quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
in paul
GOD NON DE JU!quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed *grugrururgururglriglgrigl*
Nou moet ik het nog een keer zeggenIn paul
oh! hoe is dat nou afgelopen? Heb het niet gekekenquote:
geen idee, ook niet gekeken. Was het ook niet van planquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
oh! hoe is dat nou afgelopen? Heb het niet gekeken
Ik ken hem verder niet..maar van wat ik over hem gehoord heb, moet het een supergoede baggeraar zijn geweest..quote:
Sorry Jim.quote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Mocht je een aantal van je posts missen in dit topic, dan raad ik je aan te kappen met baggeren hier.
En als ik jou nou een rotje in je reet toewens ben ik zeker aan het crewbashen? Tis nie eerlijkquote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Mocht je een aantal van je posts missen in dit topic, dan raad ik je aan te kappen met baggeren hier.
nu je het zegt, helemaal mee eens! Uit solidariteit met Marianne haal ik tot na de Olympische Spelen geen afhaalchinees meerquote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Die daar rechtsonder
Dikke strijker in d'r reet, kan ze ook niet meedoen met de OS. Koekje van eigen deeg zeg maar
Marianne...![]()
Top ideequote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Uit solidariteit met Marianne haal ik tot na de Olympische Spelen geen afhaalchinees meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |