vrijheid van nieuwsvergaringquote:
De eerste 2 vind ik niet zo bijzonder, maar de laatste is tof. Demonstratie van de brandweer ofzo? Hij kijkt zo bevredigd op die foto.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef ChatChewbacca het volgende:
De foto's zijn gemaakt van de post lochem. Ik loop een tijdje mee als fotograaf en werk aan een documentaire over de post. Waardoor ik lekker close op de groep kan komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (met deze foto begon 't eigenlijk).
Ik moet nu nog wat portretten maken. Er is opzich meer journalistiek actie beeld, maar dat leent zich minder voor de documentaire die ik maak.
De beelden zijn gemaakt met een EOS 5D en een 35 f/1.4. Voertuig type weet ik even niet. Dit is iig vrijwillig team.
Tuurlijk, denk je dat ze voor die paar Arubaanse vuurvechters speciale pakken maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Mascleta het volgende:
gebruiken ze in Oranjestad gewoon Nederlandse brandweerpakken
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef ACT-F het volgende:
Vooruit, een primeurtje op Fok
[ afbeelding ]
Die 3de foto heb ik eerst een tijdje naar zitten staren voordat ik zag wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:58 schreef Timmos het volgende:
» Er is al 75 dagen niet in dit topic gepost!
Zelf maar weer even kicken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef ChatChewbacca het volgende:
De foto's zijn gemaakt van de post lochem. Ik loop een tijdje mee als fotograaf en werk aan een documentaire over de post. Waardoor ik lekker close op de groep kan komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (met deze foto begon 't eigenlijk).
Ik moet nu nog wat portretten maken. Er is opzich meer journalistiek actie beeld, maar dat leent zich minder voor de documentaire die ik maak.
De beelden zijn gemaakt met een EOS 5D en een 35 f/1.4. Voertuig type weet ik even niet. Dit is iig vrijwillig team.
Wait, whut's met foto 3quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:58 schreef Timmos het volgende:
» Er is al 75 dagen niet in dit topic gepost!
Zelf maar weer even kicken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je de uitwerking van alcohol bedoelquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:48 schreef Isdatzo het volgende:
Dacht ik eerst ook, maar toen zag 't er onnatuurlijk uit en was ik like:. * Isdatzo schuld aan nabewerking geeft
.
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:48 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens wel toffe foto's, vooral 1 en 2.
Mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 12 september 2009 03:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
maar anders wordt het zo show/testcase en denk niet dat de mensen van FOT heel erg geinteresseerd zijn in dit soort foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |