Wat denk je zelfquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Lunar het volgende:
Iemand die de prijzen van iFactors of een andere Apple reseller in Rotterdam weet? Of willen ze ook wel geheugen inbouwen dat ik zelf koop?
Ik heb destijds m'n extra geheugen bij MacHouse bij Centraal gekocht, die hanteren ook de normale prijzen en hebben het er gratis ingezet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Lunar het volgende:
Iemand die de prijzen van iFactors of een andere Apple reseller in Rotterdam weet? Of willen ze ook wel geheugen inbouwen dat ik zelf koop?
Tof, ga ik daar heen. Hoorde dat iFactors nog een bepaald bedrag vraagt voor het inbouwen waardoor het op best absurde prijzen uit komt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb destijds m'n extra geheugen bij MacHouse bij Centraal gekocht, die hanteren ook de normale prijzen en hebben het er gratis ingezet.
Bij de Machouse kost een 1 GB reepje 39 euro. 2 GB kost dus 78 euro.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
Tof, ga ik daar heen. Hoorde dat iFactors nog een bepaald bedrag vraagt voor het inbouwen waardoor het op best absurde prijzen uit komt.
Nee, beter..quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2008. Is dit dan eindelijk het jaar waarin Apple de Combo Drive vaarwel zegt?
Dat zijn nog eens zeer nette prijzen. Zeker als ze het dan ook nog gratis inbouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij de Machouse kost een 1 GB reepje 39 euro. 2 GB kost dus 78 euro.
Die hebben overigens wel een service van 0. En met vragen hoef je al helemaal niet aan te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
Tof, ga ik daar heen. Hoorde dat iFactors nog een bepaald bedrag vraagt voor het inbouwen waardoor het op best absurde prijzen uit komt.
Prima voor een ultra-draagbare laptop, maar ik denk niet dat ze dat zo snel zullen doorvoeren voor hun standaard MacBooks. Bovendien zit je dan nog steeds met de Mac Mini met een Combo Drive.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, beter..
Ze bouwen helemaal geen Combo-drive of Superdrive meer in hun laptops, ze worden nog dunner, lichter kleiner en hebben een langere accuduur. Verwacht wordt dat je externe Super-drive kan kopen om het via Firewire of USB 2.0 aan te sluiten.
En ik kan het begrijpen, zo vaak in een jaar gebruik ik m'n superdrive echt niet...
Jawel. Je moet bij de Machouse wel een goede verkoper treffen er lopen lui daar rond die kunnen zo tussen 6 planken gaan liggen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:21 schreef Lunar het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens zeer nette prijzen. Zeker als ze het dan ook nog gratis inbouwen.
Tja, té veel. Maar de prijzen zullen hopelijk wel dalen. Was met alle andere recordable media ookquote:
Ja, kan, er zijn er zoveel...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar is de tablet mac niet gewoon 1 van de geruchten mbt de subnotebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |