abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55706482
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:44 schreef itsme het volgende:
Getver WJ. die foto van die vingers.
Ja, die eerste foto was heel erg eng
pi_55708320
Nou WJ, iedereen is gevlucht na jouw fotoreeks
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 20:13:24 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55708377
Wat doen er toch veel mensen mee aan de nieuwjaarsduik.
Snap de lol er niet van.
Ja, die in Dubai.

En dan dat gedoe in Slotervaart weer. De ramen van een politiebureau ingegooid en drie politiewagens gesloopt. En dan is er niemand opgepakt en heeft de ME niet ingegrepen. :Het zal wel een reden hebben, maar ik begrijp daar niets van.

Ga maar weer thee drinken met ze, Job.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_55708571
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:13 schreef Gert het volgende:
Wat doen er toch veel mensen mee aan de nieuwjaarsduik.
Snap de lol er niet van.
Ja, die in Dubai.

En dan dat gedoe in Slotervaart weer. De ramen van een politiebureau ingegooid en drie politiewagens gesloopt. En dan is er niemand opgepakt en heeft de ME niet ingegrepen. :Het zal wel een reden hebben, maar ik begrijp daar niets van.

Ga maar weer thee drinken met ze, Job.
Ja, dat vind ik ook onbegrijpelijk hoe dat gaat in Slotervaart.
Een kennis van mij woont daar, en vertelde mij laatst dat als hij zijn huis uitkomt hij recht voor zich uit kijkt als hij naar zijn auto loopt (die niet in de hens gestoken is gelukkig) want als hij één van die jochies aankijkt wordt hij verrot gescholden, want dat mag niet, en dan heb ik het over jochies vanaf 10 jaar, erg toch?
Zijn vrouw is inmiddels vertrokken, die kon niet eens meer normaal over straat zonder voor hoer uitgemaakt te worden, dus die heeft ergens anders een flatje gehuurd.
Dit is dus de dagelijkse praktijk daar, en dat wordt dan door Cohen en consorten nog goedgepraat ook.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 20:36:56 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55708952
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
Dit is dus de dagelijkse praktijk daar, en dat wordt dan door Cohen en consorten nog goedgepraat ook.
Nou goedgepraat misschien niet. Maar ik snap deze aanpak gewoon niet. Dat tientallen jongeren een politiebureau belagen en de boel slopen, en dat er dan niét keihard ingegrepen wordt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_55709439
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook onbegrijpelijk hoe dat gaat in Slotervaart.
Een kennis van mij woont daar, en vertelde mij laatst dat als hij zijn huis uitkomt hij recht voor zich uit kijkt als hij naar zijn auto loopt (die niet in de hens gestoken is gelukkig) want als hij één van die jochies aankijkt wordt hij verrot gescholden, want dat mag niet, en dan heb ik het over jochies vanaf 10 jaar, erg toch?
Zijn vrouw is inmiddels vertrokken, die kon niet eens meer normaal over straat zonder voor hoer uitgemaakt te worden, dus die heeft ergens anders een flatje gehuurd.
Het is wel een buurtje daar, maar toch.....ik kom er regelmatig en heb eigenlijk zelf nooit last. Althans, niet meer dan bijvoorbeeld in Amsterdam Oost of Amersfoort. Eigenlijk vind ik in een groot deel van het Westen de (vmbo) jeugd redelijk vertieft. Dommer dan apen, en een grote muil voor drie......
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:09:25 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55709734
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we liplezen, .

ok ik hou al op
Cameltoe?

Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55709760
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is wel een buurtje daar, maar toch.....ik kom er regelmatig en heb eigenlijk zelf nooit last. Althans, niet meer dan bijvoorbeeld in Amsterdam Oost of Amersfoort. Eigenlijk vind ik in een groot deel van het Westen de (vmbo) jeugd redelijk vertieft. Dommer dan apen, en een grote muil voor drie......
Geef mij dan Amersfoort maar om rond te lopen NMNS, Slotervaart kom ik persoonlijk niet graag, om redenen die ik al beschreven heb in mijn vorige post. Ze schelden vrouwen uit voor hoer, maar ze zitten wel aan je of duwen tegen je op, dus tegenstrijdig is het wél.
pi_55709854
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Cameltoe?

van hetzelfde buuf....
pi_55709871
Het erge is dat de politie tegenwoordig altijd spreekt van een "relatief rustige nacht" terwijl er honderden mensen zijn opgepakt, ME noodzakelijk was om de huldiensten hun werk te laten doen, etc. . Indien de politie gaat bekennen dat de pleuris is uitgebroken dan breekt vanavond de pleuris weer uit.

Soort vicieuze cirkel, wat een zooitje .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55709894
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:10 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Geef mij dan Amersfoort maar om rond te lopen NMNS, Slotervaart kom ik persoonlijk niet graag, om redenen die ik al beschreven heb in mijn vorige post. Ze schelden vrouwen uit voor hoer, maar ze zitten wel aan je of duwen tegen je op, dus tegenstrijdig is het wél.
Ik weet niet goed wat ik mij daarbij moet voorstellen. Je kunt geen meter lopen zonder dat ze aan je zitten
pi_55710017
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Cameltoe?

Beste wensen Buuf!! Je hebt teruggelezen zie ik
pi_55710053
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet niet goed wat ik mij daarbij moet voorstellen. Je kunt geen meter lopen zonder dat ze aan je zitten
Zeker als ze met een groepje zijn, zijn die gasten ontzettend hinderlijk, als je ze alleen treft zijn ze onder een hoedje te vangen, maar met een groep voelen ze zich oppermachtig.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:25:47 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55710114
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:20 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Beste wensen Buuf!! Je hebt teruggelezen zie ik
nah, ik wist al wat een cameltoe was eik...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55710204
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nah, ik wist al wat een cameltoe was eik...
[ afbeelding ]
pi_55710219
Even wat tegengas dan maar ?
pi_55710291
Ranzig leermomentje van vandaag, voor sterke magen :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ranzig maar effectief, mijn leermomentje van vandaag .
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:33:29 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55710292

tegengas geef je zo hoor....
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:34:16 #169
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55710315
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ranzig leermomentje van vandaag, voor sterke magen :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ranzig maar effectief, mijn leermomentje van vandaag .
en dat doen ze voor het echie ook hoor....
Wel netjes afplakken met een verbandje...
pi_55710466
Fijne foto's en fijne verhalen hier.
Een éénlingweg voert door mijn land
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 21:42:24 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55710503
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is wel een buurtje daar, maar toch.....ik kom er regelmatig en heb eigenlijk zelf nooit last.
Met een buurt waar de afgelopen maanden tientallen auto's in de fik zijn gestoken en waar het politibureau nu al voor de tweede keer is belaagd, is toch wel iéts mis lijkt me.
pi_55710528
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:41 schreef Talitha het volgende:
Fijne foto's en fijne verhalen hier.
Heb je nog een fijne toevoeging ?
pi_55710538
Necrose
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55710563
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Lobasca het volgende:
Necrose
Fijn plaatje op wiki, daar laat ik 't maar bij denk ik zo .
pi_55710575
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Fijn plaatje op wiki, daar laat ik 't maar bij denk ik zo .
Ik heb het gehad...stinken
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')