En weer door!quote:Hertog Jan was een gulle en goedlachse vorst die graag in het gezelschap van eenvoudige lieden genoot van spijs en drank. Na de Slag bij Woeringen zou hij een groot overwinningsfeest voor zijn leger hebben gehouden, met heel veel bier. Om zijn soldaten toe te spreken ging hij zitten boven op een stapel biervaten.
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.quote:
he, 10 januari schijn ik jarig te zijn. Als ik het nog haal.quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.
Verder is deze TT natuurlijk hopeloos achterhaald op 10 januari, de dag dat dit topic halfvol zal zitten. Maar hey. Bier.
kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.
We noemen het gewoon 'Hip' vanaf nu. Want wij zijn hip.quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Verder is deze TT natuurlijk hopeloos achterhaald op 10 januari, de dag dat dit topic halfvol zal zitten. Maar hey. Bier.
Mijn pa is gestopt met tellenquote:
Ohwquote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef mcDavid het volgende:
Mijn pa is gestopt met tellen
maar ik schat dat het er totaal ongeveer 180 zijn, en een stuk of 80 appelflappen.
Al met al hebben we een betere oudjaarsdag dan vorig jaar, tot nu toe. Vorig jaar rond dit tijdstip zaten we op de ambulance te wachten
Die van ons nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
M'n appelbeignet. Wat doen ze. De lekkerheid is weg.
Ik gooi 'm morgen wel in de magnetron.quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:
Die van ons nog niet
maar goed ook want we moeten er nog 2 dagen van leven
Hmm goeie tip!quote:Op maandag 31 december 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik gooi 'm morgen wel in de magnetron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |