Voor switchers en twijfelaars.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het ziet er prima uit , maar wat wil je er mee bereiken eigenlijk ?
Geloof het wel ja. "Normaal" zelfs 289,- hier. Maar neem aan dat hij gedurende deze actie ook 299 kost.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:53 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight gaat morgen een iPod Touch halen
Bij de MediaMarkt heb je nu ¤40,- korting op de 8GB versie, maar weet er iemand hoe duur die normaal is bij MediaMarkt? Gewoon ¤299,-?
http://www.macrumors.com/(...)crosoft-office-2008/quote:APCMag explores some of the new features in Word, Excel, PowerPoint and Entourage.
- Word offers more desktop-publishing features, allowing easy document formatting
- Excel adds a new formula builder, increases max sizes of spreadsheets, but drops macro and Visual Basic support
- Powerpoint can create diagrams easily, Send to iPhoto which can be viewed on your iPod
- Entourage with improved Exchange connectivity, but still no encrypted MAPI mode
Ik vond het verdomd handig.. Ik zit al een tijd te twijfelen. Beetje afhankelijk van of de skitrip deze maand nog doorgaat en hoe snel ze betalen bij mijn stagebedrijf, maar dan wil ik er denk ik toch ook wel aangaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor switchers en twijfelaars.
En JIJ als geen ander moet toch weten dat ik het beste wilquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vond het verdomd handig.. Ik zit al een tijd te twijfelen. Beetje afhankelijk van of de skitrip deze maand nog doorgaat en hoe snel ze betalen bij mijn stagebedrijf, maar dan wil ik er denk ik toch ook wel aangaan.
Volgens mij heeft mijn iPhone me over de streep getrokken
Ja precies.. Als jij er zelfs tevreden over bent, hoe kan ik dan nog twijfelen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En JIJ als geen ander moet toch weten dat ik het beste wil
Maar eh... doen!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor switchers en twijfelaars.
Damn pas de 9de verzenden en de 17e binnenquote:Jan 3, 2008 om 12:56 AM GMT - Bestelnummer **********
Bekijk bestelinformatie
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 09 Jan, 2008
Verwachte leverdatum: 17 Jan, 2008 - 18 Jan, 2008
Product Aantal
Iomega 500GB Value Series Hard Drive with USB 2.0 Interface
1
AirPort Extreme Base Station
1
iMac, 20-inch, 2.4GHz Intel Core 2 Duo
Ik heb het extra geheugen gewoon bij Mail-a-Mac besteld. Normale prijs, vond ik. Maar er zijn ongetwijfeld slimmeriken die nog goedkopere sites weten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik heb hem met de standaard 1 gb geheugen besteld, omdat ik hier ergens las dat je ergens anders goedkoop geheugen kon kopen. Waar was dat ? Ik wil graag 2 of 4 gb geheugen, maar ga er natuurlijk niet die absurde prizen van apple voor betalen
.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Lunar het volgende:
Iemand die de prijzen van iFactors of een andere Apple reseller in Rotterdam weet? Of willen ze ook wel geheugen inbouwen dat ik zelf koop?
Ik heb destijds m'n extra geheugen bij MacHouse bij Centraal gekocht, die hanteren ook de normale prijzen en hebben het er gratis ingezet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:17 schreef Lunar het volgende:
Iemand die de prijzen van iFactors of een andere Apple reseller in Rotterdam weet? Of willen ze ook wel geheugen inbouwen dat ik zelf koop?
Tof, ga ik daar heen. Hoorde dat iFactors nog een bepaald bedrag vraagt voor het inbouwen waardoor het op best absurde prijzen uit komt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb destijds m'n extra geheugen bij MacHouse bij Centraal gekocht, die hanteren ook de normale prijzen en hebben het er gratis ingezet.
Bij de Machouse kost een 1 GB reepje 39 euro. 2 GB kost dus 78 euro.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
Tof, ga ik daar heen. Hoorde dat iFactors nog een bepaald bedrag vraagt voor het inbouwen waardoor het op best absurde prijzen uit komt.
Nee, beter..quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2008. Is dit dan eindelijk het jaar waarin Apple de Combo Drive vaarwel zegt?
Dat zijn nog eens zeer nette prijzen. Zeker als ze het dan ook nog gratis inbouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij de Machouse kost een 1 GB reepje 39 euro. 2 GB kost dus 78 euro.
Die hebben overigens wel een service van 0. En met vragen hoef je al helemaal niet aan te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
Tof, ga ik daar heen. Hoorde dat iFactors nog een bepaald bedrag vraagt voor het inbouwen waardoor het op best absurde prijzen uit komt.
Prima voor een ultra-draagbare laptop, maar ik denk niet dat ze dat zo snel zullen doorvoeren voor hun standaard MacBooks. Bovendien zit je dan nog steeds met de Mac Mini met een Combo Drive.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, beter..
Ze bouwen helemaal geen Combo-drive of Superdrive meer in hun laptops, ze worden nog dunner, lichter kleiner en hebben een langere accuduur. Verwacht wordt dat je externe Super-drive kan kopen om het via Firewire of USB 2.0 aan te sluiten.
En ik kan het begrijpen, zo vaak in een jaar gebruik ik m'n superdrive echt niet...
Jawel. Je moet bij de Machouse wel een goede verkoper treffen er lopen lui daar rond die kunnen zo tussen 6 planken gaan liggen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:21 schreef Lunar het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens zeer nette prijzen. Zeker als ze het dan ook nog gratis inbouwen.
Tja, té veel. Maar de prijzen zullen hopelijk wel dalen. Was met alle andere recordable media ookquote:
Ja, kan, er zijn er zoveel...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar is de tablet mac niet gewoon 1 van de geruchten mbt de subnotebook?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:12 schreef Ravage het volgende:
Heb problemen met MSN Messenger op m'n macbook.. Heb Microsoft MSN, Adium en aMSN geprobeerd, maar bij alle 3 komen sommige berichten niet bij mij aan, en lijk ik soms offline terwiijl ik gewoon online ben
Volgens mij is dat de methode voor Outlook (.pst mappen), ik heb Outlook Express (.dbx mappen). Ik heb nu de instelwizard even geskipped om het programma - Entourage dus - eens van binnen te bekijken. Ik ben gelijk genezen, dit was precies waarom ik Windows achter me heb gelaten : het lijkt wel een kerstboom. Er kan van alles, behalve dat wat je wilt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Oi, dat zit diep... heb dat ook eens moeten doen bij de grote migratie maar dat is ondertussen ook alweer bijna een jaar geleden...
Het moet dus zo: http://www.riches.com.au/articles/export-outlook-entourage.htm
Het hernoemen is echt een kutjob, helaas... Mijn ouders hadden bijvoorbeeld iets van een 40 mappen in totaal.
Ik vandaag exact 1. Al zou het een welkome aanvulling zijn in het Mac assortiment. Of is dat niet de bedoeling en vervangt de nieuwe 'subnotebook' de MBP?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik kan ook wel weer een nieuwe MBP gebruiken: ik zit al zo'n 14 maanden tegen dit ding aan te kijken.
Ik al 34 maanden tegen mijn PowerBook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik kan ook wel weer een nieuwe MBP gebruiken: ik zit al zo'n 14 maanden tegen dit ding aan te kijken.
Ik denk dan ook dat het andersom is. Dat de tablet mac de sub notebook wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:42 schreef tony_clifton- het volgende:
Mm, ik denk meer in functie van verkoopscijfers... De macbook is volgens mij toch de best verkopende mac, niet?
TabletPCs verkopen nauwelijks, heb er nog maar amper 'in 't wild' gezien? Misschien dat Apple 't een boost kan geven wegens het gadget/iPod-gehalte, maartoch...
[..]
Ja, kan, er zijn er zoveel...
Zou mij wel in m'n poep gepakt voelen moest ik een subnotebook verwachten en een tabletmac krijgen...
Heb het net geprobeerd. Eens kijken hoe lang hij het volhoudt.quote:- Uninstalling Little Snitch 2
- Try disabling IPv6 in your Airport System Preferences
- In Azureus preferences, expand Connection -> Advanced Networking Settings, and make sure “Prefer IPv6 addresses when both are avail” and “Enable experimental extension…” are UNTICKED.
Vind hem ook niet echt bijzonder nee. Neem aan dat die oversized touchpad voor je gestures is. Maar om het nu zó groot te maken. Gelukkig ben ik niet in de markt voor een eenvoudige MacBook. Als ik ooit nog een laptop wil kopen wordt het een 17" MBP. Maar eerst moet die iMac eens komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dit een MacBook Pro voor slechtzienden![]()
Huh.. is dat een foto van de verwachte "sub notebook" ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Dat touchpad is erg over de top inderdaad. Maar hij is klein en dun. Dat wil ik.
lamaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef Ravage het volgende:
[..]
Huh.. is dat een foto van de verwachte "sub notebook" ?
Jep, in OS X wordt de hele map dus vervangen als hij al bestaat. Bijzonder vervelend! Vraag me af of daar niks op te vinden is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Klopt het, dat wanneer je in apple een map 'paste' ergens waar al een map met dezelfde bestandnaam zich bevind. Dat de inhoud van de gepaste map er alleen nog maar is en dat hetgeen in de map met dezelfde bestandsnaam, verdwenen is?
Bij mij is dit volgens mij wel het geval en ik vraag me sterk af waar ik zulke zaken terug kan vinden!
Zolang je het weet, kun je er rekening mee houden. Maar ik ben hierdoor mijn hele uren registratie van december kwijt en dat is niet echt ideaal (aangezien ik niet de meest constante met begintijden ben).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jep, in OS X wordt de hele map dus vervangen als hij al bestaat. Bijzonder vervelend! Vraag me af of daar niks op te vinden is.
Eh...Time Machine?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang je het weet, kun je er rekening mee houden. Maar ik ben hierdoor mijn hele uren registratie van december kwijt en dat is niet echt ideaal (aangezien ik niet de meest constante met begintijden ben).
Oei! Dat is zuur ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang je het weet, kun je er rekening mee houden. Maar ik ben hierdoor mijn hele uren registratie van december kwijt en dat is niet echt ideaal (aangezien ik niet de meest constante met begintijden ben).
Dus de Classic 80Gb kost je 249 euro en dan krijg je een bon van 40 euro? Hmmmm...misschien stekker ik straks wel ff naar de Mediamarktquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef JoMo0 het volgende:
Ohja die Mediamarkt aanbieding weer ..
[ afbeelding ]
Ja dat kan . Tenminste het zit zo , je hebt 3 opties . Bon gelijk van de prijs , dus 209 euro . Of 40 euro korting op accessoires , of natuurlijk de bon houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus de Classic 80Gb kost je 249 euro en dan krijg je een bon van 40 euro? Hmmmm...misschien stekker ik straks wel ff naar de Mediamarkt
Inderdaad dat kan echt niet hoor. Voor die oude zal je niet zoveel meer krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, dan valt het dus nog best te overzien: ik sobchak mijn oude 60Gb iPod Video wel. Of ik geef hem aan mijn chick.
Ik heb mijn MBP al meer dan een jaar, maar deze iPod al meer dan twee jaar. Dat kan natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |