Dit jaar kon mij niet snel genoeg voorbij gaanquote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het hele jaar is naar mijn gevoel te snel gegaan . . .![]()
Mij die foto's niet snappen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Wexy het volgende:
tist???
Database indexeringquote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Homdeck het volgende:
Fok is elk heel uur een paar minuten als dikke stront. bugje.
Ik zie dit topic 9 van de 10 keer niet staan bij de index. Of ben ik hier ook al zonder reden gebanned, net zoals door die knakkers op die onofficiële Top2000chat zonder reden.quote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Homdeck het volgende:
Fok is elk heel uur een paar minuten als dikke stront. bugje.
2008 zonder ziekenhuizen en in goede gezondheidquote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit jaar kon mij niet snel genoeg voorbij gaan
Ligt aan de Top2000 topics en de aanstaande bevalling van BE denk ikquote:
Dat is zeker een bug in de caching van Fok!quote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zie dit topic 9 van de 10 keer niet staan bij de index. Of ben ik hier ook al zonder reden gebanned, net zoals door die knakkers op die onofficiële Top2000 zonder reden.
quote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
2008 zonder ziekenhuizen en in goede gezondheid
ik ben digibeet. ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:
Graceland is de eerstequote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij die foto's niet snappen . . .
Als iemand op pagina 6 t aanbod doet om n nieuwe te maken en deze dan ook nog even post in het topic dan weten we zo de weg naar de nieuwe.....quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zeker een bug in de caching van Fok!
Is al aangekaart door diverse mods.
Onder 'Nieuwe topics' vind je hem wel...
Ja maar ik zit zo driftig te F5-en omdat Brighteyes aan het bevallen isquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
Graceland is de eerste
Paul de 2e
Simon de 3e
Paul Simon met Graceland
Ook nog in gebarentaal?![]()
Warschijnlijk draait er elk heel uur een incrementele job op de database die de indexering van de database, waarin al onze onzin opgeslagen wordt, weer op orde brengt...quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben digibeet. ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
sorry nog hequote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
Als iemand op pagina 6 t aanbod doet om n nieuwe te maken en deze dan ook nog even post in het topic dan weten we zo de weg naar de nieuwe.....
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |