Ik ben het hier wel een beetje mee eens, zie ook mn eerdere posts, er zijn misschien nog wat mogelijkheden. En als ze echt zo'n lief setje zijn zou ik het persoonlijk graag allemaal geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wij hebben een kat die vanaf september tot een paar weken geleden constant diarree heeft gehad. De dierenarts kon niets vinden en nu vertelde mijn overbuurvrouw dat het 'gewoon" van de stress kan zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
het ging beter, maar inmiddels zijn ze wéér aan de diarrree.. dus we zijn nu overgestapt op beide aan de sensitive-brokjes. Dit kijken we nog tot zondag aan. Zit er dan geen verbetering in, dan hobbelen we naar de dierenarts
verder is alles wel goed. Het zijn twee lieve knuffelkatten, die ons in tijden van kapotte verwarmingen lekker warm kunnen houden![]()
Sushi heeft niet meer in de kamer gepoept/geplast tot nu to *klopt af* en laten we hopen dat dat zo blijft.. maar de darmpjes van beide zijn dus niet echt heel erg florisant..
wat vervelend van de diarree...quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
het ging beter, maar inmiddels zijn ze wéér aan de diarrree.. dus we zijn nu overgestapt op beide aan de sensitive-brokjes. Dit kijken we nog tot zondag aan. Zit er dan geen verbetering in, dan hobbelen we naar de dierenarts
verder is alles wel goed. Het zijn twee lieve knuffelkatten, die ons in tijden van kapotte verwarmingen lekker warm kunnen houden![]()
Sushi heeft niet meer in de kamer gepoept/geplast tot nu to *klopt af* en laten we hopen dat dat zo blijft.. maar de darmpjes van beide zijn dus niet echt heel erg florisant..
dat zeiden wij ook al tegen elkaar hoor.. liever dat we weten wat het is en dat het vervelend is dan dat je maar aan blijft modderen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, als er dan wel iets mis is weet je nu in ieder geval wat het dan is. Das toch wel een klein pluspuntje op een rare manier. Ik bedoel het niet verkeerd! Echt niet!
Klopt zo ervaarden wij het ook met eerst Eva.. en nu met Pollewop... Tis niet leuk als er iets is maar dan weet je iig meer en misschien weten ze dan ook wat er aan gedaan kan worden eventueel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat zeiden wij ook al tegen elkaar hoor.. liever dat we weten wat het is en dat het vervelend is dan dat je maar aan blijft modderen...
Ik hoop niet dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
...
Aardige man, gaan we vaker heen
nou ja, voor de inentingen en dat soort dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nodig is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
De mevrouw had nog even naar hem gekeken, en constateerde dat het een hartaanval geweest moest zijn: hij had op zijn tong gebeten...mijn arme pluizebolletje moet zo'n nare dood gehad hebben
![]()
Zo klinkt het wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoel het niet lullig
Oh kom, ik vind het echt ontzettend naar van de kat, dat heb ik tegen je gezegd. Daar staat dit ontzettend los van.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
je doet nu net alsof ik een of andere ontaarde kattenliefhebber ben
Ikke óók : waarom stel je van die rotvragen aan iemand die zich al rot genoeg voelt ? Stop je oprechtheid maar weg achter taktvol gedrag en vraag je maar in stilte af wat je * niet weet * . Nergens voor nodig om iemand die het toch al erg moeilijk heeft nog eens opnieuw van streek te maken om je zogenaamde nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom, ik vind het echt ontzettend naar van de kat, dat heb ik tegen je gezegd. Daar staat dit ontzettend los van.
Ik vraag me alleen oprecht af wat de beweegreden was om niet naar de DA te gaan als je wist dat er iets mis was. Een 'ik zocht er niets achter' of 'ik dacht dat het los zou lopen' is niet meer dan normaal, kan gewoon gebeuren. Ik vraag me alleen af hoe het zat, en ik vraag graag wat ik niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |