komt er aan... ff geduldquote:

Ik haat je niet hoor, maar doe mij het origineel maarquote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Don't hate me, maar ik vind dit zo'n mooie uitvoering
http://www.youtube.com/watch?v=zWU40czylnY

Plaatjes waren leuk Wexyquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef Wexy het volgende:
goed dames en heren ik ben er maar half nu t eerste uur...
btw mijn excuus voor de schunnige plaatjes van tijd tot tijd......
barebacking doe ik nooit hoor

Sorry, maar dat is wat ik altijd meezing.quote:

Dat zegt tong80 ook altijd. Hij voert een echte vendetta tegen Blofquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar dat is wat ik altijd meezing.
Blof neemt ook altijd de meest belachelijke dichterlijke vrijheid bij hun nummers...

ff downloaden en je kunt lekker gaan slapenquote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ik blijf nog wel hangen tot Ramses Shaffy.. Ehh Jimmy.. uhh Thunder Road.. uhh Bob Dylan.. kan nog een lange nacht worden eigenlijk

Je moet Veldhuis en Kemper oudjaarsavond kijken. Gaan ze 'Holiday in Spain' afzeikenquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wat ik altijd meezing.
Blof neemt ook altijd de meest belachelijke dichterlijke vrijheid bij hun nummers...

ja zo werkt het niet hequote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ff downloaden en je kunt lekker gaan slapen

is dat met 'we hoeven niet naar buiten want er is nog wel wat' ?quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet Veldhuis en Kemper oudjaarsavond kijken. Gaan ze 'Holiday in Spain' afzeiken

Jaquote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
is dat met 'we hoeven niet naar buiten want er is nog wel wat' ?

Dank jequote:

Met kunst en vliegwerk zag ik het . . .quote:

Waarom moet jij morgen al in de trein zitten ??quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef Wexy het volgende:
Zal vanacht nog regelmatig mee lezen maar morgen zit ik in de trein naar rotterdam met de radio op mn foon aan....
en daar hebben we uiteraard ook de radio aan... maar helaas niet internet,.. spijtig...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |