Hartstikke leuk, alleen natuurlijk weer te veel drank, ik weet niet wat er in die bowl zat, maar het was sterk spulletje...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja héééééél leuk!!!!! (Lag om 22.00u te bed), Maar heb heerlijk gegeten en gedronken, met sterretjes in mijn handen gestaan (de held
), De kids vuurwerk zien afsteken, gesjoeld, gelachen, maar de jaarwisseling zelf, is aan mij voorbij gegaan
![]()
En jij??
Nee, ik ook niet vandaag, drink wel perensap puur vandaag en liters thee.....morgen weer werken dus ik moet weer even normaal gaan doen, kan niet zoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zoiets was het bij mij ook.
Vandaag maar even geen alcohol.
Het is wel handig dat 1 januari een vrije dag is hè?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet vandaag, drink wel perensap puur vandaag en liters thee.....morgen weer werken dus ik moet weer even normaal gaan doen, kan niet zoop mijn werk verschijnen.
Gelukkig hoefde ik niet op visite vandaag, heb lekker uitgeslapen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel handig dat 1 januari een vrije dag is hè?
Denk dat half Nederland uitkatert.
Maar het kan erger: met een kater op nieuwjaarsvisite moeten. Gelukkig hoef ik dat niet, maar het was heel druk op de weg.
Dan bof je Lobasca, van amaretto kun je behoorlijk dronken worden heb ik ondervonden, ik lust het nu ook niet meer, word al misselijk als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Het was vooral mistig op de weg vandaag, heb geen kater van de ameretto en rosé..
Dussuh....![]()
Mooi, dan kun jij het nieuwjaar namens ons feestelijk beginnen. Wat mag het zijn: dropshot? CB? Of toch maar een ibu?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Het was vooral mistig op de weg vandaag, heb geen kater van de ameretto en rosé..
Dussuh....![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij het nieuwjaar namens ons feestelijk beginnen. Wat mag het zijn: dropshot? CB? Of toch maar een ibu?
nee skattie...amerettoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Alledrie?
Kee, dan kan het oudforumsche stupide "virtueel drankje serveren" weer een aanvang nemen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo lekker dat dropquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Alledrie?
Kee, dan kan het oudforumsche stupide "virtueel drankje serveren" weer een aanvang nemen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook goed.quote:
En zelf zit je aan de cola?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook goed.
Blurk, niet hieronder kijken, of eerst een teiltje pakken.![]()
[ afbeelding ]
..té laatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook goed.
Blurk, niet hieronder kijken, of eerst een teiltje pakken.![]()
[ afbeelding ]
Straffum!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam door die fles van Gert
Koffie, maar als zo de bezorgscooter is geweest dan ga ik over op het nog spannender Water.quote:
Koffie en water is ook lekker, toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Koffie, maar als zo de bezorgscooter is geweest dan ga ik over op het nog spannender Water.
Hè wat vervelend nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |