dat soort dingen wil ik niet weten tot ze er bij mij uit zijn :pquote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verstandskiezen zijn gayBij mij moest er een stukje kaak uitgezaagd worden.... anders kon ie er niet uit
ze heet anna en ze ligt nu in de slooooootttquote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef lynda het volgende:
ik heb een booooooooot
Ik vermaak me hier prima, films kijken, en daar betaald voor wordenquote:
ze is de mooiste boot van allemaaaaaaalquote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
ze heet anna en ze ligt nu in de sloooooottt
Can't blame the guy for not going!quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima, films kijken, en daar betaald voor worden
quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima, films kijken, en daar betaald voor worden
Kinky!quote:
oh vind het niet erg hoor, ik doe het expres, stel me er op in. Ik zet elke keer mijn wagentje strategisch uit de weg neer, en ga lekker slenteren en zoeken naar lekkernijen voor de avond en zo links en rechts van alles gratis proevenquote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Onthoud dan toch ook.. GEEN BOODSCHAPPEN doen op feestdagen of ellende
Ik heb er hier al 9 hoorquote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef Sgele het volgende:
nog steeds geen pagina 6
Ik 3quote:
En dan genoeg proeven, zodat je niet zoveel boodschappen meer nodig hebt?quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh vind het niet erg hoor, ik doe het expres, stel me er op in. Ik zet elke keer mijn wagentje strategisch uit de weg neer, en ga lekker slenteren en zoeken naar lekkernijen voor de avond en zo links en rechts van alles gratis proeven
het scheelt wel in impulsaankopen moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 31 december 2007 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan genoeg proeven, zodat je niet zoveel boodschappen meer nodig hebt?
EEEEEH MACARENA!quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Ik mag eerder !!!!!!!!!!
maarja, neem een trein later, kan ik nog even Lynda zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |