Klinkt lekker.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, niet ordinair kort hoor, maar wel héééél leuk![]()
Bruine rijglaarzen met aardige hak![]()
Neem me toffels ook mee
Krijg je de kans niet voorquote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we liplezen, leuk spelletje.
ok ik hou al op![]()
Jij begrijpt het Gertquote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan proberen ze het zeker "extra lekker" te doen ook nog, om tóch even te laten doorschemeren dat ze eigenlijk zwoele minnaars zijn. Nèt even te nat, net even te lang, net iets te dicht bij je mond.![]()
Wat een hél wordt dat weer Blurk. Reden extra om het vanavond lekker op een zuipen te zetten.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, niet ordinair kort hoor, maar wel héééél leuk![]()
Bruine rijglaarzen met aardige hak![]()
Neem me toffels ook mee
Dat liplezen spreekt jou wel aan hè Piet?quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we liplezen, leuk spelletje.
ok ik hou al op![]()
Nee, het is ordinair, maar je kan er wel makkelijk slechte grappen over makenquote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef -Blurk- het volgende:
Dat liplezen spreekt jou wel aan hè Piet?
Dat zijn nu echt killerheelsquote:Op maandag 31 december 2007 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik denk ik zoek ff op wat rijglaarzen precies zijn, eerste link kinky4all.nl.
Ligt er aan wat je er mee doet hè.quote:
Ja, zo'n legging brengt wat teweeg....en ik heb van de week ook voor het eerst over "cameltoe" gehoord, dus wie zegt dat je hier niets leert heeft het mis, ik leer elke dag wat bijquote:Op maandag 31 december 2007 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, het is ordinair, maar je kan er wel makkelijk slechte grappen over maken.
Maar je kunt ook overdrijven.quote:
Ik sta klaar in bovenstaaande outfit!quote:Op maandag 31 december 2007 16:25 schreef -Blurk- het volgende:
Lobasca, ben je er al uit? Wat wordt het vanavond?
Jij ook meis, veel plezier en tot vannacht of morgenquote:Op maandag 31 december 2007 16:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sta klaar in bovenstaaande outfit!![]()
Een hele toffe avond allemaal, doe lekker gek![]()
Misschien wip ik vannacht nog ff langs en ander morgen vast wel!![]()
Dag Gert, veel plezier en tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Bye Lobasca.![]()
Ik ben er ook vandoor. Have fun.
Ja Pietje, we maken er samen wel een leuk feestje van toch?quote:Op maandag 31 december 2007 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:, gaat hard opeens.
Jij en ik nog een keer samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |