ik zie wel in wat voor soort topics jij maaktquote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef wise het volgende:
de TS spoort niet helemaal met zijn lijpe topics
quote:In dit topic moet je iemand kunnen uitdagen en je mening kunnen uitleggen als het in andere topics niet is gelukt zo kun je ook verder met iemand dicusseren als de andere topic op slot is![]()
snap het danquote:Op maandag 31 december 2007 13:29 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij is dat omdat je een kutuser bent.
met jou? dam heb je er wel wat mee te makenquote:Op maandag 31 december 2007 13:32 schreef kos5000 het volgende:
[..]
snap het dan
ik heb hier niks mee te maken
discuseer met iemand...
Zodra jij gaat ontkennen dat je een kutuser bent en ik dan tot in den treure herhaal dat je het wel degelijk bent, hebben we een goede discussie!quote:Op maandag 31 december 2007 13:32 schreef kos5000 het volgende:
[..]
snap het dan
ik heb hier niks mee te maken
discuseer met iemand...
Als je zeg maar met iemand discuseerde kan je hier op nieuw beginnen. Dit is dus een zeer open topic.quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef Meddo het volgende:
niet helemaal goed duidelijk bij mij hoor
leg het dan beter nog uit
kunnen we een discuseer er van maken
wat je wiltquote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word dit een verzamel-topic voor verpestte topic's?
De meeste topics zijn floating.... als de rek is Dan gaat de kwaliteit ook iets of wat naar beneden.quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
Het is de bedoeling dat een topic in NWS gaat over een nieuwsfeit.
Dit topic gaat nergens over, dussssss...... Slotje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |