quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:12 schreef Duvel het volgende:
Eerst maar eens de Hanzelijn bouwen!
Voor dat soort gevallen heb ik Capriccio Italien van Pjotr Iljitsch Tschaikowski.. De grootste klassieke teringherrie die je je maar kan voorstellen, dat speel ik er dan keihard doorheen af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In December zat ik samen met een vriend in de intercity van Rotterdam CS naar Utrecht, en daar zat toen ook een jongeman met “migratie-achtergrond” (dat eufenisme gebruiken ze in Duitsland) met zijn hubbahubbahiphop muziek keihard aan. Ik zeg tegen mijn vriend, pak je mobiel, en zet zelf keihard muziek aan. Dus mijn vriend dat doen, en die “andere” jongeman de hele tijd boos onze kant uitkijken omdat we zijn muziekgenot verstoorden.![]()
Voordat de conducteur kwam zette de laffaard hem snel af, maar de conducteur heeft hem toen wel toegesproken (en het bleef rustig).
Nou, dat dus.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
2013 ofzo? De eerste tekenen van een nieuwe spoorlijn zijn in ieder geval al tijdenlang zichtbaar rondom Zwolle
In december 2012, echter:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waneer moet die opgeleverd worden ?
Lees: "We kunnen hier wel een planning neerzetten, maar de planning voor de planning, daar houden we ons ook al niet aan. Zoek het maar uit, ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef Duvel het volgende:
Let op: de planning is voor het laatst bijgewerkt op 11 oktober 2007 en is niet up to date. De bijgewerkte planning wordt in de tweede week van december op deze pagina geplaatst. "
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: "We kunnen hier wel een planning neerzetten, maar de planning voor de planning, daar houden we ons ook al niet aan. Zoek het maar uit, ook"
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, en 2 van die drie planningen zijn maar openbaar, voor Oude Land moet je inloggen met personeelscredentials![]()
Van Amsterdam eerst naar Enkhuizen en dan met de bus over de dijk naar Lelystad is ook een leuke, maar dat moet je wel goed plannen want die rijdt welgeteld vier keer per dag!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:49 schreef Charango het volgende:
[..]
Wijze woorden,
zit nog even te speculeren op het ritje voor morgen:
Almelo - Deventer - Arnhem - Kesteren - [Bus] - Rhenen - Utrecht - A'dam Centraal - Lelystad - [Bus] - Kampen - Zwolle - Mariënberg - Almelo
Totaal 286 treinkilometers, met de bus erbij breek ik denk ik wel door naar 300
Suggesties zijn altijd welkom
W00Tquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef Zug-Chef het volgende:
4x maar, toen ik dat ooit eens deed reed die bus nog elk uur...Ergens in 2002/2003 ofzo was dat
das toch enkhuizen - stavoren? B)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
met het bootje overgaan daar is ook leuk
Heb hem ook een keer willen nemen. Die vaart ook maar 4x per dag. Zonder subsidie, dus duur!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das toch enkhuizen - stavoren? B)
dat suigtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:11 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Heb hem ook een keer willen nemen. Die vaart ook maar 4x per dag. Zonder subsidie, dus duur!
Ik heb dat ding een jaar of vier geleden nog gehad, vond de prijs toen meevallen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:11 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Heb hem ook een keer willen nemen. Die vaart ook maar 4x per dag. Zonder subsidie, dus duur!
jammer dat die bus tussen enkhuizen en lelystad op van die belachelijke tijden rijdenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb dat ding een jaar of vier geleden nog gehad, vond de prijs toen meevallen...
Nee alleen April t/m oktoberquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef Duvel het volgende:
Vaart die boot eigenlijk wel in januari?
hehe :p wees trouwens blij dat je niet in zeeland woontquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee alleen April t/m oktober
Idd kan iemand mij vertellen hoe ik dagelijks aan al die info over het wel of niet varen deze dienst per sms kom? Wat ze smsen nu bij ieder meeuwenpoepje lijkt welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hehe :p wees trouwens blij dat je niet in zeeland woontdan mag je hopen dat er een veer vaart atm
vaart maxima of willempie nu weer?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Idd kan iemand mij vertellen hoe ik dagelijks aan al die info over het wel of niet varen deze dienst per sms kom? Wat ze smsen nu bij ieder meeuwenpoepje lijkt wel
Of beter nog hoe ik er vanaf kom
Vanaf de 11e jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vaart maxima of willempie nu weer?
best wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:07 schreef Duvel het volgende:
Vanmorgen de 4019 gespot op Rotterdam Centraal in een IC uit het oosten. Het gaat best rap zo.
Veoliaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
mja, 1tje had een opgeblazen motor begreep ik?
en wie voert de veerdienst uit?
Ik zag hem Donderdag in Deventer rondhangen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:07 schreef Duvel het volgende:
Vanmorgen de 4019 gespot op Rotterdam Centraal in een IC uit het oosten. Het gaat best rap zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |