Jij ook Beequeen, lief van je!quote:Op maandag 31 december 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2008.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bezoek, maar wel een beetje rustig vanwege de bange beestjes. En ik spiek af en toe even in de COS om te zien wie er nog meer op zijn beestjes zit te passenquote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef -Blurk- het volgende:
Tipsch en Disana ook de allerbeste wensen en een heel fijne avond/nacht!
Caro, ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef CarOnline het volgende:
Joehoeeee allemaal een fijne jaarwisseling vast en tot volgend jaar
Jij ook, jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Caro, ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!![]()
Heb je nog gewinkeld in de uitverkoop? Ik hoor het volgend jaar wel
Neequote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO, gelukkig nieuwjaar, heb je al nieuwe kistjes gekocht
?
Jammer meid, maar je kunt misschien volgende week nog een keer gaan? Ik heb het ook weleens hoor, dat zie je gewoon niets naar je zin. Volgend jaar beter! De uitverkoop duurt nog een paar weken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij ook, jij ook
Ja, heb vanmiddag gewinkeld en helemaal NIETS gekocht![]()
![]()
Kon niets leuks vinden! Hoe is het mogelijk!
Ja, preciesquote:Op maandag 31 december 2007 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jammer meid, maar je kunt misschien volgende week nog een keer gaan? Ik heb het ook weleens hoor, dat zie je gewoon niets naar je zin. Volgend jaar beter! De uitverkoop duurt nog een paar weken.
Doe ik Soury en jij ook een fijne avond en de allerbeste wensenquote:Op maandag 31 december 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
Iedereen een fijne jaarwisseling, kijk uit met dat kutvuurwerk.
En een héél tof goed en gezond 2008[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....en ook voor jou Leandra!quote:Op maandag 31 december 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
En ook hier een goed nieuw jaar gewenst!!!
Oh ik heb er ook éénquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:51 schreef soylent het volgende:
Jullie ook
Ik ben maar liefst 11,75 rijker met staatsloten
Bong, da's gewoon de spanning die er hangt vanwege Huub versus Lieke. Leuk is anders, maar als je 1 berichtje boven dat van jezelf kijkt, zie je dat ik je wel heb beantwoordquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bong, da's gewoon de spanning die er hangt vanwege Huub versus Lieke. Leuk is anders, maar als je 1 berichtje boven dat van jezelf kijkt, zie je dat ik je wel heb beantwoord
Das tof van jequote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:54 schreef Prospera het volgende:
Sterkte voor degenen die het even niet zo fijn hebben
Jemig, wat een goede zangersquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Filmpje om 2008 mee te beginnen
http://www.youtube.com/watch?v=ermIj0dVV-o
Let vooral op 't eind (als je dat gehaald hebtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:53 schreef -Blurk- het volgende:
Jemig, wat een goede zangers![]()
Maar leuk filmpje Pietje, bedankt
Ja, errug toch, lijkt wel veequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Let vooral op 't eind (als je dat gehaald hebt), "hoeruuuuuuh", dit meisje was gister in de reguliere uitzending en daar werd gesuggereerd dat Huub dit meisje "opgescharreld" zou hebben. Ze is gewoon uitgekozen uit 5 meisjes die 't podium op mochten.
Jemig, die moeder, ik heb te doen met dat joch,ze zal het goed bedoelen, maar ze is toch ook jong geweest?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over domme koeien gesproken
http://www.dumpert.nl/med(...)niet_op_je_16e_.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |