:12 schreef Apropos het volgende:
Lambiekje, een algemene vraag: ik heb gemerkt dat jij van mening bent dat de meeste mensen zich laten ringeloren door de leugenachtige overheid. Jij zou graag zien dat men zich tegen de overheid verzette. Is het dan niet mogelijk dat mensen als Volkert van der G., Marinus van der Lubbe, de negentien kapers zich inderdaad geroepen voelden tegen een bepaalde overheid te strijden?
Het punt is, deze 3 voorbeelden denken namelijk zelf dat ze zelf actie ondernemen hebben maar inweze gepushed en gerekruut zijn om het uit te voeren zodat de overheid de schuld in de schoenen van de niksnutten kan schuiven.

ander punt los van bovenstaande stelling:
Op zich is het heel goed mogelijk maar dan komt ook weer bij alle 3 de voorbeelden de overheid uitermate goed uit dat er door z'n strijder actie is ondernomen. Te goed eigenlijk.

Er wijzen gewoon te veel vingers naar de overheid bij de 3 zaken.

Oh en is Oswalds geval, de jongeman is zich geen kwaad bewust...totdat de overheid hem bestempeld als dader.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55856943
Wat zijn dan wel goede voorbeelden?
En waarom is Marinus van der Lubbe een werktuig van de Nazi's? Erg veel hebben ze niet aan hem gehad.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:38:42 #154
52357 Lambiekje
pi_55857263
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef Apropos het volgende:
Wat zijn dan wel goede voorbeelden?
En waarom is Marinus van der Lubbe een werktuig van de Nazi's? Erg veel hebben ze niet aan hem gehad.
Theo van Gogh ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:40:27 #155
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_55857312
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Theo van Gogh ...
Wat is er met van Gogh ?

p.s.
Gaan we hier niet teveel off-topic ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 7 januari 2008 @ 20:46:30 #156
52357 Lambiekje
pi_55857479
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:40 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat is er met van Gogh ?

p.s.
Gaan we hier niet teveel off-topic ?
Goed voorbeeld waarbij een actie door een gek prominenr iemand om komt maar waarbij overheid geen voordeel heeft,
En waarbij geen politike wijzigingen worden doorgevoerd.

En nu maar weer ontopic.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:48:41 #157
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_55857548
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goed voorbeeld waarbij een actie door een gek prominenr iemand om komt maar waarbij overheid geen voordeel heeft,
En wat geen politike wijzigingen worden doorgevoerd.
Dus alleen maar omdat de overheid in dat geval er geen voordeel bij had zaten ze er niet achter...

Dus eigenlijk alles wat de overheid goed uitkomt is geplanned door de overheid, probeer je dat te zeggen ?

-edit-
Terug on-topic, inderdaad.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 7 januari 2008 @ 20:51:38 #158
52357 Lambiekje
pi_55857619
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:48 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dus alleen maar omdat de overheid in dat geval er geen voordeel bij had zaten ze er niet achter...

Dus eigenlijk alles wat de overheid goed uitkomt is geplanned door de overheid, probeer je dat te zeggen ?

-edit-
Terug on-topic, inderdaad.
Nee niet alles. Maar de 3 voorbeelden was het voordeel voor de poltiek te groot om te ontkennen dat ze onschuldig zijn.
pi_55857765
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee niet alles. Maar de 3 voorbeelden was het voordeel voor de poltiek te groot om te ontkennen dat ze onschuldig zijn.
Maar waarom hebben de Nazi's Van der Lubbe dan niet laten bekennen dat hij onderdeel uitmaakte van een enorme communistische bende?
pi_55860188
Hehe, Lambiekje... het wordt echt lachwekkend.
quote:
Onafhankelijk docu makers zijn niet onderhevig van enige politieke richting of afhankelijk van sponsoren. Dat is een publieke zender, commerciele zender of krant wel. Dus er zal nooit iets slechts in voorkomen van eigen straatje. En dan is de werkelijkheid dus al verdraaid.
Onafhankelijke documakers zijn net zo hard onderhevig aan onderbuikgevoelens, spraakmakerij en het verkondigen van onwaarheden. Jij hebt alleen niet dezelfde kritische blik op dat soort docu's waardoor ik jou een instabiel persoon vind m.b.t. tot dit soort dingen. Een kritische blik is goed maar dat moet je doorvoeren naar elk type media.

Geen enkel product is 100% onafhankelijk. Dat zou je toch wel moeten weten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 7 januari 2008 @ 23:46:14 #161
52357 Lambiekje
pi_55862679
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, Lambiekje... het wordt echt lachwekkend.
[..]

Onafhankelijke documakers zijn net zo hard onderhevig aan onderbuikgevoelens, spraakmakerij en het verkondigen van onwaarheden. Jij hebt alleen niet dezelfde kritische blik op dat soort docu's waardoor ik jou een instabiel persoon vind m.b.t. tot dit soort dingen. Een kritische blik is goed maar dat moet je doorvoeren naar elk type media.

Geen enkel product is 100% onafhankelijk. Dat zou je toch wel moeten weten.
En dus kies jy voor de vorm waarbij afhankelijkheid het dikst bovenop ligt waar de sponsoren vanaf druipen. Je hebt nog een lange weg te gaan.

Even zijweg:
FIlms die door een onafhankelijk (los van de studios) bedrijfjes gemaakt worden zijn parels in tegenstelling tot goedkope amusement gebaseerde remakes van de gerenomeerde studios?

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 07-01-2008 23:52:17 ]
pi_55862988
quote:
Even zijweg:
FIlms die door een onafhankelijk (los van de studios) bedrijfjes gemaakt worden zijn parels in tegenstelling tot goedkope amusement gebaseerde remakes van de gerenomeerde studios?
Niet per se, het kunnen ook draken zijn.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:20:44 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55863428
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dus kies jy voor de vorm waarbij afhankelijkheid het dikst bovenop ligt waar de sponsoren vanaf druipen. Je hebt nog een lange weg te gaan.

Even zijweg:
Je maakt jezelf weer mooi belachelijk met deze uitspraak
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:48:26 #164
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55863877
Ik vind dat zich hier een aantal terechte tuinhekken en wormen behoorlijk vernederen om hier andere mensen te komen zitten afzeiken tegen betaling.
of ben je die ook zelf?
Doe niet teveel overuren...
Het is hier doorgestoken kaart op dit forum
Een kenmerk van diktaturen..is infiltratie.
Alsof dat de waarheid kan stoppen.
zwaktebod van de macht.
century of the self om deze vorm van indoctrinatie door te helpen krijgen.
het is werk voor psychologen
http://www.sprword.com/videos/centuryoftheself/
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
pi_55864092
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
Gebruik voortaan in godsnaam "ij" i.p.v. "y" bij het woord "jij". Daarbij, kies ik niet voor de vorm. Snap dat nou eens. Je hoeft niet te kiezen voor het een of het ander. Jij wilt de waarheid op een presenteerblaadje voorgeschoteld krijgen. Dat kan gewoon niet. Begrijp dat nou. Je zult je eigen hersenen moeten gebruiken en blijkbaar vind je dat eng, vandaar dat je je toevlucht zoekt in paranoïde vertoningen.
quote:
Even zijweg:
Bullshit. Bovendien draait het ook hier weer om de vraag; wat is een parel? Er zijn mensen die het prettig vinden om blockbusters te kijken. Moeten zij weten.

Waarom moet alles precies op jouw manier gaan voordat het goed is, Lambiekje? Sta je er nooit eens bij stil dat ieder mens verschillend is? Ik geniet van goede films en die worden door zowel grote studio's als kleine bedrijfjes gemaakt. Op de reguliere TV worden goede en slechte documentaires uitgezonden. Op internet zijn ook goede en slechte documentaires te vinden. Je denkt echt veel te zwart-wit.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 01:13:57 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55864182
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:48 schreef Babyloniaa het volgende:
Ik vind dat zich hier een aantal terechte tuinhekken en wormen behoorlijk vernederen om hier andere mensen te komen zitten afzeiken tegen betaling.
of ben je die ook zelf?
zwaktebod van de macht.
Zucht
Onikaan ni ov dovah
pi_55866452
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zucht
Tegenspraak is hier gelijk aan indoctrinatie&infiltratie, jeweets!
pi_55866684
quote:
Zou die mij bedoelen?

Werd ik maar betaald om onzin verhalen te ontmaskeren. Dat zou ik ondertussen schatrijjk zijn.
pi_55867718
quote:
of ben je die ook zelf?
zwaktebod van de macht.
Ben jij een Belg?
pi_55868584
quote:
of ben je die ook zelf?
zwaktebod van de macht.
SHIT! Hij heeft me door. Ik werk voor de gevestigde orde en zorg ervoor dat mensen met afwijkende ideeën gestopt worden. Snel een kloon aanmaken.

2
pi_55869642
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SHIT! Hij heeft me door. Ik werk voor de gevestigde orde en zorg ervoor dat mensen met afwijkende ideeën gestopt worden. Snel een kloon aanmaken.

2
Nog 1? Ik ben toch al een kloon van jou?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:32:42 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55870350
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:35 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Tegenspraak is hier gelijk aan indoctrinatie&infiltratie, jeweets!
Dat blijkt wel weer ja
Onikaan ni ov dovah
pi_55876238
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef wormwood het volgende:

[..]

Nog 1? Ik ben toch al een kloon van jou?
Niet zo hard. Straks blow je onze conspiracy nog.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:52:02 #174
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55887960
Waarom leerden we dit niet op school?
Dat de oost indie vaarders vooral milioenen verdienden voor de engelse kroon met handel in slaven en opium?
Dat opiumvelden beschermd werden door de mujahedeen getraind door de Vs
Dat drugs vervoerd worden naar de VS in bodybags
stukje Documentaire 10 minuten.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7815404823023935248
pssst niks verklappen....
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:55:26 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55888029
Dat is zo grappig aan de war on drugs, de cia heeft de drugshandel in handen, de fbi spoort de kleine man op, en zo krijgen ze lekker wat subsidie, soort van test de politiespeeltjes systeems.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')