toedels en zelfde!quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik moet er helaas vandoorDenk niet dat ik nog op fok kom vandaag dus ik wens iedereen al vast een fijne jaarwisseling en nog veel plezier met de top2000

Alvast een gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik moet er helaas vandoorDenk niet dat ik nog op fok kom vandaag dus ik wens iedereen al vast een fijne jaarwisseling en nog veel plezier met de top2000

Ik kan hier echt niet tegen hoor, die tekstquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Norrage het volgende:
En ook Blof en Counting Crows is dit uur echt erg goed hoor!!!!!

quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:

das ook de enige die ik ken geloof ik....quote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Van Jazzpolitie ken ik alleen Liefdesliedjes maar die vind ik echt geweldig

Het laatste nummer uit 2007 in de lijst..quote:Op maandag 31 december 2007 14:03 schreef Roi het volgende:
Die titel alleen al, If you were a sailboat !
!

Daarna even een nieuwe kop koffie maken.
 Daarna even een nieuwe kop koffie maken.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |