abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55761751
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:57 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Filmpje doet het niet meer.
Bij mij wel gewoon hoor.

Je kan filmpje ook gewoon in wmp spelen door url openen te doen: http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?type=wmv&title=Omroep+Brabant&dir=kpnmms&subdir=omroepbrabant%5Comroepbrabant%5C2008%5Cvideo&stream=arrestatie030108_400k.wmv
............................
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:05:45 #77
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55763826
Maar heeft deze aanhouding iets met de 'terroristen' uit dit topic te maken?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:07:50 #78
124676 RobertoCarlos
pi_55763844
Zie ook (of: zie beter) hier: Arrestatie midden op de snelweg, filmen of niet?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:16:56 #79
124676 RobertoCarlos
pi_55763888
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Edit: ik zie nu op geenstijl dat deze 2 gearresteerde mannen kennelijk iets met de Zaak Rotterdam te maken hebben. Wat precies is dan weer schimmig.
pi_55764898
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
Eigenlijk is het een groot goed dat veel Nederlanders zich nog altijd kunnen veroorloven te lachen om een in hun optiek amateuristische organisatie als de AIVD. Het feit dat zij nog altijd van mening kunnen zijn dat Nederland geen doelwit is, is echter wel de verdienste van een dienst als AIVD. Zo lang er nog geen grote klapper valt hebben dat soort lieden het gelijk aan hun kant en op feesten en partijen de lachers op hun hand. Het is een soort cadeautje in volslagen onwetendheid te kunnen beweren dat er niets aan de hand is. Dat houdt namelijk in dat speciale opsporingsdiensten tot op de dag van vandaag gevaarlijke lieden nog altijd een stapje voor zijn.
de grap is dat zoiets altijd is vol te houden als argument, "een stap voor zijn", want, bewijs maar eens als burger dat dat niet zo is. Zo zitten we nu al meer als een jaar met het belachelijke feit dat we geen eigen water aan boord van een vliegtuig mogen meenemen en nog meer van dat soort grappen. Spreken we dan over professioneel 'voorkomen' van aanslagen of aanhouden van een paniekmaatregel? Het valt mij hooguit op dat we steeds meer van onze vrijheid moeten inleveren en daar staat een zgn schijnvrijheid tegenover.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_55764966
Waarom zou je in hemelsnaam water mee een vliegtuig in willen nemen? Lekker belangrijk dat zo'n verbod is ingesteld zeg, en ontzettend vervelend voor die hele hordes mensen die dagelijks in de rij staan voor de incheckbalie met al hun waterflessen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_55766378
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam water mee een vliegtuig in willen nemen? Lekker belangrijk dat zo'n verbod is ingesteld zeg, en ontzettend vervelend voor die hele hordes mensen die dagelijks in de rij staan voor de incheckbalie met al hun waterflessen.
idd
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_55766447
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Edit: ik zie nu op geenstijl dat deze 2 gearresteerde mannen kennelijk iets met de Zaak Rotterdam te maken hebben. Wat precies is dan weer schimmig.
Als je nou meteen me post had gelezen die hier vlak boven staat had je niet 3 keer achter elkaar moeten posten, ook kan je bericht natuurlijk aanpassen.
quote:
De twee mannen worden verdacht van een zaak in Rotterdam, maar wat dat is, is niet duidelijk.
............................
pi_55772973
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nee niets:

UPDATE 15:01

De politie laat weten de auto te hebben aangehouden nadat ze vernomen had dat de passagiers een overval wilden plegen. De vier aangehouden mannen komen uit de omgeving Rotterdam.

In de auto zijn een aantal vuurwapens aangetroffen. Waar de overval zou plaatsvinden wil de politie nog niet vertellen.

Volgens een woordvoerder van de politie in Eindhoven zal de cameraman bij nader inzien geen klacht indienen. Hij werd tegengehouden vanwege de privacy van het arrestatieteam en de verdachten.

"Het is niet onze bedoeling de pers te belemmeren. Het is dan ook vervelend dat dat is gebeurd. De omstandigheden waren op dat moment echter zodanig, dat we toch hiervoor hebben gekozen", laat de politie weten.

De uitspraak van Thomas Bruning (NVJ) noemt de politie Eindhoven "te stellig".

http://www.telegraaf.nl/b(...)meraman__.html?p=5,1
  vrijdag 4 januari 2008 @ 16:40:47 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55774612
arrestatieteams werken toch met bivakmutsen en periodieke nummerplaten? tenminste zo ken ik ze.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:07:08 #86
124676 RobertoCarlos
pi_55781087
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 15:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

De politie laat weten de auto te hebben aangehouden nadat ze vernomen had dat de passagiers een overval wilden plegen.
Ik ben geen jurist, maar ik vraag me toch af op basis waarvan ze zijn aangehouden. Bij mogelijke terroristen kun je die wel aanhouden op verdenking van een aanslag oid, maar voor een overval....

Ze hebben nog niets gedaan en of ze het dan ook daadwerkelijk gingen doen, weet je eigenlijk niet. Ergens toch wel link zo.
pi_55788144
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:52 schreef kawotski het volgende:

[..]

wat ik dus bedoel is dat de AIVD 'triggerhappy' is.. hetzelfde geneuzel krijg je hierdoor als met die Samir A met zn schipholtekeningen, gaan weer tijden overheen. Wacht bijv. tot iemand op Schiphol loopt en dan pak je m op, dat had hier ook gekunt, even wachten tot ze een bommetje plaatsen en voila, direct de bak in. Nu hebben ze niets.
ja en als het fout gaat... zie je de krantenkop al bom ontploft op schiphol, AIVD wist ervan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:04:09 #88
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_55810690
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:42 schreef kawotski het volgende:

[..]

de grap is dat zoiets altijd is vol te houden als argument, "een stap voor zijn", want, bewijs maar eens als burger dat dat niet zo is. Zo zitten we nu al meer als een jaar met het belachelijke feit dat we geen eigen water aan boord van een vliegtuig mogen meenemen en nog meer van dat soort grappen. Spreken we dan over professioneel 'voorkomen' van aanslagen of aanhouden van een paniekmaatregel? Het valt mij hooguit op dat we steeds meer van onze vrijheid moeten inleveren en daar staat een zgn schijnvrijheid tegenover.
Nederlanders willen graag altijd bevestiging van het feit dat inlichtingendiensten de zaak nog een stap voor zijn. Natuurlijk kunnen die diensten nooit bewijzen leveren zonder zichzelf of andere diensten te compromiteren. Natuurlijk blijft het niet tot het eind der tijden goed gaan. De dag dat ze een stap achter de feiten aan lopen heb jij je bevestiging dat de stap voor uit het verleden wel degelijk bestond. Als de vrijheid die je inlevert (waar hebben we het eigenlijk over) de prijs is die je moet betalen voor een aanhouding als die uit dit topic dan valt die prijs alleszins mee.

Ik denk overigens niet dat er sprake is van angst zaaien. Eerder bewustzijn creeeren. Dat dat verkeerd opgepakt wordt door sommigen kan een dienst als de AIVD niets aan doen. Bewust angst verspreiden leidt namelijk nergens toe. Daar is ook een dienst als de AIVD zich van bewust.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 6 januari 2008 @ 14:29:33 #89
21467 franske19
Hit the deck!
pi_55822826
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:40 schreef kawotski het volgende:

[..]

lot uit de loterij, leef jij maar lekker in angst en breng je geld maar naar de schatkist..
Het heeft niets met in angst leven te maken. Het is gewoon de realiteit dat een aanslag hier in Nederland goed mogelijk is. Duitsland ontsnapte in 2006 aan een aanslag die tientallen levens zou hebben gekost als de daders hen bommen hadden af kunnen laten gaan. Wat is het verschil tussen Duitsland en Nederland? Gestoorde radicalen hebben meer redenen om Nederland te treffen dan Duitsland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')