abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55708535
quote:
Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef Lennox het volgende:
Zitten er in deze versie ook nog echte talenten? A la Tsigalko/Siqporsson enzo van de eerste generatie

Ga hem nu voor het eerst spelen. Mn broertje had hem voor kerst gehad.
Nee To en Maxim achtige taferelen krijg je niet
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:33:44 #52
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55708872
Weet iemand waar ik friendlies kan regelen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:37:19 #53
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55708961
Ga naar Wedstrijden, en dan rechtsonderin de knop Vriendschappelijke Wedstrijd. Je kan ook je assistent friendly's laten regelen bij Manger -> Optie's -> Team Instellingen
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:52:36 #54
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55709302
Ah bedankt man. Ben met Ajax bezig. Zit in de voorbereiding naar mijn eerste seizoen. Luka Modric gekocht voor ¤7,000,000. Marcus Berg voor ¤1,200,000 en Khalid Boulahrouz voor ¤6,625,000. Whoehoe! Iedereen tekent ook netjes een nieuw contract.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:54:12 #55
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55709341
Update!:
Ik heb momenteel een salarislast van 25 miljoen per jaar. Ik kreeg van mijn bestuur 30. Aangezien de financiele situatie zo goed is vroeg ik om meer loonbudget. Het bestuur gaf me er toen 35 bij. Nu 3 maanden later heb ik om extra loonbudget gevraagd. Nu is mijn loonbudget verhoogd met 40 miljoen. In totaal heb ik nu dus een(heb er wel geld voor transfers afgehaald) een loonbudget van 105 miljoen euro per jaar gehad.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:49:10 #56
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55710648
Waardeloos team heb ik toch ook. Eerst bijna ongeslagen door de eerste 12 wedstrijden. Daarna twee keer verliezen, vervolgens tactiek omgegooid: 2-0 overwinning. Daarna tegen de nummer 12 5-2 verliezen Ik zou ze echt op strafkamp willen sturen, amateurs.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_55713266
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:31 schreef Prik0 het volgende:
Nee ik speel met PSV
Mooie team toch?

Trouwens. Heb mijn eerste knockout wedstrijd tegen Real Madrid in de ArenA gewonnen met 2-1. Helaas in de beker uitgeschakeld door Feyenoord (in de Kuip 2-0) en ik kan binnen twee weken het kampioenschap van Nederland pakken met ongeveer 5 wedstrijden te gaan.

Dus ik ga nu volop voor het kampioenschap én de Champions League
pi_55713503
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:54 schreef Prik0 het volgende:
Update!:
Ik heb momenteel een salarislast van 25 miljoen per jaar. Ik kreeg van mijn bestuur 30. Aangezien de financiele situatie zo goed is vroeg ik om meer loonbudget. Het bestuur gaf me er toen 35 bij. Nu 3 maanden later heb ik om extra loonbudget gevraagd. Nu is mijn loonbudget verhoogd met 40 miljoen. In totaal heb ik nu dus een(heb er wel geld voor transfers afgehaald) een loonbudget van 105 miljoen euro per jaar gehad.
Hoe krijg jij dat zo? Ik verdien nu in mijn eerste jaar 25.000 per week...
pi_55713517
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:52 schreef Lyzio het volgende:
Ah bedankt man. Ben met Ajax bezig. Zit in de voorbereiding naar mijn eerste seizoen. Luka Modric gekocht voor ¤7,000,000. Marcus Berg voor ¤1,200,000 en Khalid Boulahrouz voor ¤6,625,000. Whoehoe! Iedereen tekent ook netjes een nieuw contract.
Modric zo goedkoop??
pi_55714297
En ik heb Real Madrid uitgeslagen De 2-1 thuisoverwinning was net genoeg na de 3-2 verloren duel in Madrid! Op naar Inter Milan
  woensdag 2 januari 2008 @ 00:52:43 #61
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55714555
KNVB Cup is wel binnen met deze finale

Ze (Telstar) hadden wel een easy loting:
- 2e ronde Quick'20
- 3e ronde De Graafschap
- 4e ronde Zwolle
- Q-finale RKC
- H-finale Dordrecht

Ik had AZ in de kwartfinale en Ajax in de halve finale (Ajax versloeg Feyenoord in de kwartfinale)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55715719
Ik moet in de halve finale van de FA-cup met manchester tegen een club dat 2de divisie engeland speelt

Waarschijnlijk wordt de finale Manchester United(ik) tegen liverpool, want ik schat neit in dat Reading van liverpool wint
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55716779
ff advies vragen: ik speel nog FM2007 met alle patches (zeer weinig bugs), ik heb er de MU-update van dit seizoen overheen gegooid en hiermee vermaak ik me gewoon prima. Raden jullie mij dan aan om over te stappen op FM2008, of gewoon hiermee blijven spelen?
pi_55716793
Als je nog niet bent uitgekeken op FM07 dan zou ik nog niet overstappen.
pi_55716953
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
Als je nog niet bent uitgekeken op FM07 dan zou ik nog niet overstappen.
Ik ben zeker niet uitgekeken op FM07, maar ik vroeg me gewoon af of een volledig gepatchte en tot dit seizoen geupdate versie van FM07 opweegt tegen de nieuwe opties van FM08 (ondanks de bugs die daar nog inzitten).
pi_55716982
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet uitgekeken op FM07, maar ik vroeg me gewoon af of een volledig gepatchte en tot dit seizoen geupdate versie van FM07 opweegt tegen de nieuwe opties van FM08 (ondanks de bugs die daar nog inzitten).
Dat is echt iets persoonlijks.
De een zegt dat het wel de moeite waard is, de andere niet.
De enige die daarover kan oordelen ben je zelf.
Ikzelf speel FM07 niet meer sinds ik FM08 heb.
En sinds de patch heb ik niet echt last meer van bugs in FM08.
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:40:00 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55717780
Angelo Palombo van Sampdoria is echt geweldig in FM!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55719722
Ik zit nu eindelijk eens goed in een spel. In het begin gespeeld met De Graafschap, Dordrecht en TOP met weinig succes (lees: ontslag) en Huddersfield Town (promotie naar Championship via playoffs, middenmoot 2e seizoen) met wat meer succes. Daarna met wat topclubs gespeeld. Bij Liverpool ging het voor geen meter en werd ik in november al ontslagen, bij Barcelona ging alles veel te makkelijk en had ik na 2 seizoenen alles al gewonnen wat er te winnen viel.

Toen maar eens Feyenoord geprobeerd. Ging in het eerste seizoen niet heel lekker en ik denk dat ik alleen niet ontslagen ben vanwege 5 overwinningen op Ajax (competitie, beker, playoffs). Tegen VVV en dergelijke ging het een stuk lastiger. Nu in het 2e seizoen staat het elftal goed op de rails en ligt Feyenoord samen met PSV en AZ 10 punten voor op de rest in de winter. AZ ontsnapte in het eerste seizoen maar net aan degradatie en ontsloeg 3 trainers! Europees is het allemaal wat minder, met 3 punten in een UEFA-cup poule met Zaragoza, Portsmouth, Lens en Nürnberg. Enig minpunt vind ik het bestuur dat veel te makkelijk een niet zo hoog bod accepteert voor sommige spelers. Daarom speel ik nu noodgedwongen met de AZ-afdankers Dembele en Pelle ( ) in de spits. Makaay is een drama in mijn game, scoorde maar 6x in het 1e seizoen waar Slory er 20 maakte... Ekramy is ook erg slecht ondanks zijn goede cijfers. Het doel voor de rest van het seizoen is dus: een spits en een keeper kopen in januari (budget is 3,5 miljoen, creativiteit gewenst dus) en in ieder geval CL halen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55720039
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef vingerplant het volgende:
Ik zit nu eindelijk eens goed in een spel. In het begin gespeeld met De Graafschap, Dordrecht en TOP met weinig succes (lees: ontslag) en Huddersfield Town (promotie naar Championship via playoffs, middenmoot 2e seizoen) met wat meer succes. Daarna met wat topclubs gespeeld. Bij Liverpool ging het voor geen meter en werd ik in november al ontslagen, bij Barcelona ging alles veel te makkelijk en had ik na 2 seizoenen alles al gewonnen wat er te winnen viel.

Toen maar eens Feyenoord geprobeerd. Ging in het eerste seizoen niet heel lekker en ik denk dat ik alleen niet ontslagen ben vanwege 5 overwinningen op Ajax (competitie, beker, playoffs). Tegen VVV en dergelijke ging het een stuk lastiger. Nu in het 2e seizoen staat het elftal goed op de rails en ligt Feyenoord samen met PSV en AZ 10 punten voor op de rest in de winter. AZ ontsnapte in het eerste seizoen maar net aan degradatie en ontsloeg 3 trainers! Europees is het allemaal wat minder, met 3 punten in een UEFA-cup poule met Zaragoza, Portsmouth, Lens en Nürnberg. Enig minpunt vind ik het bestuur dat veel te makkelijk een niet zo hoog bod accepteert voor sommige spelers. Daarom speel ik nu noodgedwongen met de AZ-afdankers Dembele en Pelle ( ) in de spits. Makaay is een drama in mijn game, scoorde maar 6x in het 1e seizoen waar Slory er 20 maakte... Ekramy is ook erg slecht ondanks zijn goede cijfers. Het doel voor de rest van het seizoen is dus: een spits en een keeper kopen in januari (budget is 3,5 miljoen, creativiteit gewenst dus) en in ieder geval CL halen
Dembele is toch een aardige speler? En kijk voor een nieuwe spits en keeper eens bij wat oudere spelers, die zijn vaak goedkoop. Kan je ff geld sparen en over een paar jaar die oudere eruit gooien en nieuwe, jonge talenten kopen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:04:11 #70
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55720861
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef vingerplant het volgende:

Als je wil dat je spelers niet zo snel worden weggedaan door het bestuur moet je minimale ontsnappings clausules instellen van 290miljoen bij nieuwe contracten. Hier accepteert het bestuur alleen nog maar boden van 25+50% op spelers van 7 miljoen. En een goede AMC? Wijnaldum!
pi_55721606
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dembele is toch een aardige speler? En kijk voor een nieuwe spits en keeper eens bij wat oudere spelers, die zijn vaak goedkoop. Kan je ff geld sparen en over een paar jaar die oudere eruit gooien en nieuwe, jonge talenten kopen.
Dembele is aardig maar niet geweldig in FM. Een korte-termijn-oplossing door oudere spelers te halen is niet eens zo'n gek idee aangezien mijn ploeg nu al gedeeld eerste staat. Als een echte Nederlander kijk je toch altijd als eerste naar jonge spelers, maar ik heb al aardig wat talentjes lopen dus wat ervaring erbij kan geen kwaad
pi_55721699
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:04 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Als je wil dat je spelers niet zo snel worden weggedaan door het bestuur moet je minimale ontsnappings clausules instellen van 290miljoen bij nieuwe contracten. Hier accepteert het bestuur alleen nog maar boden van 25+50% op spelers van 7 miljoen. En een goede AMC? Wijnaldum!
Bedankt voor de tip

Wijnaldum heb ik natuurlijk al en in het eerste seizoen is hij langzaam gebracht. Nu is hij basisspeler maar heeft hij al 3x rood gehad dit seizoen. Verder doet hij het uitstekend op een middenveld met Bruins en Kivuvu.
pi_55721807
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dembele is aardig maar niet geweldig in FM. Een korte-termijn-oplossing door oudere spelers te halen is niet eens zo'n gek idee aangezien mijn ploeg nu al gedeeld eerste staat. Als een echte Nederlander kijk je toch altijd als eerste naar jonge spelers, maar ik heb al aardig wat talentjes lopen dus wat ervaring erbij kan geen kwaad
Werkt idd best aardig, ik had bij FM07 Vieri voor 1mln en Solari voor 2mln. Vieri legde er toch wel aardig wat in en Solari draaide als linksbuiten menig back dol. Nadeel is wel dat hun fysiek meestal niet al te best meer is.
pi_55722405
Na de Champions League playoff van vorig seizoen, is het seizoen '12/'13 voor mijn Telstar nogal teleurstellend verlopen. Door grote financiële problemen door een enorme lening op een nieuw stadion, dat vanaf volgend seizoen in gebruik genomen wordt, een wisselvallige tactiek en vooral veel pech in de afronding en wat betreft blessures, werd ik toch nog 15e. Een veilige positie, handhaving, dus op zich niet verkeerd. In de beker werd de kwartfinale bereikt, waar PSV te sterk was.

Volgend seizoen zou wel eens een ramp kunnen worden. Door de financiële problemen is mijn salarisbudget miniem, waardoor een handvol basisspelers deze zomer transfervrij de deur uit kan lopen. Ik kan ze simpelweg geen goede aanbieding geven. Dat wordt de scoutingboekjes opentrekken en op zoek naar bargainbuys.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55723835
Wat een kutspel zeg. Ken gewoon niet winnen joh, of ik nou aanvallend of verdedigend speel... Scoren altijd gelijkmaker vlak voor rust of voor tijd. Bijna elke wedstrijd rood of een blessure.
pi_55723885
Vraagje voor de liefhebbers: ik zit te overwegen om FM2008 voor de PC te gaan halen, maar FM2006 en FM2007 op de XBox 360 vielen me echt enorm tegen. Vooral de speelsnelheid en toegankelijkheid vielen me erg tegen. Hoe is FM2008 voor de PC vergeleken met deze versies en vergeleken met Championship Manager 00-01?
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:20:06 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55724071
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kutspel zeg. Ken gewoon niet winnen joh, of ik nou aanvallend of verdedigend speel... Scoren altijd gelijkmaker vlak voor rust of voor tijd. Bijna elke wedstrijd rood of een blessure.
Ook als (Football) manager heb je dus geen talent.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55725389
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vraagje voor de liefhebbers: ik zit te overwegen om FM2008 voor de PC te gaan halen, maar FM2006 en FM2007 op de XBox 360 vielen me echt enorm tegen. Vooral de speelsnelheid en toegankelijkheid vielen me erg tegen. Hoe is FM2008 voor de PC vergeleken met deze versies en vergeleken met Championship Manager 00-01?
Managers zijn pc-spellen. Vergelijken met console is sowieso zinloos.

Speelsnelheid is enorm omhoog gegaan tov de pc-versies van de vorige versies, hoe de speelsnelheid op de console was weet ik niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55725593
Nee het spel is gewoon onrealistisch en (slecht) geprogrammeerd.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:32:07 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55725679
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee het spel is gewoon onrealistisch en (slecht) geprogrammeerd.
Nee hoor, je moet veel meer als een manager denken en niet verwachten dat een tactiek jou er doorheen sleept. Spelers zullen ene tactiek ook niet meteen begrijpen en aanpassingsproblemen hebben.

Gebruik zelf rond de zes tactieken in een seizoen. Opstelling is hetzelfde maar mentaliteit verschilt per tactiek.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55726333
Jawel, als ik hetzelfde speel met FC als ze in het echt spelen kunnen ze van geen 1 knuppelteam winnen, ook niet als ik hem tien keer opnieuw opstart.
pi_55726852
TR, je begrijpt iets niet.

De posities zijn niet het enige wat je moet instellen. Net als in het echte voetbal, geeft een manager zijn speler(s) ook instructies mee. Dekking, aanvallende dreiging, etc. Die moet je ook instellen, anders heb je er vrij weinig aan.
pi_55726993
Ok heeft er iemand een gebruiksaanwijzing?
pi_55727060
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawel, als ik hetzelfde speel met FC als ze in het echt spelen kunnen ze van geen 1 knuppelteam winnen, ook niet als ik hem tien keer opnieuw opstart.
Dat heeft denk ik meer met de database te maken. De kleinere Nederlandse clubs zijn nog steeds niet best ingevoerd, maar het wordt wel steeds beter. Ik kan met De Graafschap ook niet de standaard basisspelers opstellen en winnen. Onze Nederlandse researcher heeft nu ook eindelijk wat dingetjes veranderd die ik hem ten tijde van CM4 al op het SI-forum had aangedragen, we komen er wel. Is Hans vd Haar trouwens nog steeds een AM/R?

En aangezien Reddiablo hier ook vast meeleest: De Vijverberg heeft tegenwoordig een capactiteit van 12000 en snap eens dat De Vijverberg in de eredivisie altijd volzit (dus voer geen gemiddelde van de 1e divisie in). Ik word er ziek van als ik 7700 toeschouwers heb bij De Graafschap-Twente. Het lijkt een stom detail, maar die extra toeschouwers geven je net dat financiele zetje om bijvoorbeeld een extra speler binnen te kunnen halen
pi_55727080
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
TR, je begrijpt iets niet.

De posities zijn niet het enige wat je moet instellen. Net als in het echte voetbal, geeft een manager zijn speler(s) ook instructies mee. Dekking, aanvallende dreiging, etc. Die moet je ook instellen, anders heb je er vrij weinig aan.
TR heeft wel degelijk een punt spelend met de 'echte' basisformatie van kleinere clubs. Al helpen de dingen die jij aangeeft wel.
pi_55727192
Achja, de scouting... Ik klaag er niet over.

Kost nogal veel moeite, volgens mij is het ook vrijwilligerswerk (of tegen een hele lage vergoeding).
pi_55727206
Inderdaad en het staat ook kneuzig dat Jan van Grinsven (100 jaar keeper en 50 jaar keeperstrainer bij Den Bosch) spitsentrainer is en Wim van der Horst (aardige aanvaller in de jaren 80) keeperstrainer is. En zo zijn er vast nog veel meer dingen. Maar heb net 7 wedstrijden gespeeld.
pi_55727268
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Achja, de scouting... Ik klaag er niet over.

Kost nogal veel moeite, volgens mij is het ook vrijwilligerswerk (of tegen een hele lage vergoeding).
Het is vrijwilligerswerk ja. Ik heb ook ooit aangeboden te helpen met De Graafschap, maar na een aantal mailcontacten liet Reddiablo niks meer van zich horen. En dan nog, als je geld vraagt voor een product moet je dat product correct afleveren en een heleboel irritante fouten heb ik jaar na jaar in 1 middag gefixed. Maar nogmaals, het is al stukken beter dan vroeger, toen alleen Ajax tot in detail correct was. Tot en met de middenmoot eredivisie ziet het er tegenwoordig aardig uit.
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:03:33 #89
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55727298
D'r komt wel ongelofelijk veel op je af zeg in het begin. Contracten verlengen aan het begin van het seizoen, kijken welke spelers nog meekunnen met je team, je 2e team in de gaten houden en evt. aan het begin van het seizoen al wat jongens bij het 1e zetten (Gregory v/d Wiel, Jan-Arie van der Heijden), kijken welke spelers lopen met contracten die snel aflopen...en noem maar op!

In een woord: ge-wel-dig, wat een diepgang.

Zit nog steeds met Ajax in de voorbereiding. Twee oefenwedstrijden gehad. Tegen Rode Ster (2-3 verlies) en Palermo (1-0 winst).

Modric, Boulahrouz en Berg werden bij de supporters goed ontvangen!
- james 'jimmy' dean
pi_55727882

Penalty's, uiteraard wel gewonnen
pi_55727907
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:38 schreef Doekje het volgende:
[ afbeelding ]

Penalty's, uiteraard wel gewonnen
omg??
pi_55727930
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:04 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat instellen?
pi_55727986
Robbie
pi_55728222
Eerste wedstrijd in de tweede knock-out fase van de Champions League ging ik met 2-0 onderuit in Italië bij Inter. Over twee weken de return in de Arena en hopelijk kan ik weer een stunt veroorzaken.
pi_55728567
Ik dacht dat ik een kut seizoen tegemoed ging. Ik was met Willem II al degradatie kandidaat. In de voorbereiding met 4-0 verloren van een suitse laagvlieger, ook Helmond Sport was met 3-2 te sterk voor me. In de competitie gaf ik de punten net niet weg door met 3-2 te winnen van Heracles. Thuis tegen FC Utrecht won ik met 2-1. Ik stond derde en met PSV was het tijd om op mijn nummer gezet te worden. Dat gebeurde ook, hoewel het niet aan het kwaliteit van mijn team lag maar aan de schijdsrechter die er geen zin in had. Maar liefst 3 penalty's tegen en met 4-0 gewonnen.

De wedstrijd erna was thuis tegen Ajax. Ik verwachtte en weer een nederlaag en nam de moeite om het DMC als AMC verhaal toe te passen op deze wedstrijd. Ik ging defensief spelen, Steef Nieuwendaal als verstoorder tussen de verdediging. Wat gebeurt er dan? Dit:

Nouja dat vond ik leuk dus...
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:51:15 #96
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55729166
Hoe doe je spelers persoonlijk (één voor één) een tactiek voor de wedstrijd geven?
Ben nu bezig met trainingsessies zelf maken. Valt me op dat er weinig te kiezen is qua training. Alleen wat met die balkjes schuiven...

Of doe ik helemaal verkeerd kijken?
- james 'jimmy' dean
pi_55729675
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef Lyzio het volgende:
Hoe doe je spelers persoonlijk (één voor één) een tactiek voor de wedstrijd geven?
Ben nu bezig met trainingsessies zelf maken. Valt me op dat er weinig te kiezen is qua training. Alleen wat met die balkjes schuiven...

Of doe ik helemaal verkeerd kijken?
Je moet in het begin niet al te moeilijke en ingewikkelde dingen doen. Gewoon (bijna) alles standaard laten en een seizoentje spelen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:18:07 #98
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55729702
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:16 schreef andre347 het volgende:

[..]

Je moet in het begin niet al te moeilijke en ingewikkelde dingen doen. Gewoon (bijna) alles standaard laten en een seizoentje spelen.
Nuja, zo moeilijk vind ik het allemaal niet. Eerde veel. En een goede training lijkt me toch erg belangrijk, evenals tactiek per speler. Bijvoorbeeld Jaap Stam iemand heel kort te laten dekken en Urby wat meer vrijheid geven voor zijn rushes.
- james 'jimmy' dean
pi_55729722
Iemand een idee hoe David Albelda in FM speelt ? Ik krijg hem bij Ajax aangeboden door Valencia.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:21:57 #100
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55729811
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:18 schreef WRNL het volgende:
Iemand een idee hoe David Albelda in FM speelt ? Ik krijg hem bij Ajax aangeboden door Valencia.
Soms is het eng om te zien hoe realistisch FM is
Krijg je Canizares er toevallig ook bij?
- james 'jimmy' dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')