Your musical compatibility rating with Peace_man is:quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef peaceman het volgende:
Your musical compatibility rating with snarenplukker is:
Medium
Tja, het is dat lijfstraffen zijn afgeschaft . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is lid van de fanclub van Rowwen Hèze...
Ik ga voor de Heilige Anthonius, maar dit is gewoon chauvinistischer voor die Limbo's...quote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan snap je toch wel dat ze niet Limburg hadden moeten kiezen als beste nummer, maar toch echt Eiland in de regen.
die indruk wordt inderdaad wel eens gewekt inderdaad, terwijl dat natuurlijk grote onzin is.quote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook net een paar uitzonderingen...dan is het een combinatie van nieuwe en nederlandse nummers...alles uit deze eeuw is gewoon bij voorbaat slecht geloof iken als het dan ook nog eens Nederlands is......
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook net een paar uitzonderingen...dan is het een combinatie van nieuwe en nederlandse nummers...alles uit deze eeuw is gewoon bij voorbaat slecht geloof iken als het dan ook nog eens Nederlands is......
Dat bedoel ik, de reden om lid van de fanclub te worden.quote:
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...quote:
Omdat het een echt radio 2 nummer is.quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
En weer maar drie goede nummers in het volgende uur.
Wie kan mij bijvoorbeeld uitleggen, waarom Blof & Counting Crows zo hoog staat? Begrijp dat niet, maar zal wel aan mij liggen.
Ik wel, een Nederlands bandje met wazige teksten zoekt z'n gelijke in het buitenland.quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
Wie kan mij bijvoorbeeld uitleggen, waarom Blof & Counting Crows zo hoog staat? Begrijp dat niet, maar zal wel aan mij liggen.
ja laat ze lekker in die lijst blijven in plaats van hier!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...
Tot laterquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
wij moeten gaanmisschien tot later!!
Aan jou zal het niet liggen.blijkbaar heeft de Bløf Fanclub massal lijstjes ingestuurdquote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's goed voor de Radio 2 street-credibility
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |