Die OP verdient een prijs, publicering, een lijstje eromheenquote:Op maandag 31 december 2007 14:49 schreef Berkery het volgende:
De poëtische pretenties van Bløf nog maar een keer.
Niet gehoord, hoop ik?quote:Op maandag 31 december 2007 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van Dik Hout nog live gezien vrijdag
erg knap om dat voor elkaar te krijgen terwijl hij een paar posts boven je ook staat....quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Stranger het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, veel plezier nog vanmiddag/avond, als ik om 10 voor 12 meebler met avond zou ik nog even aan jullie denken, en een goede jaarwisseling.
quote:
Jij ook een fijne avond!quote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Stranger het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, veel plezier nog vanmiddag/avond, als ik om 10 voor 12 meebler met avond zou ik nog even aan jullie denken, en een goede jaarwisseling.
dag dag en zingse met Avondquote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Stranger het volgende:
Met al die sentimentele muziek begin ik nu te twijfelen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
erg knap om dat voor elkaar te krijgen terwijl hij een paar posts boven je ook staat....
mannelijk zeker?
Like a hurricane en die oude piano duren ook gemiddeld een minuut of acht geloof ik.quote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Krambo het volgende:
Maar 8 nummers volgend uur?
Gaan ze zeker Telegraph Road helemaal laten horen
eindelijk gelukt identiek plaatjequote:
Wanneer ik alleen benquote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Jane het volgende:
Andrea Bocceli. Mooi!![]()
Ook met Sarah Brightman.
Misschien is dit ook wel een hele zweverige onzintekst, maar dat heb ik dan gewoon niet door.
90 Anouk - Nobody’s wife (1997) 128quote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Krambo het volgende:
ja dat is wat ik ook dacht..Neil Young is ook nog wel lang trouwens...maar Telegraph Road moet ook gewoon integraal gedaan worden! Topnummerquote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Krambo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |