Vond hen nogal tegenvallen eigenlijkquote:
quote:
Ik vond 'm best goed eigenlijkquote:
Welke show van Eddy Murphy?quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef Sgele het volgende:
ik heb op 1 monitor nu Eddy Murphy
en op de ander...jawel...Fok!
Deleriousquote:
Die is en blijft gewoonquote:
ADHD mannetje is ook briljantquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die is en blijft gewoon![]()
Ik lig hier steeds dubbel om Jochem Myjer![]()
![]()
Deze show is net zo goed als ADHDquote:
HIer, pak aan!quote:
Verstandskiezen zijn gayquote:Op maandag 31 december 2007 14:31 schreef lynda het volgende:
Nog steeds pagina 5
Moet begin janu al naar tandarts.. gaan ze gelijk foto maken van verstandskies die gvd scheef groeitbij foto gaat tandarts kijken of hij hem er uit kan halen of dat ik door mag (lees moet) naar kaakchirurg
iets over gaatjes maken...quote:
dat soort dingen wil ik niet weten tot ze er bij mij uit zijn :pquote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verstandskiezen zijn gayBij mij moest er een stukje kaak uitgezaagd worden.... anders kon ie er niet uit
ze heet anna en ze ligt nu in de slooooootttquote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef lynda het volgende:
ik heb een booooooooot
Ik vermaak me hier prima, films kijken, en daar betaald voor wordenquote:
ze is de mooiste boot van allemaaaaaaalquote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
ze heet anna en ze ligt nu in de sloooooottt
Can't blame the guy for not going!quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima, films kijken, en daar betaald voor worden
quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier prima, films kijken, en daar betaald voor worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |