Ik heb sowieso liever Bob dan Neil.quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Jane het volgende:
Neil Young is oké, maar ik heb toch liever Bob z'n orkaan.
I feel sorry for the elephantquote:
Free Willy kan ik niet echt waarderen...quote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever Bob dan Neil.
Daarom hoop ik ook dat de postbode nog komt, die heeft Freewheelin en Blood on the tracks voor me, als het meezit.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef djenneke het volgende:
Ik hou niet van Neil Young
(niet schieten)
rond deze tijd zeker?quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef MadMaster het volgende:
En alweer een pak peuken leeg...
Volgend jaar stop ik...
Ik Heart Of Gold.quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind Old Man mooier
maar deze is ook niet verkeerd
Ik ken 'm nog niet. Maar ik had zin om 2 cd's van Dylan te bestellen, Blood on the tracks vind ik geweldig, AMG raadt Freewheelin' aan, en voor 7,99 neem ik dat risico dan wel.quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Free Willy kan ik niet echt waarderen...
quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef MadMaster het volgende:
En alweer een pak peuken leeg...
Volgend jaar stop ik...
The Needle and the damage donequote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind Old Man mooier
Ik vind vrijwel heel Harvest eigenlijk beter dan dit nummer. Maar het is inderdaad best aan te horen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind Old Man mooier
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor een rood verkeerslicht...
Te vaak ja!quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Jane het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik een hekel heb aan tè lange solo's?
Ik hoop het.quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
Is Abel al geweest met Onderweg??
Gelukkig wel!quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
Is Abel al geweest met Onderweg??
Waarom.. dit is toch zo'n matig dertien in een dozijn nummertjequote:
gitaarsolo van Young afkappenquote:Op maandag 31 december 2007 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Afkappen nou, Worn Down Piano moet nog...
Ik vrees met grote vreze...
Hans Liberg...quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef peaceman het volgende:
Ah daar hebben we Wibi
* MadMaster nodigt Wexy uit om dit bij hem thuis na te komen spelen...quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef Wexy het volgende:
Jan en Wibi mochten het willen
is gewoon een kind v an 3 met dat gepingel
Geen probleem. Heb je wel een Steinway staan????quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster nodigt Wexy uit om dit bij hem thuis na te komen spelen...
Nee, wel een synthesizertje of 12, kan ik elk klankbeeld geven wat je wilt.quote:Op maandag 31 december 2007 15:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
Geen probleem. Heb je wel een Steinway staan????
Thx !quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Terwijl Peaceman lekker rustig zit te Fok!!ken, ben ik druk in de keuken bezig met de voorbereidingen van vanavond.
twan is inmiddels ook weer terug maar is even buiten... ik weet niet of ik straks nog tijd/gelegenheid heb, maar ik wil iedereen nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een spetterend muzikaal 2008 wensen!!!![]()
![]()
Volgend jaar weer??
Bij jullie thuis dan?quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Terwijl Peaceman lekker rustig zit te Fok!!ken, ben ik druk in de keuken bezig met de voorbereidingen van vanavond.
twan is inmiddels ook weer terug maar is even buiten... ik weet niet of ik straks nog tijd/gelegenheid heb, maar ik wil iedereen nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een spetterend muzikaal 2008 wensen!!!![]()
![]()
Volgend jaar weer??
Tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Volgend jaar weer??
Jij ook een fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Volgend jaar weer??
Slechte kwaliteitquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel een synthesizertje of 12, kan ik elk klankbeeld geven wat je wilt.
Ook goed?
De hele Mark & Clark Band is van de aardbodem verdwenen...quote:Op maandag 31 december 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Meesterwerk.
Is wel een 'one hit wonder' gebleken. Vreemd.
U2quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Volgend jaar weer??
* MadMaster meldt zich...quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Jane het volgende:
Ik zoek geen partner!En helemaal geen serieuze!
Mis ik iets?quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Jane het volgende:
Ik zoek geen partner!En helemaal geen serieuze!
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 15:56 schreef peaceman het volgende:
Nou Madmaster heeft zijn orgasme ook gehad... kunnen we dan zo weer normaal er doorheen praten graag?
voor zover ik weet zit ze gewoon in dr huisje... mag t hopen voor dr...;)quote:
O, ja dan sluiten mijn oren zich automatisch. Zal ook wel weer zo'n blondjes ding zijnquote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef Wexy het volgende:
Reclame op radio Djen
Nietmetdedeurenslaan Nietmetdedeurenslaan Nietmetdedeurenslaan!
Ik zie niks...quote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
Omdat ie waarschijnlijk door iedereen gemist is:
[..]
waarop reageerde je dan???quote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks mis met een orgasmequote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al hersteld.quote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef qonmann het volgende:
Volgend uur
ogen open doen danquote:
de schuld van je vrouw... had ze niet iedereen moeten groeten terwijl jij zoiets geniaals wilde typenquote:Op maandag 31 december 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ga zo een uurtje tukken na mijn escapade's hier vannacht.![]()
Wordt vast een goed uurtje...
quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
de schuld van je vrouw... had ze niet iedereen moeten groeten terwijl jij zoiets geniaals wilde typen
Ik ook!quote:
slaap zequote:Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
was een uurtje te laat ..quote:Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al hersteld.
Ik wilde al zeggen, we krijgen eerst nogJohn
Miles
geef mij je handquote:Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
één van de weinige dingen op The Box (RIP) waar ze me blij mee konden makenquote:Op maandag 31 december 2007 16:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook!
Mooiste is de live-versie.Die draaien ze helaas niet, maar de gewone is ook mooi.
Vrouw noch Kraai hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef peaceman het volgende:
82 Queen - Love of my life (1975) 69![]()
81 Elvis Presley - Suspicious minds (1969) 97![]()
80 Bon Jovi - Bed of roses (1993) 112![]()
79 Bob Marley & the Wailers - No woman no cry (1975) 113![]()
78 Al Stewart - Year of the cat (1977) 127![]()
77 Van Morrison - Have I told you lately (1989) 110![]()
76 John Miles - Music (1976) 65![]()
75 Bløf - Liefs uit Londen (1998) 83![]()
74 Jackson Browne - The load out/Stay (1977) 91![]()
73 U2 - I still haven't found what I'm looking for (1987) 72
Staat er al...quote:Op maandag 31 december 2007 16:08 schreef qonmann het volgende:
no woman no cry ..vraagt om een plaatj straks
zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |