abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55732984
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oa ik.

Maar het begint dus steeds meer duidelijk te worden dat school er is om ons te indroctineren en niets weg heeft van ons te verrijken. Als meerdere personen hier een topic over openen ...
Tuurlijk.
Als een paar mensen ongeveer hetzelfde denken, dan is het een feit...

Onvoorstelbaar....
pi_55734002
quote:

[..]

oa ik.

Maar het begint dus steeds meer duidelijk te worden dat school er is om ons te indroctineren en niets weg heeft van ons te verrijken. Als meerdere personen hier een topic over openen ...
Stuk voor stuk niet al te snuggere ongeschoolden met minderwaardigheid-complexen en een twijfelachtige post-geschiedenis.
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:10:11 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55734127
quote:

[..]

oa ik.

My god wat een logica
Maar vertel Lambiekje
Wat heb je verkeerd geleerd op school?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55735404
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

My god wat een logica
Maar vertel Lambiekje
Wat heb je verkeerd geleerd op school?
Nederlands.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:06:10 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55735464
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nederlands.
Behalve die ja
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:34:41 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55736044
Och daar gaan we weer, als het BG uitlachen niet is is het wel lambiekje uitlachen, en ondertussen vinden ze indoctrinatie zelf prachtig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:36:52 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55736101
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Och daar gaan we weer, als het BG uitlachen niet is is het wel lambiekje uitlachen, en ondertussen vinden ze indoctrinatie zelf prachtig.
Nou verteld dan, als je wil. Hoe zijn we geindoctrineerd?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:05:10 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55736618
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou verteld dan, als je wil. Hoe zijn we geindoctrineerd?
Grappig dat jij reageert.

Jullie vlakken constant alles af, maar dat is niet vreemd als je in een dogmatische wereld leeft.
En ja dat is ook in de wetenschappelijke maatschappij toepasbaar.
Jullie zijn volgens mij bang jezelf te verliezen, jullie moeten altijd zekerheden om je heen hebben en die zekerheden zijn de dingen om je heen die je maken, je schooltje je werkje je vrouwtje en waar je op tv naar kijkt. Dit noemen jullie structuur, en daarbuiten durfen jullie niet te komen.
Daarom werken jullie er actief aan mee om de wereld zo krampachtig mogelijk te houden en zowel revolutionaire ideologiën als non commerciele bronnen te onderdrukken, dat doen is heel simpel natuurlijk, en wel met de "officiele bron" methode, gelukkig zijn er genoeg mensen op de wereld die dondersgoed weten dat de algemene media liegen, de politiek conspireert.. en waar mensen als jij mee bezig zijn.
En er komen er elke dag meer van bij.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:18:32 #34
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55736901
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jullie vlakken constant alles af, maar dat is niet vreemd als je in een dogmatische wereld leeft.
Vooroordelen.
quote:
Wetenschappers zijn soms dogmatisch, wetenschap zelf niet.
quote:
Jullie zijn volgens mij bang jezelf te verliezen, jullie moeten altijd zekerheden om je heen hebben en die zekerheden zijn de dingen om je heen die je maken, je schooltje je werkje je vrouwtje en waar je op tv naar kijkt. Dit noemen jullie structuur, en daarbuiten durfen jullie niet te komen.
Sommige mensne hebben daar last van maar waarschijnlijk minder dan de conspiracy denkers die zelf eenvoudige waarheden verzinnen om zich aan vast te klampen, want de echte wereld is zo ingewikkeld en eng.
quote:
Daarom werken jullie er actief aan mee om de wereld zo krampachtig mogelijk te houden en zowel revolutionaire ideologiën als non commerciele bronnen te onderdrukken,
Nee hoor, we zijn kritisch.
quote:
dat doen is heel simpel natuurlijk, en wel met de "officiele bron" methode, gelukkig zijn er genoeg mensen op de wereld die dondersgoed weten dat de algemene media liegen,
Dat is alleen zo als je vind dat de media "de waarheid" moet verkondigen, maar media maakt verhalen.
quote:
de politiek conspireert..
Mensen die iets willen en samenwerken om dat voor elkaar te krijgen zijn idd conspirators. Wist je dat nog niet?
quote:
en waar mensen als jij mee bezig zijn.
Kritisch zijn en niet zo maar alles geloven omdat het spannend klinkt bedoel je?
quote:
Meer salon-conspirators?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:18:48 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55736904
quote:

[..]

Daarom werken jullie er actief aan mee om de wereld zo krampachtig mogelijk te houden en zowel revolutionaire ideologiën als non commerciele bronnen te onderdrukken, dat doen is heel simpel natuurlijk, en wel met de "officiele bron" methode, gelukkig zijn er genoeg mensen op de wereld die dondersgoed weten dat de algemene media liegen, de politiek conspireert.. en waar mensen als jij mee bezig zijn.
Wat voorn mens ben ik dan? En waar zijn mensen zoals ik mee bezig?
En verder, ik weet niet over welke mensen je het hebt maar ik hoor er iig niet bij gezien de beschrijving
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:21:10 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55736936
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat voorn mens ben ik dan? En waar zijn mensen zoals ik mee bezig?
En verder, ik weet niet over welke mensen je het hebt maar ik hoor er iig niet bij gezien de beschrijving
Ik weet waar jij mee bezig bent.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:22:04 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55736948
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik weet waar jij mee bezig bent.
Dat vermoede had ik al gezien wat je schrijft. Ik wil toch wel graag weten waar ik zelf blijkbaar volgens jou mee bezig ben. En wat mensen zoals mij zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door ATuin-hek op 03-01-2008 01:27:21 ]
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:28:39 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55737070
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat vermoede had ik al gezien wat je schrijft. Ik wil toch wel graag weten waar ik zelf blijkbaar volgens jou mee bezig ben. En wat mensen zoals mij zijn.
Ik heb enkel mailcontact met mensen die naar echte vrijheid leven, sorry.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:29:58 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55737100
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En je punt is?
Onikaan ni ov dovah
pi_55737258
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ontwijken van een doodnormale vraag.

Vooroordelen volop aanwezig bij je.

Wat doe je hier dan op Fok! ?
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:48:35 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55737420
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:38 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ontwijken van een doodnormale vraag.

Vooroordelen volop aanwezig bij je.

Wat doe je hier dan op Fok! ?
Dat jij niet weet waar het over gaat wilt nog niet zeggen dat het een ontwijkend antwoord is.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:50:49 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55737459
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat jij niet weet waar het over gaat wilt nog niet zeggen dat het een ontwijkend antwoord is.
Dat kan kloppen. En toch lijkt het er op dat je om 1 of andere reden de vraag ontwijkt.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:53:56 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55737515
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan kloppen. En toch lijkt het er op dat je om 1 of andere reden de vraag ontwijkt.
Jij wilt dat ik prive met je in discussie ga, maar ik heb je al eerder gezegd dat jij niet hoeft te weten wat ik weet.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:55:41 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55737547
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij wilt dat ik prive met je in discussie ga, maar ik heb je al eerder gezegd dat jij niet hoeft te weten wat ik weet.
Neehoor dat hoeft niet. Een simpele reactie hier kan ook prima. Kost minder moeite dan je er nu al in hebt gestopt.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:01:37 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55737649
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 01:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Neehoor dat hoeft niet. Een simpele reactie hier kan ook prima. Kost minder moeite dan je er nu al in hebt gestopt.
Ik stop nergens moeite in, zolang maar duidelijk is dat ik weet wat jij doet.
  donderdag 3 januari 2008 @ 02:04:01 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55737687
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik stop nergens moeite in, zolang maar duidelijk is dat ik weet wat jij doet.
En wat is dat dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_55740571
quote:

[..]

Bang om buiten de structuur te komen... Lul toch niet vent. Jij bent nog te bang om buiten je dorp te komen of een keer te werken...

Jij bent hier de trieste angsthaas die zich vastklampt aan de zekerheid van zijn werkloze, afgeschermde bestaan, dus houd jezelf niet voor de gek.
pi_55741954
quote:

[..]

Jullie vlakken constant alles af
Over dogmatisch gesproken: alles is volgens jou ''afvlakken''. Bijzonder onzorgvuldige terminologie.
quote:
Want daarin ben jij thuis.
quote:
Wat een psychologie van de koude grond, onvoorstelbaar. Ik weet trouwens niet of het zo bewonderenswaardig is om met een werkelijk op niets stoelend dedain anderen voor de voeten te werpen dat ze zich vastklampen aan ''structuur'', maar zelf voortdurend met nietszeggende mantra's te strooien - ''afvlakken'', ''dogmatische wetenschap'' - en nu en dan met veel aplomb bekend te maken dat de courante wetenschap over bijv. de ouderdom van de mens niet geldig is zonder ook maar enig bewijs aan te voeren.
quote:
Daarom werken jullie er actief aan mee om de wereld zo krampachtig mogelijk te houden
Dit vind ik altijd een vervelend trekje van alternatieve denkers, die beschuldigingen.
quote:
en zowel revolutionaire ideologiën als non commerciele bronnen te onderdrukken, dat doen is heel simpel natuurlijk, en wel met de "officiele bron" methode, gelukkig zijn er genoeg mensen op de wereld die dondersgoed weten dat de algemene media liegen, de politiek conspireert.. en waar mensen als jij mee bezig zijn.
Waar komen er elke dag meer van bij: mensen die nietcommerciele bronnen onderdrukken, of mensen die zich bewust zijn dat er zulke snoodaards zijn?

Echt waar, BaajGuardian, je hele oeuvre is een Nietzscheaanse brij van algemene ontmaskeringen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:48:40 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55742127
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 02:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wat is dat dan?
Oh en wat voorn persoon ik ben zou ik ook nog graag willen weten.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:29:58 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55748480
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Bang om buiten de structuur te komen... Lul toch niet vent. Jij bent nog te bang om buiten je dorp te komen of een keer te werken...

Jij bent hier de trieste angsthaas die zich vastklampt aan de zekerheid van zijn werkloze, afgeschermde bestaan, dus houd jezelf niet voor de gek.
Ik heb het nieteens over de posters op fok
maar als jij je zo aangesproken voelt zul je ook wel in het zelfde schuitje zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')