quote:Op maandag 31 december 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej was jij dat! zometeen dus deel 2 van de plaat.
Dat is wel het nummer wat ik heb van hemquote:Op maandag 31 december 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat meer verschillende cijfers in hoor.
Beginnend met 06-28 volgens mij.
Zal hij denk ik ook wel leuk vindenquote:Op maandag 31 december 2007 22:03 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Denk da'k na 01.00 Distant Sun aanvraag, zal Veenstra blij mee zijn.
Mjah ach, men vind inmiddels de show ook wel leuk.quote:
Daar is je request weer, maar nu helemaal!quote:Op maandag 31 december 2007 22:03 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Denk da'k na 01.00 Distant Sun aanvraag, zal Veenstra blij mee zijn.
Zo gaat de tijd tenminste lekker snel.quote:Op maandag 31 december 2007 23:01 schreef Againzender het volgende:
Lekker hoor, zo'n eindejaarsshow van Domien
Die denkt dat er geen hond luistertquote:Op maandag 31 december 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat Domien zich hier nog niet heeft laten zien trouwens.
hier is het niet mistigquote:Op maandag 31 december 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/images/zichtgmt.png
Nou, kom net van buiten en het zicht is 0,0... daar sta je dan zometeen met je siervuurwerk wat je toch niet ziet omdat het te mistig is. Lullig voor die mensen.
Tinuzzz_Talpa => Jij ook !
20 meter was de offieciele meting in Twente, dat is verdomd weinig! en straks nog extra mistvorming door het vuurwerk. Krijg daar nare flashbacks vanquote:Op maandag 31 december 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/images/zichtgmt.png
Nou, kom net van buiten en het zicht is 0,0... daar sta je dan zometeen met je siervuurwerk wat je toch niet ziet omdat het te mistig is. Lullig voor die mensen.
Tinuzzz_Talpa => Jij ook !
Dan mag je best wel van geluk spreken want half Nederland is mistig.quote:
Je zou maar op de weg zitten... ik zou 'm naast de kant zetten, denk ik. Wel geinig om die pagina te checken rond een uur of 12 want dan zie je overal ineens hele andere waarden verschijnen.quote:Op maandag 31 december 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
20 meter was de offieciele meting in Twente, dat is verdomd weinig! en straks nog extra mistvorming door het vuurwerk. Krijg daar nare flashbacks van
je kan hier:quote:
daar is gelukkig niet hierquote:Op maandag 31 december 2007 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan hier:
http://www.knmi.nl/actueel/index.html
mooit zien dat de mist samenhangt met opklaringen en de daarbij behorende temperatuur. Aanvriezende mist zo op viaducten en bruggen ook nog wel eens een probleem kunnen worden daar.
Jawel, hahahaha!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:22 schreef Marc63 het volgende:
Wat was eigenlijk de eerste plaat die in 2008 op 3FM te horen was? Toch niet ABBA?
Heb je The Wombats al gedraaid?quote:
Jammer... ik had je hoger ingeschat. Ik denk dat we niet veel waarde meer hoeven te hechten aan de Marconi'squote:
Nou niet tegen Domien he, hij heeft toevallig wel anderhalf keer Crowded House gedraaid, dus is ie een bonusheld-a-gogoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer... ik had je hoger ingeschat. Ik denk dat we niet veel waarde meer hoeven te hechten aan de Marconi's
Nou, voor deze ene keer per jaar mag hetquote:
In dat geval...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou niet tegen Domien he, hij heeft toevallig wel anderhalf keer Crowded House gedraaid, dus is ie een bonusheld-a-gogo
Gevalletje GMTA...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In dat geval...![]()
![]()
![]()
![]()
Net gisteren nog Don't Stop Now tot mn favoriete plaat van 2007 gebombardeerd.
Ik heb de fax nog niet gekregen met alle nieuwe platen van 2008.quote:
Volgens mij moet je daar nog even wat aan edittenquote:
Wordt het niet tijd voor iets nieuws? Ik stem voor de postduif!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de fax nog niet gekregen met alle nieuwe platen van 2008.
Jaja... de fax gaat natuurlijk mee het nieuwe jaar in
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb m'n sheduler trouwens vorig jaar trouwens aangezet, en daarmee de laatste 10 en eerste 10 minuten rond de jaarwisseling opgenomen van de 3fm webcam. Straks maar eens terugkijken hoe Domien dat deed daar.
Zeg, wat ben jij voor nepfan!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft BBC1 aangezet, daar is het nu nieuwjaar!
Alleen tijdens het nieuws hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeg, wat ben jij voor nepfan!
Gewoon 3FM blijven luisteren!
JOOLSquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft BBC1 aangezet, daar is het nu nieuwjaar!
Van harte welkom in 2008quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ja! Jullie! Van harte gelukgewenst met 2008 en zo!
Veenstra !! Glazen huis ganger, welkom terugquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ja, jij, ook via deze weg dan nog! (Heb net Domien een SMSje gestuurd om jullie 4 in de studio een gelukkig 2008 te wensen, is goedkoper dan naar 3FMquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
En jullie daarzo ook natuurlijk. Op naar 2009!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Da's wel erg ver in de toekomst, vind je niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jullie daarzo ook natuurlijk. Op naar 2009!
Eensgelijks!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ik luister nu met 1 oor 3FM, en kijk naar Ned1quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie Leaf @ Mooi! Weer De Leeuw @ NED1.
Via de aparte streams natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:14 schreef Broekie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat de andere webcams dit jaar nog weer opgehangen en toegankelijk gemaakt worden
Zo erg wilde ik nou ook weer niet overdrijven, maar een uurtje of 3 moet kunnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Blijft nou iedereen de hele nacht op FOK! ?
Zou fijn zijn, want mijn opties voor activiteiten buiten de deur zijn in rap tempo afgenomen.
Ik ben er nog wel ffquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Blijft nou iedereen de hele nacht op FOK! ?
Vorig jaar laten overhalen om rond deze tijd naar Renesse te gaan, maar ben voorlopig weer genezenquote:Zou fijn zijn, want mijn opties voor activiteiten buiten de deur zijn in rap tempo afgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |