ah ok ik geloof je meteenquote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Warschijnlijk draait er elk heel uur een incrementele job op de database die de indexering van de database, waarin al onze onzin opgeslagen wordt, weer op orde brengt...
Huh, wie?quote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik zit zo driftig te F5-en omdat Brighteyes aan het bevallen is![]()
Dat had ik vorig jaar (bijna 2 jaar terug), tjezus wat een bagger jaar was dat . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit jaar kon mij niet snel genoeg voorbij gaan![]()
psst niet verder vertellen maar ik vergeef het jequote:
Ik geloof dat 'burning like fire' wel gedeeltelijk van toepassing nu ja, daarquote:
Dom eigenlijk....alsof een nieuw jaartal ineens alle problemen oplostquote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar (bijna 2 jaar terug), tjezus wat een bagger jaar was dat . . .![]()
dealquote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
psst niet verder vertellen maar ik vergeef het je![]()
niet stiekum weer doen he?
Doe maarquote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Wexy het volgende:
Graceland is de eerste
Paul de 2e
Simon de 3e
Paul Simon met Graceland
Ook nog in gebarentaal?![]()
![]()
Ik heb geen schunnige plaatjes gezien, hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef Wexy het volgende:
goed dames en heren ik ben er maar half nu t eerste uur...
btw mijn excuus voor de schunnige plaatjes van tijd tot tijd......
barebacking doe ik nooit hoor
Don't hate me, maar ik vind dit zo'n mooie uitvoeringquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
deal![]()
Mooi trouwens hoor, Vincent
BE modje in OUD die zwanger en nu dus aan het bevallen is. Ik hou het ook in de gaten. Iedereen die in OUD post/lurkt, volgt dit.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lief, ga dan mee en ontarm me, ontarm me...
deze post slaat zowel op bluf als op het plaatje van MMquote:
Leuk hoe je de muziek van Blof met nog iets anders afgrijselijks weet te koppelenquote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lief, ga dan mee en ontarm me, ontarm me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |