Van harte welkom in 2008quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ja! Jullie! Van harte gelukgewenst met 2008 en zo!
Veenstra !! Glazen huis ganger, welkom terugquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ja, jij, ook via deze weg dan nog! (Heb net Domien een SMSje gestuurd om jullie 4 in de studio een gelukkig 2008 te wensen, is goedkoper dan naar 3FMquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
En jullie daarzo ook natuurlijk. Op naar 2009!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Da's wel erg ver in de toekomst, vind je niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jullie daarzo ook natuurlijk. Op naar 2009!
Eensgelijks!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ik luister nu met 1 oor 3FM, en kijk naar Ned1quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie Leaf @ Mooi! Weer De Leeuw @ NED1.
Via de aparte streams natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:14 schreef Broekie het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat de andere webcams dit jaar nog weer opgehangen en toegankelijk gemaakt worden
Zo erg wilde ik nou ook weer niet overdrijven, maar een uurtje of 3 moet kunnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Blijft nou iedereen de hele nacht op FOK! ?
Zou fijn zijn, want mijn opties voor activiteiten buiten de deur zijn in rap tempo afgenomen.
Ik ben er nog wel ffquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Vorig jaar laten overhalen om rond deze tijd naar Renesse te gaan, maar ben voorlopig weer genezenquote:Zou fijn zijn, want mijn opties voor activiteiten buiten de deur zijn in rap tempo afgenomen.
zoiets jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo erg wilde ik nou ook weer niet overdrijven, maar een uurtje of 3 moet kunnen.
Dat bedoelde ik uiteraard ookquote:
Tuurlijk! Goose op de radio... wat wil een mens nog meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Zou fijn zijn, want mijn opties voor activiteiten buiten de deur zijn in rap tempo afgenomen.
Nee in Amsterdam is op oudejaarsnacht natuurlijk niets te beleven.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga m'n best doen om dit hele programma af te luisteren, maar daarna ga ik toch echt wel naar bed. Moet er morgenochtend weer uitquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Tja... als mn ouders nou in Amsterdam zouden wonen, dan was ik allang weggeweest. Maar mn ouders wonen in dat deel van Nederland dat zoek geraakt is in de mist.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee in Amsterdam is op oudejaarsnacht natuurlijk niets te beleven.![]()
Je zou eens in Roermond moeten wonen, daar is écht niets te beleven.
Dat is balen, in het noorden is zowaar nog minder te beleven dan in het zuiden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja... als mn ouders nou in Amsterdam zouden wonen, dan was ik allang weggeweest. Maar mn ouders wonen in dat deel van Nederland dat zoek geraakt is in de mist.
Nu alleen Mr. Spannend Muziekje (AKA Ekdom) nog.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:25 schreef -Hans- het volgende:
Klaas van Kruistum ook in de uitzending. Dolle boel
Ik zit er nu middenin... oostenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is balen, in het noorden is zowaar nog minder te beleven dan in het zuiden.![]()
Dat is ook pre-taped shit. Dan kun je beter naar Anouk of Robbie Williams kijken.quote:
En Ekdom zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu alleen Mr. Spannend Muziekje (AKA Ekdom) nog.
En de rest natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |