Dan moet je alle spelers van Finland selecteren. In 8.0.1. is hij trouwens ook stukken minder goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb hem nu op 8.0.1 gekregen... Zit Aaritalo er niet meer inMijn standaard aankoop!
Moet je Finland als competitie bij je game loaden. Dan zit hij er wel in, maar met wat verminderde stats. Ze hebben hem iets minder goddelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb hem nu op 8.0.1 gekregen... Zit Aaritalo er niet meer inMijn standaard aankoop!
Ik kon hem telkens aan het eind van het seizoen verkoop voor 15/20 miljoenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Lyzio het volgende:
Die Aaritalo speelde in mijn game bij Feyenoord. Was niet impressed.
Balen zeg, moet je helemaal iemand anders scoutenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja dat lijkt me wel leuk om te volgen. Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:11 schreef Jasza het volgende:
Ik ga een novelle maken op Manutd van me game, moet ik elke post hier maar los pleuren of geen intresse?
Na een paar seizoenen zijn er toch geen standaard talentjes meer te koop. Dan moet je wel scouten. Alleen ik heb geen tot weinig spelers in Brazilie/Argentinie rondlopen, dus qua scouting valt het daar wat tegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Balen zeg, moet je helemaal iemand anders scouten
Ja, mijn beste spelers van Cambuur zelf zijn Van der Vlag (keeper) en Mboua (spits) Vooral die snelheid en bewegelijkheidvan Mboua voorin zorgt voor constante dreiging tegen trage defensies. Ik heb Zijler weer gehuurt dit seizoen en hij doet het in de eredivisie ook erg goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sergio Zijler is bij mij best een leuke speler geworden bij Twente. Geen topper, maar zeker goed voor subtop Eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens linksboven op die screenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fc Emmen 2de?, in welk jaar speel je?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef sjimz het volgende:
In het jaar 2015 is Zijler aanvoerder van FC Twente en international.Bij mij is ie ook international van SurinameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Dit was mijn eerste seizoen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fc Emmen 2de?, in welk jaar speel je?
Geen Thiebautquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:02 schreef Lyzio het volgende:
Lucky Ajax bestaat ook in Football Manager
[ afbeelding ]
Leuk, weer niet echt een standaardje! Zelf gevonden of via je scouts?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:37 schreef Lyzio het volgende:
Mijn eerste echte talentje gekocht.
Robbie Rogers (Columbus/MLS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |