KJ staat al maanden niet op scherp...quote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Die stond toch niet op scherp?
"hand in het gezicht" incident denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Die stond toch niet op scherp?
+1, scherp.quote:Op maandag 31 december 2007 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
KJ staat al maanden niet op scherp...
Och, wat een matige grappen weer....
Ik ga zuipen, veel plezier iedereen en doe voorzichtig!
denk het niet, dan had dat wel groot op vi.nl gestaanquote:Op maandag 31 december 2007 19:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
"hand in het gezicht" incident denk ik
Op tien, voor Gabri en Davids. Luque kan links/rechts of desnoods een keer in de spits.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
En waar moet hij nu spelen? Op het middenveld (het is niet echt een verdedigende voetballer) of in de voorhoude (waar je Luque ook al hebt)
Ik meen dat Montana een opstelling had geplaatst vanmorgen, die sprak me wel aan. Davids-Gabri en nog eentje als verdedigende middenvelder en Perez zeg maar achter de spitsen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
En waar moet hij nu spelen? Op het middenveld (het is niet echt een verdedigende voetballer) of in de voorhoude (waar je Luque ook al hebt)
Op het middeveld met Davids en Gabri.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
Oooh nu is het ineens kut he he he. Moraalridders met jullie Urzaizquote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef MaxC het volgende:
Is Huntelaar geschorst tegen AZ? Zou wel erg kut zijn
quote:De uitgelaten spelers van Excelsior maken zich zorgen over hun premie als ze na afloop horen dat niet Ajax, maar PSV kampioen is geworden. Slory kan ze een dag later gerust stellen. Heitinga heeft hem nog eens verzekerd dat de Amsterdammers zich aan hun afspraak houden, omdat Excelsior immers niets te verwijten valt.
Een week later praat Excelsior-speler Robert Braber zijn mond voorbij in een interview met BN/De Stem. ,,We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden,’’ zegt Braber in al zijn eerlijkheid.
Een rel is geboren en bij Ajax worden vijf spelers ontboden bij technisch directeur Martin van Geel: Stam, Huntelaar, Perez, Sneijder en Heitinga. Met name de eerste drie horen met verbijstering aan dat Heitinga inderdaad contact heeft gehad met Slory.
REACTIES
Henk ten Cate heeft weinig behoefte aan commentaar. ,,Ik snap niet dat dit nu allemaal weer wordt opgerakeld,’’ zegt de huidige veldtrainer bij Chelsea. ,,Het enige wat ik heb gedaan is Ton Lokhoff bellen. Ik heb hem gevraagd of Excelsior goed zijn best wilde doen.''
Slory, Ajax en Heitinga hebben niets aan dit artikel toe te voegen. ,,We hebben in mei al gereageerd en daar laten we het bij,’’ zegt een woordvoerder van Ajax.
Het algehele gevoel overheerst dat de actie is ingestoken door Ten Cate, maar de trainer ontkent intern iedere betrokkenheid. Ajax bedekt de affaire met de mantel der liefde.
Heitinga pwnt kakkerlakquote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of dit al voorbij is gekomen in alle drukte...
[..]
Johnny, aankoop en Vermaelenquote:Op maandag 31 december 2007 20:14 schreef PaRaR het volgende:
3-4-3 kan best, mits goede verdedigers ... laat het nu net daaraan ontbreken.
Jan doet het ook goed hoor, maar de linksmidden laat het 'soms' afwetenquote:
Zeker niet, tegen Groningen was hij nog deels verantwoordelijk voor de tegengoals.quote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef Noshiba het volgende:
ik ben wel blij dat kenneth terug is maar we moeten hem nu niet gelijk zien als god die alles voor ons oplost!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |