Het punt is, deze 3 voorbeelden denken namelijk zelf dat ze zelf actie ondernemen hebben maar inweze gepushed en gerekruut zijn om het uit te voeren zodat de overheid de schuld in de schoenen van de niksnutten kan schuiven.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:12 schreef Apropos het volgende:
Lambiekje, een algemene vraag: ik heb gemerkt dat jij van mening bent dat de meeste mensen zich laten ringeloren door de leugenachtige overheid. Jij zou graag zien dat men zich tegen de overheid verzette. Is het dan niet mogelijk dat mensen als Volkert van der G., Marinus van der Lubbe, de negentien kapers zich inderdaad geroepen voelden tegen een bepaalde overheid te strijden?
Theo van Gogh ...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef Apropos het volgende:
Wat zijn dan wel goede voorbeelden?
En waarom is Marinus van der Lubbe een werktuig van de Nazi's? Erg veel hebben ze niet aan hem gehad.
Wat is er met van Gogh ?quote:
Goed voorbeeld waarbij een actie door een gek prominenr iemand om komt maar waarbij overheid geen voordeel heeft,quote:Op maandag 7 januari 2008 20:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat is er met van Gogh ?
p.s.
Gaan we hier niet teveel off-topic ?
Dus alleen maar omdat de overheid in dat geval er geen voordeel bij had zaten ze er niet achter...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld waarbij een actie door een gek prominenr iemand om komt maar waarbij overheid geen voordeel heeft,
En wat geen politike wijzigingen worden doorgevoerd.
Nee niet alles. Maar de 3 voorbeelden was het voordeel voor de poltiek te groot om te ontkennen dat ze onschuldig zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus alleen maar omdat de overheid in dat geval er geen voordeel bij had zaten ze er niet achter...
Dus eigenlijk alles wat de overheid goed uitkomt is geplanned door de overheid, probeer je dat te zeggen ?
-edit-
Terug on-topic, inderdaad.
Maar waarom hebben de Nazi's Van der Lubbe dan niet laten bekennen dat hij onderdeel uitmaakte van een enorme communistische bende?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee niet alles. Maar de 3 voorbeelden was het voordeel voor de poltiek te groot om te ontkennen dat ze onschuldig zijn.
Onafhankelijke documakers zijn net zo hard onderhevig aan onderbuikgevoelens, spraakmakerij en het verkondigen van onwaarheden. Jij hebt alleen niet dezelfde kritische blik op dat soort docu's waardoor ik jou een instabiel persoon vind m.b.t. tot dit soort dingen. Een kritische blik is goed maar dat moet je doorvoeren naar elk type media.quote:Onafhankelijk docu makers zijn niet onderhevig van enige politieke richting of afhankelijk van sponsoren. Dat is een publieke zender, commerciele zender of krant wel. Dus er zal nooit iets slechts in voorkomen van eigen straatje. En dan is de werkelijkheid dus al verdraaid.
En dus kies jy voor de vorm waarbij afhankelijkheid het dikst bovenop ligt waar de sponsoren vanaf druipen. Je hebt nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, Lambiekje... het wordt echt lachwekkend.
[..]
Onafhankelijke documakers zijn net zo hard onderhevig aan onderbuikgevoelens, spraakmakerij en het verkondigen van onwaarheden. Jij hebt alleen niet dezelfde kritische blik op dat soort docu's waardoor ik jou een instabiel persoon vind m.b.t. tot dit soort dingen. Een kritische blik is goed maar dat moet je doorvoeren naar elk type media.
Geen enkel product is 100% onafhankelijk. Dat zou je toch wel moeten weten.
Niet per se, het kunnen ook draken zijn.quote:Even zijweg:
FIlms die door een onafhankelijk (los van de studios) bedrijfjes gemaakt worden zijn parels in tegenstelling tot goedkope amusement gebaseerde remakes van de gerenomeerde studios?
Je maakt jezelf weer mooi belachelijk met deze uitspraakquote:Op maandag 7 januari 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dus kies jy voor de vorm waarbij afhankelijkheid het dikst bovenop ligt waar de sponsoren vanaf druipen. Je hebt nog een lange weg te gaan.
Even zijweg:
FIlms die door een onafhankelijk (los van de studios) bedrijfjes gemaakt worden zijn parels in tegenstelling tot goedkope amusement gebaseerde remakes van de gerenomeerde studios?
Gebruik voortaan in godsnaam "ij" i.p.v. "y" bij het woord "jij". Daarbij, kies ik niet voor de vorm. Snap dat nou eens. Je hoeft niet te kiezen voor het een of het ander. Jij wilt de waarheid op een presenteerblaadje voorgeschoteld krijgen. Dat kan gewoon niet. Begrijp dat nou. Je zult je eigen hersenen moeten gebruiken en blijkbaar vind je dat eng, vandaar dat je je toevlucht zoekt in paranoïde vertoningen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
En dus kies jy voor de vorm waarbij afhankelijkheid het dikst bovenop ligt waar de sponsoren vanaf druipen. Je hebt nog een lange weg te gaan.
Bullshit. Bovendien draait het ook hier weer om de vraag; wat is een parel? Er zijn mensen die het prettig vinden om blockbusters te kijken. Moeten zij weten.quote:Even zijweg:
Zuchtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:48 schreef Babyloniaa het volgende:
Ik vind dat zich hier een aantal terechte tuinhekken en wormen behoorlijk vernederen om hier andere mensen te komen zitten afzeiken tegen betaling.
of ben je die ook zelf?
Doe niet teveel overuren...
Het is hier doorgestoken kaart op dit forum
Een kenmerk van diktaturen..is infiltratie.
Alsof dat de waarheid kan stoppen.
zwaktebod van de macht.
century of the self om deze vorm van indoctrinatie door te helpen krijgen.
het is werk voor psychologen
http://www.sprword.com/videos/centuryoftheself/
Tegenspraak is hier gelijk aan indoctrinatie&infiltratie, jeweets!quote:
Zou die mij bedoelen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:48 schreef Babyloniaa het volgende:
Ik vind dat zich hier een aantal terechte tuinhekken en wormen behoorlijk vernederen om hier andere mensen te komen zitten afzeiken tegen betaling.
Ben jij een Belg?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:48 schreef Babyloniaa het volgende:
of ben je die ook zelf?
zwaktebod van de macht.
SHIT! Hij heeft me door. Ik werk voor de gevestigde orde en zorg ervoor dat mensen met afwijkende ideeën gestopt worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:48 schreef Babyloniaa het volgende:
of ben je die ook zelf?
zwaktebod van de macht.
Nog 1? Ik ben toch al een kloon van jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
SHIT! Hij heeft me door. Ik werk voor de gevestigde orde en zorg ervoor dat mensen met afwijkende ideeën gestopt worden.Snel een kloon aanmaken.
2
Dat blijkt wel weer jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tegenspraak is hier gelijk aan indoctrinatie&infiltratie, jeweets!
Niet zo hard.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nog 1? Ik ben toch al een kloon van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |