Geen probleem. Heb je wel een Steinway staan????quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster nodigt Wexy uit om dit bij hem thuis na te komen spelen...
Nee, wel een synthesizertje of 12, kan ik elk klankbeeld geven wat je wilt.quote:Op maandag 31 december 2007 15:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
Geen probleem. Heb je wel een Steinway staan????
Thx !quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Terwijl Peaceman lekker rustig zit te Fok!!ken, ben ik druk in de keuken bezig met de voorbereidingen van vanavond.
twan is inmiddels ook weer terug maar is even buiten... ik weet niet of ik straks nog tijd/gelegenheid heb, maar ik wil iedereen nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een spetterend muzikaal 2008 wensen!!!![]()
![]()
Volgend jaar weer??
Bij jullie thuis dan?quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Terwijl Peaceman lekker rustig zit te Fok!!ken, ben ik druk in de keuken bezig met de voorbereidingen van vanavond.
twan is inmiddels ook weer terug maar is even buiten... ik weet niet of ik straks nog tijd/gelegenheid heb, maar ik wil iedereen nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een spetterend muzikaal 2008 wensen!!!![]()
![]()
Volgend jaar weer??
Tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Volgend jaar weer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |