Waar haalt die presentator dat trouwens vandaan, dat hij als 12 jarige het podium op mocht ?? Op de site staat dit verhaal?!
quote:
Lekker onbezorgd meezingend met alle liedjes van U2. Dan overkomt mij een U2 gevoel, wat nooit meer is weggegaan. U2 kwam naar Nederland, naar de Amsterdam RAI. Bono verliest zijn stem die avond en als goedmaker krijg ik een nieuwe kaart toegestuurd voor het concert in de Ahoy. Mijn neven Robert en Harry gaan ook, maar dan een andere avond. Ik mag niet alleen van mijn moeder. Wanneer ik een andere kaart kan krijgen mag ik mee. Ik zet mijn naam op Teletekst en ja hoor...iemand wil zijn kaart ruilen met mij.
Ik moet de kaart ruilen op het treinstation bij Ahoy. In mijn eentje, vlak voor aanvang ga ik naar het station. Zoekend naar die man, die mij kan helpen. Na vele mannen te hebben aangeklampt, kwam ik hem tegen. Mijn neven waren reeds in de Ahoy. In een hoge adreline-toestand verliet ik het station en liep richting de Ahoy waar U2 aan het inspelen was ''Where the streets have no name''.
De tranen biggelden over mijn wangen. Onbeschrijfelijk. Nu nog mijn neven zien te vinden tussen de tienduizenden mensen. Ik liep en liep als een kip zonder kop, niet wetende waar ik heen moest. Totdat Robert mijn naam riep en mijn hand vast pakte. Trok me mee naar de ''arena''. De portier wist meteen dat ik het verloren nichtje was. We mochten snel doorlopen.
Helemaal mee naar voren op de nek van Harry heb ik één van de mooiste avonden van mijn leven beleefd!! Iedere keer als ik dit nummer hoor, krijg ik weer die adrenaline-kick van toen. Geweldig. Dit gevoel kan niemand mij ooit af pakken. Ook dit jaar weer in de Amsterdam Arena, was het zo fantastisch. U2 en lieve neven: bedankt !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.